UKEN SOM GIKK

Reklame | Annonselenker Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERASOLBRILLER EBAY / TOPP HER / VESKE MANGO / BUKSE HER / ØREDOBBER MONKI / SMYKKE H&M

AKKURAT NÅ: Nå er jeg akkurat ferdig på jobb, veldig spennende. Jeg skal en liten tur hjemom for å pakke jeg sakene mine og flytter inn hos Emilie i noen dager!

UKENS TANKE: Aaah, det er så mye tanker i hodet mitt om dagen som dere kanskje fikk med dere tidligere i dag. Det jeg tenker mest på er nok hvor i all verden jeg skal bo når jeg skal tilbake til Oslo. Kommer jeg til å finne et sted før jeg begynner på jobb igjen? Blir det kollektiv, alene eller sammen med noen? Når skal jeg rekke å lete etter denne leiligheten? Så mye stress. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKJOLE HER / SMYKKE H&M / ØREDOBBER MONKI

UKENS SERIE: Suits, helt hekta. Uansett hvor jeg er så vil jeg bare hjem for å se videre. Herregud som jeg gruer meg til jeg er ferdig med det som har kommet ut på Netflix. 

UKENS CRAVING: MoccaXtreme smoothien fra SmoothieXchange. Den er så god!

UKENS SEIER: La oss se… Det må nesten bli at jeg har blitt frisk, woho! Kan man se på det som en seier egentlig? Haha, vel det blir det for det var såpass etterlengtet. Jeg er ikke en person som takler det å være syk så veldig bra. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At treningssenteret jeg foretrekker skal pusses opp og holder stengt en måned… På den positive siden blir det jo kjempekult, men jeg er et vanemenneske og elsker det senteret. De andre er så langt unna 🙁

UKENS HØYDEPUNKT: At så mange engasjerer seg og at vi mest sannsynlig får til å hjelpe Hector! Tusen takk til alle som har hjulpet så langt. Med god hjelp far dere og Protect me Albania som nå er i gang med å finne et fosterhjem til han håper vi virkelig dette vil gå <3 Jeg blir så glad samtidig som jeg er livredd for at noe skal skjære seg og at vi ikke får han med. 

UKENS MATRETT: Pizzaen på Maribel, definitivt! Den var helt utrolig god. Jeg tror jeg kunne spist skorpen alene liksom. Den var så luftig!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS MEST LESTE INNLEGG: 

Jeg flytter fordi vi er uvenner

Ukens spørsmål

Juli blir en veldig spesiell måned

UKENS SANG: Taylor Swift – The Last time

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette  <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

NÅ FÅR DU 15% EKSTRA PÅ ALT SALG HOS NELLY VED Å BRUKE KODEN “ANDREAS15”
GYLDIG T.O.M. 5/7/18 – KLIKK HER FOR Å KOMME TIL SALGET

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Er den hvite kjolen din fra bikbok, den med blomster på utsolgt? Hvis ikke, kan du legge ut linken? På et innlegg du hadde på den kjolen funket ikke linken, den gikk bare innpå siden til Bikbok. Ikke rett til kjolen.. vær så snill å svar <33 har så lyst på den kjolen og reiser snart!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg