FIRE TIMER PÅ LEGEVAKTA

I går ble plutselig alt av planer avlyst og jeg satt avgårde til legevakten. Som jeg skrev i uken som gikk har jeg vært skikkelig dårlig i det siste, og det har bare blitt verre. På søndag satt jeg inne i en varm stue med ytterjakken på og lente meg over varmeovnen fordi jeg var så kald. Jeg har ikke hatt matlyst, vært svimmel og kvalm. I går begynte jeg også å få veldig vondt i magen, og det ble ikke noe bedre. Da dette kom på toppen av alle de andre plagene valgte jeg å ringe legevakta for å spørre hva de mente jeg burde gjøre. De anbefalte meg å komme inn med en gang, så det gjorde jeg. 

Fineste Marte ble med som støttekontakt, og vi fikk hjelp ganske tidlig og ble plassert på venterommet. Etter nesten tre timer kom vi inn, og fordi jeg gikk tom for strøm etter tjue minutter holdt jeg på å sovne. Jeg er så avhengig av telefonen min, men heldigvis var Marte godt selskap så det gikk fint, haha. Vi kom inn, tok prøver, legen kjente på magen min og etter en liten stund kom vi inn og fikk svar på prøvene… Det viste seg at de ikke fant ut hva som var galt, men at de hadde mistenkt at det var betennelse i blindtarmen! Det var selvfølgelig kjedelig at de ikke fant noe med tanke på at jeg har vært så dårlig, men jeg skal følge med og om jeg blir dårligere skal jeg komme tilbake med en gang. 

Jeg hater å ikke være i form, og særlig når det er kvalme inne i bildet. Det er det verste jeg vet! Nå håper jeg bare dette går over fort eller at det skjer noe som gjør at jeg finner ut hva som er galt. Dette er ikke noe gøy :-(. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

26 kommentarer

Siste innlegg