JULI BLIR EN VELDIG SPESIELL MÅNED

Reklame | Stavernfestivalen, sponset billett / Annonselenker Nelly + Junkyard

God morgen! Formen har kommet seg litt og jeg klarte faktisk å sove gjennom natten. Sov riktignok ti timer, men det kommer seg og det er et godt tegn.

Nå er det ikke lenge til juni er over og vi går inn i juli måned. Det er en måned som blir ganske spesiell for meg på mange måter. Mest fordi jeg pakker sakene og flytter ut og fordi det skjer mye moro. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJAKKE CHEAP MONDAY / KJOLE NORR / SKO NIKE / SOLBRILLER QUAY

ED SHEERAN. 10. juli står han på scenen i Gøteborg og jeg skal selvfølgelig dit! For dere som ikke vet det så elsker jeg Ed Sheeran og ble overlykkelig da jeg så at han skulle ha konsert i Gøteborg. Vi kjøpte billettene for snart et år siden og endelig begynner det å nærme seg. Jeg reiser sammen med to venninner og vi gleder oss skikkelig alle tre! I’m coming for you Ed <3

GØTEBORGTUR. Vi skal hovedsakelig til Gøteborg på grunn av konserten, men vi gjør en tur ut va det. Egentlig skulle vi være der en dag ekstra, men det ble ikke noe av allikevel. Uansett så reiser vi slik at vi er i Gøteborg ganske tidlig og har hele dagen til å nyte den vakre byen. Shopping, lunsj, middag, kos og konsert. Det blir helt fantastisk!

LARVIK. Vi reiser rett fra Gøteborg til Larvik og det gleder jeg meg veldig til. Nå er lillesøsteren min også i byen så vi får tilbragt litt tid sammen. Det er ekstra koselig når flere av gjengen er hjemme og jeg tror nesten alle skal til Larvik den uken! Vi skal ha så mye moro!

MARTE SIN BURSDAG. Hun er så god på å hoste bursdager. For noen år siden hadde hun den beste bursdagen jeg har vært på noen gang. Det var syden-tema og det var gjennomført så til de grader! Uansett så er det koselig å feire verdens beste Marte <3

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

STAVERNFESTIVALEN. Wiii! Sommerens definitive høydepunkt hvert eneste år. Jeg er ufattelig glad i denne festivalen og har vært på den i mange år. Jeg husker første gang jeg var der. Da spilte Karpe Diem på den aller minste scenen midt på dagen, mens de avsluttet hele showet på hovedscenen i fjor og gjorde en av de beste konsertene jeg har vært på i mitt liv! Jeg er veldig spent på hva som venter meg i år, men jeg regner med det blir kjempebra. Nå skal Sofie og Martine også være med og jeg gleder meg så mye til å dele opplevelsen med dem! Sees vi i Stavern 12-14 juli? Kjøp billetter HER, få igjen!

KONTRASKJÆRET. Altså det er så god stemning! Det er kanskje litt for fullt, så mulig jeg bytter det ut med en annen hyggelig ute-arena. Vi får se, moro er dte uansett med fotball selv om Island røk ut i går 🙁

FLYTTE UT. Dette skjer altså! Det er først nå det begynner å bli virkelig. Herregud som jeg hater å flytte. All pakkingen, kaoset, ryddingen og vaskingen. Nå er det enda verre fordi jeg ikke vet hvor jeg skal bo når jeg kommer tilbake til Oslo i høst… Ååååh, kaos. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

     

    14 kommentarer
      1. Hei Andrea, jeg ber om unnskyldning for all trollingen. Trollet sprakk og vil ikke plage deg mer. Stå på Andrea. Du er så fin på alle måter

      2. Hei 🙂 syns du Sofie har byttet ut deres vennskap med å bli bestevenninne med Ine ? Føler du deg lurt av henne ?

      3. Anonym: Hahaha, ååh unnskyld det er egentlig ikke meningen å skrive haha, men det var litt morsomt. Jeg tror ikke man bare kan bytte ut vennskap på den måten, så nei. Føler meg overhodet ikke lurt, forstår ikke helt hvordan lurt det skulle vært egentlig. Vi er fortsatt gode venner, men som jeg har sagt ganske mange ganger nå så har vi veldig forskjellige timeplaner og jeg har ikke mulighet til å være med på alt som er gøy hele tiden så da blir det til at vi ikke henger like mye sammen 🙂 Det er jo bare koselig at hun har fått seg en god venninne til! Jo flere gode venner man har jo bedre er det synes nå jeg da <3

      4. Må bare si at jeg digger bloggen din og deg, du virker som et skikkelig GØY menneske (om det er noe man kan si haahh) <3 Hadde vært utrolig nyttig og spennende om du kunne laget en liten veggis-guide? Produkter du anbefaler og eventuelt ikke anbefaler? Hvor du kjøper mye av maten også videre? Lyst til å prøve et mer plantebasert kosthold

      5. Anonym: Så koselig å høre 😀 Hm… Jeg er ikke vegetarianer da, hehe er bare ikke så glad i kjøtt! Jeg spiser som regel helt vanlig mat, bare uten kjøtt og noen ganger med kjøtt 🙂 Vegetarkjøttdeigen på Kiwi (den i plast med grønn etikett) er veldig god å bruke i taco for eksempel 🙂

      Legg igjen en kommentar

      Obligatoriske felt er merket med *

      Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
      Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
      Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

    Siste innlegg