ÅRET SOM GIKK 2020: JULI – SEPTEMBER

Dere finner del 1 her og del 2 her 🌟

Hvem er klare for enda mer oppsummering av 2020? Det skjedde mye mer enn det jeg husket og det er det jeg elsker med bloggen! Jeg kan gå tilbake og se nesten alt hva jeg gjorde i løpet av et år. Nå sitter jeg faktisk igjen med et mye mer positivt syn på 2020 enn hva jeg hadde før jeg begynte å lage disse innleggene. Okei, la oss sette i gang med juli.

Vi begynte å helle mot å flytte til Oslo og legge hus-planene på is…

Jeg reiste til Oslo på en helgetur (ser nå ta jeg var en del i Oslo i 2020 også), møtte Sofie og Celine igjen ❤️

Var med disse finingene og feiret bursdagen til Marte!

Gikk rundt i sommekrjole og drakk iskaffe

Og spiste sykt digg mat!

Vi kjøpte nytt spisebord, hehe

Koste meg i Kristiansand med Morten og de få, men veldig fine vennene jeg har der. Maten over er fra Panda Panda og Mercado btw, to favoritter

Morten klipte seg kort selv 😂😂

Vi var på hytta og gikk turer

Jeg fikk besøk av disse fine ❤️

Vi dro til Grimstad

og spiste verdens beste middag på Smag & Behag

AUGUST

En litt roligere måned igjen, men med nydelig sommervær i Kristiansand!

Se så fint! Dette var rett utenfor leiligheten vår i Kristiansand.

Vi var en god del hos foreldrene til Morten i Lindesnes hvor det gikk i soling på verandaen og grilling!

Vi hadde en datenight etter at Morten satt ny personlig rekord på mila i et løp på stadion i Kristiansand.

Morten, Trulte og jeg tok en dagstur til Lista. Så vakkert!

Og en ny dagstur til Grimstad. Jeg falt så for den byen!

SEPTEMBER

Det skjedde litt av hvert. Vi fikk endelig solgt leiligheten vår!!!!! Og bestemte oss etter hvert for å lete etter ny i Oslo.

Men før det så fikk jeg meg et kontor som jeg elsket, men bare hadde i en måned…

Ny dagstur til Oslo for møter med det som da ble mitt nye management og litt samarbeidspartnere.

Jeg kjøpte denne jakken fra Gina Tricot som jeg levde i.

Og jeg klipte meg kort!

Skjedde jaggu litt her også. Nå gjenstår den siste delen av året, hvem er klare? 😀

2 kommentarer
    1. Kunne ikke du ha laget et detaljert innlegg om å kjøpe bolig for første gang?
      – Pluss og minus med å kjøpe.
      – Tanker man burde ha når man leter etter f.eks. leilighet for første gang.
      – Oppussing.
      – Størrelse (du har jo kjøpt en mindre leilighet nå, så hadde vært fint og høre om det)

      Jeg holdt på å kjøpe leilighet for noen år siden, men ble så usikker så turte ikke å gjøre noe så stort. Så jeg har leid leiligheter hvor jeg ser hva jeg har likt og ikke likt, hva jeg trenger og hva jeg ikke trenger.

      1. En god idé! Jeg skal tenke litt på det 😀 Er ganske stort og omfattende, så varierer det så fra person til person hva man ser etter, men skal se litt på det ❤️ Grunnen til at vi har kjøpt er fordi det var billigere enn å leie + at vi betaler ned til oss selv på en måte, så lenge vi ikke selger med tap.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg