ÅRET SOM GIKK 2020: JANUAR-MARS

Reklame | Trehyttene, sponset opphold

Wii, det er på tide med en oppsummering av året 2020! Et sykt merkelig år. Et år jeg aldri hadde sett komme, men når jeg blar gjennom arkivet har det vært et fint år på mange måter ❤️ Vanlihgvis har jeg tatt alt i ett, men det blir jo et veldig langt innlegg, så jeg hentet inspirasjon fra Stina og deler det opp i flere deler. Her kommer året 2020 fra januar til og med mars.

Morten og jeg feiret nyttår på Bortelid, men reiste til Oslo allerede 1. januar. Vi skulle nemlig få være med på God morgen Norge! Hallo, livets høydepunkt 🌟 Det var så sykt stas, men jeg var så nervøs. Klarer ikke se det intervjuet fordi jeg ser hvor sykt nervøs jeg er haha. Altså det er God morgen Norge, med Vår!

Livet gikk videre og jeg kjøpte meg ny mac! Tenk at den bare er et år gammel, føler den er sliten allerede. Det er noe med meg og Mac, vi er ikke en god match, men jeg klarer ikke leve uten.

Vi fikk vår tredje (tror jeg) benkeplate feil fra IKEA sørlandet :))) Det var supergøy.

Så dro vi til Bortelid for å koble av, gå på ski og kose oss ❤️

Før jeg reiste til Manchester på en skikkelig fin tur! Spiste så sykt mye god mat, herregud. Manchester er faktisk en skikkelig kul by som jeg godt kunne reist til en tredje og fjerde gang.

Januar ble avsluttet på Vixen Awards 🌟

FEBRUAR

Februar! Vi levde enda i en fri verden.

Maren og jeg hadde en del bloggmøter, noe som var skikkelig koselig. Her på favoritten Panda Panda ❤️

Det var snø i Kristiansand 😍

Jeg oppdaget Café Rassmus som har afternoon tea og verdens fineste bad.

Morten, Trulte, pappa og jeg dro til Trehyttene i Gjerstad for å feire pappa sin bursdag.

Så avsluttet jeg måneden på spa-event i Stockholm. Ikke feil!

MARS

Enda lykkelig uvitende om hva som skulle komme

Dro på en av det som skulle bli mange dagsturer til Oslo, denne gangen for å møte Splay som Morten og jeg ble en del av etter denne turen ❤️

Vi hadde stor tro på reiser i fremtiden og kjøpte en drone, hehe

Hadde en siste lunsj på Spiregården, dagen før alt stengte ned. Det var så sykt. Jeg husker denne dagen så godt. Det var hamstre-dagen. Jeg har aldri sett så mange mennesker på den lokale Menyen noen gang.

Så da ble det nettshopping hehe. Den fine byTiMo kjolen kjøpte jeg på Tise.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg