ÅRET SOM GIKK 2020: APRIL – JUNI

Dere finner oppsummeringen av januar-mars her 🌟

Nå er det klart for del to av 2020 oppsummeringen og vi starter her med det som kanskje var den kjipeste måneden… April. Det var nå man skjønte at oi, dette varer litt lenger enn to uker ja. Livet blir nok ikke helt som planlagt i år.

Det stoppet meg ikke fra å klikke hjem denne nydelige kjolen fra By Malina som jeg er forelska i den dag i dag. Håper jeg får brukt den litt mer i sommer…

Ellers gikk det naturlig nok mye i koseklær.

Netflix…

Litt hjemmegym…

Og mye matlaging. Det var seriøst april. Ja, så begynte jeg å løpe med Maren da! Det var skikkelig digg faktisk.

MAI

Det viktigtse først, vi la ut leiligheten for salg og på dette tidspunktet var planen seriøst å kjøpe en tomannsbolig eller enebolig i Kristiansand. Sykt. I mai skjedde det faktisk litt mer igjen.

Jeg var i Oslo og feiret bursdagen til en god venninne, fikk endelig se venner igjen!

Morten og jeg tok en staycation på hotell i Kristiansand, sykt digg!

Vi feiret 17. mai hos fineste Maren.

Gikk mye på tur!

Fant ut av vi skulle dra på Norgesferie asap så jeg gikk amok på Sørlandssenteret.

Det var fortsatt en del Netflix

Og vi var selvfølgelig på hytta. Det var også drive in kino og vi malte endelig stua beige!

JUNI

Juni var en superfin måned, kanskje en av de aller beste i år!

Morten, Camilla og jeg dro på Norgesferie! De tvar så sykt kult og herreguuuuud, nå skjønner jeg hvorfor det kommer så mye turister til Norge haha. Vi var i Hoddevik, Loen, så vidt innom Geiranger og kjørte forbi og innom så mye fint på veien.

Så var det en del båtturer og selvfølgelig mye gåturer.

Morten og jeg var i Oslo igjen og fikk en skikkelig etterlengtet datenight ute før vi spilte inn dyrt vs billig med TV2 hjelper deg dagen etterpå. Så morsomt!

Det var det for denne gang. Jeg er faktisk veldig spent på hva som skjedde fra juli til september fordi det føles som at det skjedde veldig lite, hehe.

2 kommentarer
    1. Hei Andrea, så gøy det er at du lagde disse innleggene med årskvalade. Jeg synes stilen din er så flott og det er så fint å ha noen med lignende kroppsfasong som meg promotere klesplagg for da vet jeg mer hvordan f.eks en bukse sitter fremfor å bli skuffet når buksa ikke ser ut slik som på modellen.

      Jeg lurte på hvor det grå joggeplagget er fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg