FILMTIPS: DOKUMENTAREN OM LADY GAGA

Hei fra sofaen! Jeg håper dere alle nyter lørdagskvelden uansett om dere er på vors, sleepover eller gjør noe helt annet. For min del er helgen veldig rolig, noe som passer meg perfekt. Dag i dag har bestått av jobb, trening og nå lørdagskos med to gode venninner. Vi skal ta det helt med ro, spise masse godt og kose oss med noe hyggelig på tv resten av kvelden. I den anledning har jeg et tips til alle dere som scroller nedover Netflix på leting etter en film. Dokumentaren om Lady Gaga! Den er så utrolig bra. 

Denne dokumentaren anbefaler jeg virkelig alle, særlig jenter å se! Du trenger verken være interessert i Lady Gaga, like musikken hennes eller bry deg om Hollywood-stjerner for å se den. Det høres rart ut, jeg vet, men det er helt sant! Jeg har aldri vært særlig fan av musikken hennes, foruten om én sang jeg hørte på i hele fjor høst. Den får vi forresten se “in the making” i denne dokumentaren. 

Filmen handler selvfølgelig om henne, men den tar også opp en del interessant temaer. For eksempel hvordan det er å være en kvinne i musikkbransjen, hvordan hun taklet at andre ønsket hun skulle spille på sex og hvordan det er å være litt annerledes. Man får et unikt innblikk via denne damen som virker som en helt vanlig 30-åring. Man glemmer på en måte at hun er en superstjerne når vi får bli med hjem til henne og det filmes helt hverdagslige hendelser mens hun snakker om dype temaer som hvordan bransjen hun er i domineres av menn, og at hun endelig har funnet en mann hun klarer å samarbeide med uten problemer. 

Hele dokumentaren er fengende og litt spesiell, men utrolig fin! Jeg anbefaler den på det sterkeste! Du finner den for eksempel på Netflix. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer
    1. jeg elsker bloggen din og du er så herlig, det er en glede å følge deg<33
      lurte på om du har noen tanker rundt dyretesting? er selv veldig imot det, og jeg skal skrive en artikkel om det, da må jeg se det fra begge sider, så har du noen innspill når det kommer til argumenter for?

    2. Har faktisk tenkt å se denne i et par dager nå, og tipper det blir i løpet av de neste par dagene. Hun er jo tross alt et av mine største musikalske forbilder ever sammen med Alice Cooper, Marilyn Manson og et par til ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg