UKEN SOM GIKK #6

AKKURAT NÅ :

Jeg har akkurat kommet hem fra jobb, Denne mandagen startet skikkelig dårlig. Jeg var i så dårlig humør. På lørdag brukte jeg den siste kaffekapselen, og glemte å kjøpe ny noe som gjorde morgenen helt forferdelig. I need my coffee. I tillegg var jeg trøtt og støl, og hadde fått gnagsår på hælen. Jippi. Til tross for all klagingen kom jeg meg til Marte og vi klarte å komme oss sammen på trening. Det var alt som skulle til for å snu dagen, fordi plutselig var den mye bedre! Trening altså, godt for sjela. 

UKENS TANKE:

Hvor utrolig lett det er å provosere menn, haha. Unnskyld, men jeg kan ikke gjøre annet enn å le av kommentarene som strømmer inn på mine litt kritiske dating-innlegg. Særlig i innlegget om hva som gjør at jeg dumper fyren på første date fant mange menn veien til kommentarfeltet og var mildt sagt ikke blide. Hallo folkens, det er et innlegg om første date ikke om hva som gjør at jeg dumper fyren i et forhold! Slapp av, gutter 🙂

UKENS SERIE:

Friends! Yei! Haha, blir aldri lei av den serien, men nå har jeg blitt tipset om en serie som handler om FBI. Jeg vet ikke så mye mer, men det er typ sånn basert på en ekte hstorie, og jeg elsker slikt. Så den skal jeg starte på snart. 

UKENS HØYDEPUNKT:

Dette har vært en skikkelig bra uke bloggmessig! Jeg har hatt masse inspirasjon, og lesertallene har vært høyere enn normalt hele uken og det gjør meg glad. 

UKENS IRRITASJONSMOMENT:

Veldig random, men det er sykt irriterende at jeg er så svak i grepet! Haha dere skjønner ingenting nå eller? Jeg snakker om trening. Det er så irriterende når vekten er fin og jeg vet jeg kan klare mer, men hendene mine orker ikke holde lenger. Jeg må trene det opp eller noe fordi det er utrolig irriterende. 

UKENS MATRETT:

 Jeg har spist laks to ganger, noe som er veldig uvanlig til å være meg. Jeg er ikke så glad i sjømat, og tvinger meg egentlig bare til å spise laks innimellom fordi jeg vet det er bra for kroppen. Jeg har nemlig funnet en ting som gjør laksen så god. Det var vel egentlig Morten som tipset meg om dette så han skal få litt av æren. Det er så enkelt som at jeg baker laks i ovnen med pesto og sitronpepper på. Det er så sinnssykt godt!

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Gjør du dette dumper jeg deg på første date 

7 grunner til at jeg vil forbli singel

4 timer på legevakta

Dere synes tydeligvis min nye kategori singelliv & dating er spennende, så det er veldig moro å se!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

11 kommentarer

Siste innlegg