UKENS SPØRSMÅL // MEST LESTE INNLEGG, DATING, BURSDAG, SLUTTE Å BLOGGE?

Har du fått ny jobb? Eller skal du satse fullt på blogging? <3

Jeg har fått ny jobb som ikke er blogg. Det å satse fullt på blogg skulle jeg gjerne gjort, men det går ikke nå dessverre. 

Hva svarer du når kvinner stolt svarer at de ikke er feminister?

Hvorfor man er stolt av å ikke være feminist skjønner jeg virkelig ikke. Hvis du vil leve i en verden hvor menn alltid har bedre rettigheter og vi konstant blir undertrykt så får du kose deg med det da. Skikkelig kult å være stolt av noe sånt….

Hvorfor sier dere at størrelse bare er ett tall når dere begge trener masse for å være en x-small? Og tenker bare på kropp og å se bra ut osv

Jeg trener da ikke for å være en XS? Samme for meg hvilken størrelse jeg bruker så lenge plaggene sitter fint på kroppen min! Jeg har alt fra XS-XXL i klesskapet mitt og alt passer, fordi det varierer fra plagg til plagg selv i samme butikk. Jeg trener for å holde kroppen min sunn og ta vare på både den og psyken min, noe trening bidrar til mer enn noe annet 🙂 

Hvorfor følger ikke du og Sofie Rebecca på insta?

Hva Sofie gjør og ikke vet jeg ikke, men jeg følger Rebecca og det har jeg gjort helt siden vi landet i Norge i Mars!

Når har du og Martine bursdag?

Martine har bursdag 11. oktober og jeg 26. oktober 

Hva gjør du når du skal kose deg skikkelig?

Tenner lys, finner en fin film og spiser masse godt hihi. 

Har du noen gang tenkt på å slutte å blogge?

Ja, sånn hver dag. Haha. Jeg elsker det, men jeg stiller litt for høye krav til meg selv noen ganger og forventer å få til alt med en gang! Derfor blir jeg litt lei meg når det ikke går og vil gi opp bloggen. Det varer som regel bare i to sekunder, så det er ikke veldig seriøst hehe. 

Hvor kjøpte dere de ballongene? og er de store?

På Standard festmagasin her i Oslo! Jeg anbefaler ikke å kjøpe derfra. De er skikkelig overpriset, dårlig kvalitet og de tar 90 kroner per ballong for å fylle de med helium! Tidligere har jeg kjøpt like store på ebay til 20 kroner, og fått fylle helium hos restauranter. Noen restauranter tar betalt mellom 10 og 20kr mer ballong, mens andre fyller gratis. Så snille! Vi fikk fylt våre hos TGI Friday’s ved Jernbanetorget, tusen takk 

Hvor er buksen fra?😍

De er fra Vero Moda.

Har dere ikke kontakt med Kevin lenger og hvorfor var han ikke i bursdagen din?

Jo, det har vi absolutt! Dessverre er han ikke like mye på besøk, og nå begynner jeg å savne han skikkelig her. Han har begynt å jobbe hjemme på Stord og jobber typ døgnet rundt, så derfor ser vi litt mindre av han enn tidligere :-(.

Hvorfor trener du ikke på samme senter som Sofie?

Fordi hun trener hos en kjede hvor sentrene i nærheten av oss har elendige åpningstider! Jeg skjønner at det funker for henne fordi hun har den jobben hun har, mens jeg er avhengig av at senteret jeg trener på åpner tidlig og stenger sent for å få trent enten før eller etter jobb. Jeg elsker å trene på Evo fordi de har åpent helt fra 5-24, og i tillegg er det mindre sentere som ikke er stappfulle av mennesker. 

Hva skjedde med den datingen som Morten og Sofie skulle fikse for deg?

Det har jeg skrevet om HER.

Hva er det mest leste innlegget ditt noensinne?

Det er “Jeg søker kjæreste” som har blitt lest over 52 000 ganger!!

Kan du lage en room tour?

Ja, det kan jeg gjøre 😀 

Var ikke Henote invitert i bursdagen din?

Jo, det var hun! Hun kunne ikke komme denne gangen, men jeg håper på å se henne snart. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

19 kommentarer

Siste innlegg