MÅNEDEN SOM GIKK: APRIL

Reklame | Annonselenker Nelly & BikBok

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJUMPSUIT BIKBOK HER

MÅNEDENS HØYDEPUNKT.

Denne måneden har vært full av høydepunkt! Jeg har kost meg skikkelig i april og det har nok mye å gjøre med at det går mot sommer, jeg har funnet ut hva jeg skal gjøre fra høsten av og har det generelt ganske så bra. Jeg må trekke frem konserten med Niall Horan som vi spontant dro på samme dag etter å ha kjøpt billetter til under halv pris (skal slutte å kjøpe billetter til konserter på forhånd, haha). Han var overraskende god!

Jeg husker da jeg var på One Direction-konsert på Ullevaal for noen år siden. Det var den siste turneen deres og det merket man. Det var kun to va de fire som gadd å gjøre en innsats og det var Harry og Niall. De tok det seriøst, mens Liam og Louis bare tullet, surret rundt og virket dritings. Derfor ble jeg så utrolig glad da jeg fikk oppleve Niall som soloartist! Han har forbedret seg så sinnssykt mye siden den gang og var faktisk skikkelig bra. 

Når vi først er inne på den konserten må jeg si en ting til. Da han spilte Flickr ba han alle legge vekk mobilene sine, noe som er så nydelig. Alle gjorde det, men midt i sangen var det en idiot som ikke klarte å holde seg unna. Hun (som den eneste jeg fikk med meg i hele lokalet) dro frem telefonen og begynte å filme midt i sangen. Klarer du virkelig ikke å holde deg unna i de tre minuttene sangen varer når artisten spør om du kan være så snill? Åh, jeg ble så irritert. Håper du skammer deg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

MÅNEDENS SPILLELISTE. 

Alt av Veronica Maggio, jeg har henne seriøst på repeat. 
Ulrik Munther – Before / Allt jag ville säga
Sigrid – Plot Twist
Bendik – Siste gang / Perfekt

MÅNEDENS NEDTUR. 

Definitivt at allergisesongen er i gang. Jeg våkner opp hver morgen med hovne, vonde øyne og følelsen av at noen har kjørt over kroppen min med en lastebil. Det er litt interessant fordi jeg har tatt vaksinen mot det jeg liksom skal reagere på, i tillegg til at jeg tar allergimedisiner, men allikevel reagerer jeg. Utrolig merkelig det greiene der altså.

Åh, jo og det at jeg ikke vet hvor jeg skal bo eller hvem jeg skal bo med :))))).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

MÅNEDENS BESTE DAG.

Søndagen med Martine! Det var rett og slett en skikkelig digg dag. Jeg hadde fri (naturlig nok fordi det var en søndag), sov til jeg våknet av meg selv og tok det helt med ro frem til vi dro for å løpe trappeløp i parken.

Det var sol og varmt, så vi bestemte oss for å dra på oss sommerkjolene og gå ut i finværet. Vi gikk ned til Aker Brygge, spiste en is i sola og bare koste oss før vi avsluttet kvelden med filmkos sammen med Sofie og Morten. En nydelig dag!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

MÅNEDENS FLAUSE.

Haha åneiiii, det må bli Tinder-flausen min som egentlig ikke var en så stor flause. Jeg bare gjorde det til verdens største flause og da ble det jo ganske flaut om dere skjønner. Hvis dere ikke har fått med dere hva som skjedde så kan dere lese det HER.

MÅNEDENS INNKJØP.

Denne blazeren fra H&M. Tenk at jeg vurderte å ikke kjøpe den i et lite sekund. Godt jeg tok til fornuften! Jeg elsker den fordi man kan bruke den til nesten alt og den gjør et basic antrekk ganske så kult.

Den er akkurat lang nok til å kunne brukes som en (kort) kjole på sommeren, den kan brukes åpen eller lukket, over jeans, over sorte vide bukser, over kjoler og over shorts. Så endelig mange alternativer for bare 200 kroner!

OLYMPUS DIGITAL CAMERALIGNENDE BLAZER HER

MÅNEDENS ANTREKK.

Elsker alt med dette antrekket, men kanskje mest at det er så sommerlig og at jeg kunne bruke det uten å fryse ihjel. Elsker jakken, elsker kjole, elsker frisyren.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAJAKKE URBAN ( LIGNENDE HER) / SKO REEBOK / KJOLE HER / SMYKKE SHEIN

MÅNEDENS INNLEGG. 

Denne måneden har jeg skrevet mye bra og slår til med å velge ut hele tre innlegg som månedens innlegg. 

“Du kan ikke være jente og like fotball”. Dessverre følte mange jenter seg truffet av dette, noe som er veldig synd! Vi lever i 2018 og det å være jente og like fotball er ganske så normalt, folkens. Slutt å plasser oss i normer vi ikke passer inn i! Hvis du er en av de guttene som tester jenter som sier de liker fotball bør du slutte med det med en eneste gang! Ikke kult. 

“Vi må faktisk kunne snakke om sex”. Fordi det må vi kunne gjøre! Å snakke åpent om sex bidrar til å normalisere det og gjøre alt rundt det mindre tabubelagt. Ved å tie eller kaste skam over de som gjør det bidrar du ikke til annet enn å ødelegge. Vi må begynne å snakke om alt ved sex og ikke bare det som er flott og fantastisk. Vi må lære oss å snakke åpent om det vi synes er skummelt, flaut eller tror er unormalt, så blir det kanskje ingen va delene.

“Dette må du vite før du flytter til Oslo”. Her serverer jeg gode tips på sølvfat, folkens! Skal du flytte til Oslo i år anbefaler jeg absolutt å ta en titt på dette innlegget. Jeg skulle gjerne hatt et slikt før jeg flyttet. En del tips som er litt utenom det vanlige. 

MÅNEDENS FORBEDRINGSPOTENSIALE.

Ta det med ro, enkelt og grei. Når skal jeg lære? Og bruke mindre penger på tull som shopping hehe. 

MÅNEDENS INSTAGRAMBILDE.

T-SKJORTE HER / LIGNENDE BUKSE HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

6 kommentarer
    1. Hei. Hva heter det nye kameraet du kjøpte og hvor mye kostet det? Er du fornøyd med det? Vurderer å kjøpe det samme selv:D

    2. Du er så fin Andrea! Og synes du er en skikkelig flink blogger og en fornuftig stemme i bloggNorge, som fortjener å klatre oppover på lista <3
      Jeg lurer på om du kunne skrevet litt mer om angsten din - for jeg synes du skriver om angst på en slik normaliserende måte uten å sykeliggjøre det. Jeg har lest små drypp av at du ikke liker offentlig trafikk/buss og forelesninger og kjenner meg veldig godt igjen og litt for ofte unngår jeg det. Klarer du å pushe deg selv? Og hvordan opplever du å være i situasjonen? Jeg blir veldig stressa, svett, litt svimmel og får en veldig sterk trang til å komme meg ut. Hadde satt utrolig pris på det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg