DEN STORE NETFLIX-GUIDEN

Velkommen til min store Netflix-guide! Etter noen måneder uten har jeg endelig bestemt meg for at jeg trenger Netflix i livet mitt. Det har jeg ikke angret et sekund på og når dere ser denne guiden vil dere nok forstå hvorfor. Det finnes ganske så mye bra der og med tanke på at søndag er den store Netflix-dagen har jeg samlet alle mine favoritter innenfor kategoriene serie, film og dokumentar.

SERIER

Modern Family 

Friends

Homeland

Gossip Girl

Sons of Anarchy

Jane The Virgin

The Crown

The Good Wife

White Collar

FILMER

Crazy Stupid Love

It´s Complicated

What Happens in Vegas

The Notebook

The Blind Side

P.S. I love you

Ryktet går

How To Loose a guy in 10 days

Grease

Frihetens Regn

Sex And the City 2

DOKUMENTARER

Whitney Can I be me

GAGA: Five foot two

Adopsjonens pris
 

DOKUMENTARER JEG VIL SE

The Final Year – Den handler om siste månedene av Obamas presidentperiode og jeg elsker Obama!

Avicii: True Stories – Dessverre blitt veldig aktuell etter det tragiske dødsfallet.

Trump: Den amerikanske drømmen – Trump er jo til tross for alt et fascinerende menneske.

Diana: Med hennes egne ord – Elsker Diana. Elsker monarkiet. 

He named me Malala – Jeg er skikkelig nysgjerrig på denne utrolig modige jenta!

Del gjerne deres egne tips i kommentarfeltet <3 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

32 kommentarer

Siste innlegg