JEG SØKER KJÆRESTE

Det er faktisk skikkelig kjipt å være det tredje hjulet på vognen med Morten og Sofie. Nå har jeg sett meg lei, og vil finne en egen kjæreste! Sofie og Morten har vist meg hvor fint kjærlighet kan være, og jeg vil finne en som kan gi meg det samme. Nå overlater jeg tøylene til Morten og Sofie som skal finne den rette for meg. 


Morten og jeg har lenge prøvd å få Andrea til å date, men som dere sikkert har sett på TV er hun litt sær. Andrea har aldri hatt kjæreste før, så det er virkelig på tide at hun lærer seg å slappe av og finner en som kan ta vare på henne. Du kan ikke irritere deg over ukontrollert klapping eller ønske om å eie en enhjørning. Det kan være at du finner enhjørning og Hello Kitty sokker, klær eller sengetøy. Dette er kanskje litt spesielt, men veldig søtt. Andrea er veldig snill og omsorgsfull, og hun byr på mye latter og moro. Hun kan være veldig sta, og trenger derfor en som kan være litt bestemt. Andrea kan IKKE ha en gutt som gir etter på alt, det vil aldri funke. Hun trenger en skikkelig utfordring med andre ord, bare det ikke blir for mye av det gode. 

Hun er også veldig glad i å kjøpe macern etter fylla, for å så dra hjem å se på The Notebook og felle noen tårer. Grunnen til dette må være Andrea sitt kjedelige singelliv, så vi håper at du kan være med å skape Notebook sammen med Andrea <3 Hun er egentlig veldig flink til å trene, men har falt litt ut etter Paradise. Kanskje du kan være den som får hun med på trening? Hun er flink til å lage mat, og setter mer pris på en kosekveld hjemme enn en tur ut på byen. 

Høres dette ut som noe for deg? Da må du sende e-post til [email protected], der du skriver litt informasjon om deg selv. Nedenfor finner du noen tips 😉 Morten og jeg skal se gjennom e-postene, og finne noen dater til Andrea. Vi tenker dobbeltdate, sånn at vi også kan bli kjent med deg. Det hjelper derfor ikke å være sjenert 😀 

Høyde

Alder

Bilde

Litt om deg selv

HJELP OSS MED Å FINNE EN DATE TIL ANDREA. DEL INNLEGGET <3 TAKK PÅ FORHÅND 🙂
XOXO SOFIE OG MORTEN. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

138 kommentarer
    1. Hei, jeg har allerede en kjæreste. Kunne godt tenkt meg to, er jo mormon så det skal gå fint. På fritiden liker jeg å ta bilder og jeg har et KJEMPE stort objektiv, hvis du skjønner hva jeg mener 😉 Er også ganske flink til å ta bilder av andre i lite til minimalt med klær.

    2. Den som hadde vært 3-5 år yngre. Men som trenings narkoman og alenepappa ville jeg nok ikke hatt tid til å vie hin den oppmerksomheten som enhver kvinne fortjener. Men lykke til, den som får denne jenten er en heldig mann. Ta godt vare på henne om du kan 🙂 kos og klem

    3. Hei andrea/sofie/Morten/whatever.
      Jeg er ikke en for skryt, så uten å gå i detaljer er jeg kort fortalt relativt awesome – vurderer å “søke” men jeg må virkelig vite hvor mye Andrea veier ( som i kilo på badevekten ) før jeg evt skriver noe.
      – Chris

    4. Andrea Sveinsdottir, det er ikke noe lovverk som sier at det ikke er lov å date en sel! Sex derimot, det er ikke lov. Det var det du tenkte på? Jeg skjønte det fra første episode på paradise at det bor en liten grisete frøken som lengter etter å komme ut i sin fulle blomst! Lykke til på jakten👈✌️

    5. Ola Gunder: Haha, ja jeg tenkte selvfølgelig på sex med dyr, men i og med at han nevnte dating og dette som regel er en del av pakken regnet jeg med at det var unødvendig å utdype 😉

    6. Pitch please! Så hvis vekta di ikke er relevant, hvorfor i svarte skal vi måtte ut med hvor høye vi er? Faen til ynkelig dobbelstandard og hykleri.
      Jeg er forsåvidt 183 så jeg er ikke butthurt, bare lei av oppblåste jente-ego i rosa bobler. God kveld, og eid!

    7. Chris: Okei, saklig svar 🙂 Vet og høyde er ikke samme greie. Jeg spør ikke hvor mye du veier? Du kan gjerne spørre meg hvor høy jeg er fordi det er vanskelig å se ut ifra bilder. Jeg er forresten 168 cm. Høyde og vekt er to helt forskjellige ting. Sorry, jeg er såpass overfladisk at jeg gjerne ønsker en gutt som er høyere enn meg, og for å være helt ærlig tror jeg de fleste gutter ønsker en som er lavere enn dem. Hva han veier bryr jeg meg ikke om, og det spør jeg heller ikke etter. I en slik sammenheng som dette er høyde naturlig for meg å spørre om og legge vekt på. Det er noe helt annet om jeg møter noen tilfeldig, faller for han som person og så er han litt lavere enn meg. Dette er typ en datingannonse hvor Morten og Sofie søker etter en de tror vil passe meg bra, og da er det greit å vite slike ting. Det å sammenligne vekt hos jenter og høyde hos gutter er så bullshit.

    8. Så hvis jeg er så overfladisk at vekta til jenta er viktig for meg, så er det fortsatt “helt urelevant”, men hvis du er overfladisk og bryr deg om gutters høyde så er det helt naturlig? Bra logikk, miss. Du beviser bare hva jeg skrev – at du fører en dobbelstandard og er en hykler.
      Så når du ikke bryr deg om vekt, spørr du ikke om det, men når høyde er viktig er det plutselig greit å kjøre stram kontroll. Samtidig skal ikke jeg kunne spørre om vekt basert på at det kanskje er viktig for meg? Du må virkelig få beina ned på jorda.
      Og hør, jeg skulle virkelig ønske jeg slapp å hakke på deg for dette, du er sikkert en søt jente, men som sagt over hadde verden hatt godt av at du og folk som tenker som deg jekker seg ned litt.
      Du mangler innsikt, rett og slett.

    9. Chris: For det første så går ikke vekt direkte på utseendet. Hvis du har fulgt med på bloggen eller Instagramen min så ser du meg med klær og i bikini og ser derfor akkurat hvordan jeg ser ut kroppsmessig om det er så viktig. Vekt er bare et urelevant tall, og folk som veier forskjellig kan se helt ulike ut i kroppen så hvorfor er vekt så utrolig viktig å vite noe om? Det gir deg ingen verdens ting. Dette er ikke dobbeltstandard.

      Dobbeltstandard hadde vært om jeg ba om deres vekt, men ikke ville oppgi min egen. Google it.

      Det handler ikke om stram kontroll, men det er interessant å vite og derfor spør jeg om det. Du er ikke pliktet til å svare. Det er beskrevet som hjelp til å skrive søknaden og er absolutt ikke krav. Om det ikke er noe du ønsker å oppgi så er det ikke verre enn å ikke skrive det. Slapp helt av her nå.

      Om jeg var deg så ville jeg snudd den pekefingeren du driver og veiver i min retning rett tilbake på deg selv. Jeg prøver å forklare deg hva jeg tenker rundt dette og det eneste du klarer å slenge tilbake er at det er dobbeltmoralsk og at jeg er en hykler, gang å gang. Du leser ikke det jeg skriver, og det virker som du nekter å innse at vekt og høyde er to helt forskjellige ting. Det er som å si at hårfarge og øyenfarge er det samme. Hvis jeg ber om din hårfarge må du kunne be om min øyenfarge. Ser du poenget mitt?

      Nå avslutter jeg denne diskusjonen fra min side. Om du ønsker å si noe mer så er kommentarfeltet fortsatt åpent, men her føler jeg at jeg har forklart mitt syn på saken så håper jeg du åpner sinnet ditt litt og faktisk leser det jeg skriver.

    10. okok whatever
      kan jeg fortsatt søke?!
      Gidder ikke sende mail, legger det ut her;
      Jeg er en bedagelig, temmelig laid back type, men åpenbart til tider en rimelig oppfyrt, lidenskapelig jævel av dimensjoner. Jeg fyker en del frem og tilbake mellom Norge og LA California, da jeg driver med en del promotion stuff, og drifter et par skateboard-relaterte businesses for chicken-necks on board. Jeg har også pallplassering i opptil flere fitnesskonkurranser og er relativt godt “connected” i LA. Var på party med selveste Dan Bilzerian i begynnelsen av Juni as! (han tok dama mi, lol)
      Jeg vil si at jeg hvertfall er like kjekk som Morten, om noe lysere i trekkene. Jeg er bedre trent thou. 183CM HØY(!!!) og 26 år.
      Stjal min første bil når jeg var 15 – Glenn måtte gire, for jeg klarte ikke. Er muligens etterlyst et par-tre steder i verden for mindre fillesaker. Har trolig noen løsunger spredt rundt om – mest sannsynlig en på østkanten av USA, en i Russland og et par i Thailand. Har for tiden to kjærester som jeg ser når det passer meg, og trives med det.
      Jeg er en fyr med bein i nesa som aldri vil finne seg i pisset ditt, noe du sikkert allerede har skjønt. Men du kan regne med at jeg holder deg nede på bakken og navigerer alle de ville følelsene du måtte føle i motgang og i medgang. Kan ikke garantere at jeg ikke plutselig stikker og blir borte fra tid til annen, og vanskelig å nå, du vet ayahuaschasermonier i regnskogen, business stuff, eller ferie. Brevdue vil være ditt beste håp, enten til Peru, Vegas eller Koh Phangan.
      Tror du og jeg kan ha det mye moro sammen. Det er bare et problem, jeg har visse krav; hvor mye veier du!?
      XOXOandfuckyou
      – Chris <3

    11. ville gjerne datet deg jeg. 31 år gammel 184 høy å veier 71 kilo :)elsker å lage mat å gå skogsturer og fiske men da må noen drepe fisken for meg for jeg takler det ikke heheh.er veldig handyman. for tiden arbeidsledig for ikke lett å finne jobb her i kragerø.

    12. har dere ikke ordna med TV3 enda? De tar sikkert en deal de på oppdrag finn andreas nye kjæreste.
      Vet ikke helt hva man kaller wingman når det er et par som står bak, menmen. Wingman Season 2! Kan Lorden kan sikkert Andrea også 🙂

    13. Jakter ikke, men noen råd til dem som håper på “den rette”. Om du ikke tjener (mye) mer enn Andrea Sveinsdottir, så glem det. Gå gjennom linken som jeg legger til og forstå hvordan kvinnfolk fungerer psykologisk.

    14. Jeg vil heller anbefale at dere som venner tar henne med på aktiviteter som hun trives med der det kan finnes mannfolk. Da vil det skje i mer naturlige former, enn påtatt dating 🙂 Men lykke til ja.

    15. Ekstremt mange shitkids som skriver piss, og negative ting her. Tyder bare på en ting det gutter, at dere er usikkere hobby runkere som bor hjemme hos mor.
      Jeg hadde datet deg frøken, om jeg hadde vært singel

    16. Hei😀 Hadde garantert gått på date med deg! En hver mann med hodet på rett plass hadde datet en skjønnhet som deg, noe annet ville vært idiotisk! Tiden hadde vist om hun hadde hatt noe mellom øra. Noe jeg velger og tro til det motsatte er bevist. Skal alltid se det beste i folk har jeg hørt!

    17. Er en halvtjukk 2 meter høy skjeggegutt innafor for deg? Eller blir det litt for mye? Lykke til videre!

    18. Etter å ha lest alt som står hær må æ bare få si at æ syns du e beinhard Andrea! Det skal du vite! æ lese åpenbart gjennom de folkan som skriv piss at dem gjør d for å lage kvalme. Fordi d finnes ingen poeng i det. Dem vil ha di oppmerksomhet, nokka dem fikk. Dessverre e det Nån som har d så fælt med sæ shøl at dem føle sæ bedre av den grunn. Men stå på Andrea, det e du som vise kem som har bein i næsa å det e du som står på mot så mye hat. Det e en fryd å kunne følge dæ gjennom bloggen! Æ heie på dæ! -j19 Veronika

    19. Herlighet så morro! Det blir bra med dobbeldate 😀 Håper du finner en bra fyr 🙂
      Og forresten, så ufyselig kommentar fra “chris” der oppe.

    20. (Min mening)
      Er ganske teit opplegg med at folk skal sende søknad for å date deg, sant vi lever i et århundre hvor vi er opptatt av teknologi, men da har du liksom andre løsninger. Hadde du vært prinsesse et sted hadde jeg skjønt det, men at du skal sette alle på et bord å gå velge en blir for dumt, var nesten bare plettfritt-vandel som manglet her.Hva om du velger å ikke gå på date med en av “søkerene” så er det egentlig en du kunne ha trives med?
      Tror dette bare er et PR stunt for at du skal bli mer kjent… så dette på FB å det var så dumt at jeg måtte trykke.. men sjekk ut en app som heter tinder. Så slipper du å kaste bort tiden til folk også 🙂

    21. Anonym: Nå må du se dette med litt glimt i øyet da 🙂 Det er en morsom greie som Morten forslo halvveis på tull, men så tenkte vi hvorfor ikke? Dette er ikke noe annet enn hva man legger inn på steder som Match.com, der krever de faktisk enda mer info sånn sett. Det er jo mye humor med i bildet her, så ikke ta det helt blodseriøst. Nå er det ikke jeg som skal velge ut daten(e) nettopp fordi jeg er såpass sær at jeg antakeligvis hadde droppet flotte kutter jeg egentlig kunne ha trivdes med! Morten og Sofie tar seg av den biten. Det er faktisk en greie vi skal gjennomføre, men om du tror det er et PR-stunt så får du bare tro det 🙂

    22. Fy søren Andrea! Du er ei sykt tøff og beinhard jente som tåler så mye hat. Den gutten som får deg har fått guds beste engel <3
      Stå på og masse lykke til med dette morsomme prosjektet haha <3

    23. Utrolig bra initativ av Morten og Sofie 🙂 og utrolig tøft av deg å gå med på det Andrea! Bare ikke ta deg nær av de “haterne” som er i kommentarfeltene. Alle har sine meninger, noe de må få lov til, men betyr ikke at de må ytre dem slik at det skal gå utover andre. Syntes du virker som en utrolig koselig og søt jente. Er dessverre ikke i nærheten av deg, da jeg er Bergenser.. hvis ikke skulle jeg gjerne sendt en “søknad”. Stå på videre så ønsker jeg deg lykke til i “jakten på kjærleiken”:)

    24. Du e beinhard. Du e sterk. Du e modig. Du e godhjerta. Og ikke minst du kan gjøre morroe, men faktisk også litt serriøser ting. Mange kommer nok til å hate på deg, men sånn e det nok heile tia med alle. Når det går ned over så gjør det no det. Du har saklige og ikke slemme tilbake meldinge uansett kor slem de meldingen e. Og e misunne deg veldig når e ser kor flink du e å svare disse slemme folkene. Det vise bare kor flott du har det og med deg sjøl. E like deg og e heie på deg.
      Eg syns det e bære artig at du, Morten og Sofie kan gjøre litt ting og inkludere oss som følg dokker via sosiale medier. Dokker e jo også menneska og leve i nuet. Dokker e ung og leve bare en gang og dettan kan dokker jo huske tilbake på hvis du finn din mann. Tenk om han blir din de neste 50 åran? Hehe. Ønske deg lykke til videre <3
      Jente,13

    25. Fyfaen fer ein fyr du er chris! Du må jo forbli evig singel, for ingen vil jo ha en som deg! Og hva man veier er jo stor forskjell å spørre om enn hvor høy man er! Herregud! Dette er hva man kaller en skikkelig drittsekk!
      Masse lykke til med guttejakt, Andrea 😃 Håper du finner kjærligheten 😀

    26. Tross litt uheldig formulering har Chris egentlig et godt poeng.
      Klart du skal få legge ut en søknad på nettet for å finne kjærligheten, men som den offentlige personligheten du har blitt er du nødt til å tåle kritikk- i alle former.
      Når du setter fysiske krav til dine eventuelle søkere blir det småsinnet å gå til angrep på andre som svarer deg med samme mynt.
      Nå kan det vær at det er andre ting som ligger bak som gjør at du “er nødt” til å ha en kjæreste som er X cm høy, selv om jeg ikke klarer å se for meg hva det skulle vært. Dette er da informasjon som er meget relevant i en slik diskusjon 🙂
      Husk at man i 90% av tilfeller kan gjøre noe med vekten sin, mens høyden- (som faktisk for mange gutter kan ende opp som et kompleks les; kroppspress), den kan man ikke gjøre noe med.
      For ordens skyld er jeg 180cm høy og veier per idag 77kg, og hadde ikke hatt noe imot å dratt på en date med deg!

    27. Petter: For det første er setningen “som den offentlige personen du har blitt er du nødt til…” Nei. Offentlige personer og ikke offentlige personer bør behandles på helt lik måte og det bør være like krav til alle. Det er noe av det verste folk kan si til meg, fordi jeg synes det er skikkelig urettferdig at man må tåle absolutt alt bare fordi man er offentlig.

      Så til resten av det du sier. Jeg sier aldri at jeg er nødt til å ha en kjæreste som er X cm høy, men jeg er nysgjerrig på hvor høy søkeren er. Kall meg gjerne overfladisk, det er jeg i en viss grad, men jeg foretrekker gutter so er på samme høyde eller høyere enn meg selv. Når det er sagt så kan jeg selvfølgelig se bort ifra dette om det er full klaff. Uansett så er det ikke jeg som skal velge ut hvem jeg selv skal på date med, det er det Morten og Sofie som gjør og det er de som går gjennom mailen jeg får.

      Men hvilken rolle spiller vekt? Det synes ikke en gang. Det er et tall. Vekt sier ikke alt om hvordan man ser ut eller hvor tjukk eller tynn man er om det er det som er hele poenget? Du kan se tyngre ut enn hva du er og du kan også se lettere ut. Så hvorfor henge seg opp i et tall? Jeg vet ikke en gang hva jeg veier fordi det er totalt uinteressant i min hverdag. Hvis jeg går ned eller opp så ser jeg det på kroppen, hva tallet på vekta sier driter jeg i. Det er dette som er mitt poeng, at det går ikke på utseendet så det kan ikke sammenlignes med høyde.

      Igjen – det blir som å sammenligne hårfarge og øyenfarge. Det er to helt forskjellige ting og høyde hos en mann er ikke det samme som vekt hos en kvinne. Vekten til en mann og vekten til en kvinne er innenfor samme kategori. Det er også høyden til en mann og høyden til en kvinne.

      Så hyggelig 🙂

    28. Har kjæreste men må fortelle deg at du er sikkelig pen og søt. Håper at du finner noen som skal respektere deg og gjøre deg glad.

    29. Hei Andrea,
      Jeg lurte på hva Morten og Sofie tenker om at du drar på date med en som har barn. Jeg ville gjerne gått på date med deg, ser det er en annen far som kommenterer uten svar på dette. Derfor jeg lurer på om dere har diskutert dette og dine tanker. Er btw 194.

    30. Sier meg enig i at høyde burde være irrelevant. Kjærligheten finner man i alle former og fasonger. Kan anbefale deg å se Aftenpostens kommentator Frode Thuens “tre tips for å finne kjærligheten”. Tar bare fem minutter 🙂

    31. Håper virkelig du finner en genuin og grei fyr som IKKE dater deg fordi du er kjent! Det er litt skummelt, for det er sikkert mange av søkerne som kun er ute etter PR og status, som er vanskelig å avsløre… Vær forsiktig, og lykke til <3

    32. Lykke til med datingen, du finner nok den rette skal du se. Og bare overse nettroll, de finnes det nok av der ute!

    33. Dessverre blitt for gammel, ellers ville jeg nok meldt min interesse. Så flott og spennende jente finner seg nok en mann, håper bare du finner en bra kar da 🙂 Lykke til

    34. Håper det ordner seg for deg. Lykke til med jakten på den rette. Du vet alldri når den dukker opp. Bamse klem fra nord.

    35. Lykke til med prosjektet “kjæreste”, – men vær forsiktig. Mye raringer der “ute”. Taket care and stay strong! Innsikt og humor er 2 gode verktøy. Klem og lykkeønskninger fra en pappa som har ei jente selv.

    36. Må si mæ enig med Chris. Synes det e ganske spesielt at du synes det e helt greit å spør om høyden til folk,men om du bli spurt om vekt så e det helt feil. Både høyde og vekt e overfladiske ting,sjøl om det betyr nå for dæm fleste og det e helt greit, Vi e alle litt overfladisk. Men det må jo vær like greit at nånn e opptatt av vekt, på lik linje som du e opptatt av kor høy folk e. Snakk om å ha dårlig selvinnsikt

    37. Enkelte kommentarer her gjør meg virkelig frustrert! Hvem ber om vekten til noen og mener det er ok uansett hvem man spørr dette spørsmålet til?
      Andrea, liker virkelig svarene dine her! Du er beintøff og svarer alltid så bra tilbake til nettroll!

    38. Ronja Dahl: Hvis du leser gjennom kommentarene mine har jeg allerede svart på dette flere ganger, og hovedpoenget mitt er at vekt kun er et tall og ikke noe man ser så hvorfor spiller det noen rolle?

    39. Jeg synes det du gjør er kult jeg. Litt som bonderomantikk. :p drit i hva alle andre mener. Du har rett til å gjøre akkurat som du vil ifølge norske loven. Selv om jeg tror du har lett for å finne menn uansett. :p
      Men kanskje ikke “riktig” type mann!
      Det er vel kanskje litt av grunnen til at du gjør dette?!?
      Jeg hadde datet deg med en gang hvis jeg hadde vært singel.
      Stå på og lykke til! 😀

    40. Tenk så gøy om dette innlegget faktisk fungerer! Er like lei selv:) synd man ikke kan velge hvem man liker, for vet om mange snille gutter, men som jeg dessverre ikke finner attraktive på den måten… så da hjelper det jo ikke… uheldigvis. Det er ikke overfladisk en gang, er bare sånn vi mennesker er lagt. 🙂 lykke til! Ordner seg for snille jenter.

    41. Hei Andrea! Jeg er en gladgutt fra Bergen på 200cm som for tiden er student. Min studierettning er master i historie med integrert lektor, slik at jeg kan undervise på universitetet/vidergående når jeg er ferdig!
      Vanligvis vil en uke for meg inneholde styrketrening, kanskje en liten tur til byn eller en god film med venner. Jeg elsker alle typer sport og stiller gjerne til å prøve nye ting. Som eksempler liker jeg godt fotball, volleyball, squash, golf og tennis.
      Slenger med 1 bilde av min bror(høyre), en kompis(venstre) og meg selv(Midten).
      Ønsker deg en fortreffelig helg 🙂

    42. Selv om jeg vil si at “både” høyde OG vekt burde være irrelevant så kan jeg fint forstå hva både Chris og Andrea mener. Hos jenter er det veeeldig mye vekt press og er man over X kg blir man sett på som feit? Dette gjelder selvfølgelig også for menn, men de har mere presset på å være muskuløse enn tynne, noe som betyr mindre press på selve vekt tallet da muskler også veier en del.
      Jeg vil nå si at grunnen for at vekt burde være irrelevant er fordi det er mye mer personlig, på grunn av det store presset på at man skal f.eks være mindre enn 55kg. Selvfølgelig kan høyde også være noe personlig for andre, men da man ikke får gjort så mye med det så blir man ikke sett like mye ned på i sammenheng med å bli kalt lat osv.
      Imens så har både menn og kvinner (mest menn, varierer veldig da) press på høyde. Veeeldig høye menn, eller i de fleste tilfeller, veldig små menn kan også ha et press på seg da de aller fleste jenter vil ha gutter som er høyere enn seg selv. Og varierende så kan også jenter være veldig høye når det forventes at de skal være korte.
      Alt i alt så burde begge være irrelevant, og som Andrea sa, det skal være et valg om man vil opplyse eller ikke. Begge deler. Så vil ikke hun opplyse vekta så er det ingen som tvinger deg til å opplyse høyden. Det er basically bare ekstra info som man velger å inkludere eller ikke 😉

    43. Ville egentlig bare si du er en vakker ung dame 🙂 det syntes eg allerede når eg så deg på paradise. Hadde eg ikke bodd i Bergen så hadde eg nok prøvd meg med en “søknad”. Du får ha lykke til 😁

    44. Før jeg skriver noe er 172 innenfor? Ønsker ikke kaste bort tid på å skrive om søknaden ryker der.

    45. Håper du finner noe som passer for deg! Hilsen en som koste seg ihjel under klappingen din på PH 🙂

    46. Lykke til med jakten!
      Finn en med humor som treffer deg. Da vil dere nok trives i lengden.
      En liten regle for å gjøre deg klar for den store ferden.
      Når man før i tiden, sånn som for lenge siden, spurte om en dames hånd og hjerte, da vandret man urolig til den skjønnes bolig og kom fram med sitt frieri. Men sånt gjør man ikke i dag, Man tar sin dame med i bil og sier ganske flott som så. Får jeg parkere mitt hjerte hos deg, du min lille vakumtank, du er så søt og slank. Min hjertes motor den er kollosal, men din lille gasspedal den gjør meg ganske gal. Det fins masser av kvinner det tør jeg si, men du har det skjønneste karosseri.

    47. hei jeg har aldri hørt no om deg før jeg, men du virket som en kjempe pen dame. er 29, 183 høy blå øyer, normal kropp men litt tattoveringer

    48. Jeg er 28, er mangemillionær med penthouse i Oslo og trener 4 ganger i uken. Har stram sixpack og en kropp og fantasi som får christian grey til å virke som en pingle i forhold! Interesert i å vite mer?

    49. Hvem er Andrea? Er det hun på bildet? Flott dame isåfall. Kunne hun tenke seg en handy bygdegutt med interesse for jakt, fiske og friluftsliv, samt hund og rev da? Ja, jeg avler faktisk rev som kjæledyr. 😉

    50. etter å ha lest en del inlegg her, seriøst hvorfor så mye hat? eier ikke folk respekt?
      en kvinne skal behandles med: respekt, omsorg, ærlighet, ømhet, forståelse og ikke minst trygghet!
      at Morten og Sofie ønsker å gi Andrea en mulighet til å oppleve det nesten alle mennesker på jorda vil ha næmelig Kjærlighet er jo bare positivt, ingen skal behøve å måtte gå igjennom livet alene!
      og til deg Andrea: håper ikke du tar deg nær av alle idiotiske innlegg du får, selv om jeg ikke kjenner deg så virker du som en person med en fantastisk utstråling og en hærlig personlighet! og aldri tvil på at du er god nok! ønsker deg lykke til og håper virkelig det blir noe date og hvem vet hva framtiden bringer? uansett tvi tvi og stå på videre!

    51. Hei Andrea! Kjenner at jeg blir skikkelig irritert over maset om vekt osv. (Pluss andre ting som blir sagt)..
      Du ser ut som en kjempe bra jente og håper virkelig du finner en som er bra for deg, lykke til! PS:vekt bør ikke ha noe å si

    52. Hei!
      Du er ihvertfall utrolig vakker. Ikke akkurat sett på Paradise Hotell, Men du slår meg ikke som en reality karakter?
      Ser jeg deg ute skal jeg invitere deg på den morsomste daten du noen gang har vært på!
      Ha en ellevill kveld!
      P

    53. Hei Andrea!
      Du er tydeligvis kjendis og en offentlig person, men jeg må innrømme jeg aldri har hørt om deg før…. :/ Inntil nå hvor jeg ser Morten og Sofie prøver å finne en kjæreste til deg, så… here I am! :p Haha neida, men det hadde vært morsomt å hørt fra deg. Jeg er en 40 år gammel mann fra Trondheim, er det hope in the hanging snore, eller er det helt uaktuelt? Ser du helst vil ha menn som er høyere enn deg, og det er jeg i hvert fall, 191 cm og slank kropp;) Uansett synes jeg nå når jeg ser bilder av deg at du er en utrolig søt jente med et nydelig smil og et vakkert ansikt, og da har du i hvert fall det ytre i orden! 😉 Klem!

    54. Hei
      Jeg har ikke for vane å lese blogger av denne typen, men ble utfordret til å ta en titt.
      Jeg må si at jeg er skremt over alle de som totalt mangler oppdragelse og folkeskikk.
      Nå skal jeg ikke selge meg inn på noen måte da jeg stiller i en helt annen vektklasse enn deg på flere måter😉. I tillegg til at jeg nok har litt mye livserfaring i forhold til hva du ønsker, antar jeg.
      Ønsker deg lykke til med å dobbel date.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg