UKENS SPØRSMÅL // TINDER, HÅRTIPS, NY JOBB +++

Det er to dokumentarer om Diana på NRK, hvilken snakket du om at var så bra?<3

Begge to, anbefaler deg virkelig å se de!

Hvor er genseren på bildene fra? kjempefin:-)

Tusen takk, den er ikke min da hehe. Jeg går i skapene til venninnene mine om dagen fordi jeg er så lei av mine egne klær. Den er fra H&M for å svare på det du faktisk spurte om 🙂

Hva var det beste med bakvendt-uka?

Jeg failet og svarte motsatt på dette forrige uke, haha så her kommer svaret på det som faktisk ble spurt om. Det beste med bakvendtuka var at jeg fikk lov å sende hjem hvilken gutt jeg ville. Elsk på makt ❤ 

Har du forandret deg som person etter du ble kjent?

Vel, nei jeg tror ikke det? Eller jo, haha. Jeg har blitt mye mer åpen på veldig mange måter, og er mer sosial enn før. Jeg tør å si ifra mer enn tidligere og har på en måte blitt tryggere på meg selv, samtidig som jeg bryr meg minimalt om hva andre mener om meg. 

Hva er den nye jobben din? 

Det er ikke så alt for ulikt hva jeg jobbet med før, men jeg vil holde detaljene for meg selv foreløpig 🙂

Hvilken filmsjanger er favoritten din?

Definitivt romantisk komedie. I love it!

Hva heter den godtebutikken dere er på? Er det godt utvalg og hvor ligger den?

Åh, Yummy Heaven! Min favorittbutikk over alle, de har så mye godt. Det ligger en på Arkaden i sentrum og en i Torggata. Jeg synes det er mye bedre enn for eksempel Godteslottet på Bislett, men det er fordi jeg er en sjokoladeelsker. Yummy Heaven har skikkelig mye bedre utvalg av sjokolade!

Hva liker du best å spise til frokost?

Jeg spiser faktisk det samme typ hver eneste morgen. Havregrøt kokt opp på melk, masse kanel og med en spiseskje Cottage Cheese i på slutten. Så strør jeg ender meg kanel på toppen, namnam. Det er så godt! Annet enn dette elsker jeg hotellfrokost <3 Må sjekke inn på hotell snart igjen… 

Hvordan holder du håret ditt så fint uten at det blir slitt?

Uff, det er egentlig ganske slitt… Jeg driver og gjenoppbygger håret mitt, og i mellomtiden bruker jeg extension. Jeg tar egentlig ganske godt vare på det, og selv om jeg bruker en del varmeverktøy er jeg veldig flink til å bruke gode produkter på håret! Jeg har skrevet om mine favorittprodukter HER, og i tillegg har jeg lagt min elsk på en flokespray fra Redken og tester ut en ny hårpleieserie (i mine øyne) fra Loreal som heter Profiber om jeg ikke tar helt feil 🙂

Hvor vil du helst reise?

Hvor som helst varmt og eksotisk! Jeg er skikkelig reisesyk og kunne tenkt meg til utrolig mange forskjellige destinasjoner akkurat nå. I Europa vil jeg besøke Parius og Barcelona, men i tillegg vil jeg til Maldivene, Bahamas, Dubai, Australia, New York og sikkert mange andre steder jeg ikke kommer på nå.

Hva er favorittserien din akkurat nå?

Nå er jeg tilbake på Gossip Girl-kjøret, men prøver å tvinge meg selv til å like House of Cards haha. 

Er du på Tinder?

Ja, men jeg bruker det veldig sjeldent. Det er mest som tidsfordriv når jeg kjeder meg 🙂

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

Siste innlegg