7 GRUNNER TIL AT JEG VIL HA KJÆRESTE

Selv om jeg sverger på at jeg elsker singellivet og ikke kunne tenkt meg en kjæreste kan det være at jeg lyver bittelitt. Det hender jo jeg tenker at det å få seg kjæreste hadde vært koselig. Det virker jo som de fleste synes det er ganske greit, så hvorfor ikke prøve det ut selv en gang? Jeg har satt meg ned og tenkt litt over dette. Resultatet ble en liten liste over grunner til at jeg faktisk kunne tenkt meg kjæreste. 

❤ Det at noen andre elsker meg mer enn jeg elsker meg selv virker jo hyggelig. Kan bli vanskelig å få til, men tanken er fin da. 

❤ Å ha noen å kose med. Det er hyggelig! Jeg liker egentlig ikke å kose, men om jeg liker noen er det jo annerledes da. Det å ligge i armkroken mens vi ser på filmen jeg velger på lørdagskvelden høres bra ut. 

❤ Det å ha en man kan fortelle absolutt alt til, som ikke dømmer deg og som elsker deg uansett. Bare det å ha en som kjenner meg bedre enn noen andre og vet hva jeg trenger, tenker og føler uten at jeg faktisk må si det. 

En å dele opplevelser med! Den er fin. Jeg vil dra på kjærestetur og oppleve nye steder sammen.

Sove sammen med noen. Det er faktisk veldig undervurdert hvor hyggelig det er å sove sammen med en kjekkas altså. 

En bloggfotograf! Haha, jeg tenker jo det hadde vært sykt kjekt å ha en som må ta bilder av meg akkurat når jeg vil. Det er helt genialt! Vi gjør jo alt sammen så da kan han ta bilder av meg. Wow, nå gikk det opp et lys for meg her. Favoritt-punktet mitt så langt (etter kjæresteturer).

Ha sex tilgjengelig 24/7. Det er jo sykt chill å ha tilgang på sex akkurat når man vil i stede for å ende opp med et random, og ofte dårlig ligg etter byen. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

20 kommentarer

Siste innlegg