MINE BESTE HÅRPRODUKTER

Helt siden jeg ødela håret mitt for noen år siden har jeg blitt veldig flink til å bruke gode produkter, nettopp fordi jeg ser at det virker og at håret mitt blir bedre av det. Jeg har investert i gode oljer, serum, kurer, shampoo og balsam for å prøve å redde det jeg har igjen av hår på hodet. Det har vokst, og det er jo en god ting. Jeg prøver å vaske håret mitt maks tre ganger i uken, men det er lettere sagt enn gjort nå som treningen er i gang igjen. Det sliter en del på håret å vaske det, men det må jo bli rent! Heldigvis hjelper det med de rette produktene, og nå skal jeg vise dere hvilke jeg bruker fast!

Jeg bruker en del produkter fra Redken, og det er fordi jeg har prøvd en god del, men i det aller meste er det Redken jeg er mest fornøyd med. De har mye bra for å styrke håret og gi det fuktighet, noe mitt har trengt sårt over lengre tid. Kurene derfra er supergode, og jeg har en jeg har brukt i flere år. Det jeg har lært av frisøren min er at det er viktig å bruke forskjellige produkter, særlig kurer, slik at håret ikke venner seg til det. Derfor har jeg alltid hat minst to hårkurer i tillegg til min faste slik at jeg kan bytte på litt. Den faste hårkuren min er Redken Extreme Strengt Builder Plus hovedsakelig ment for å styrke og gjennoppbygge håret, og da har jeg ofte hatt en annen kur for å gi fuktighet som har jeg pleid å bytte på. 

Shampooen og balsamen min er også fra Redken. Her bruker jeg litt forskjellig ut ifra hvilken tilstand håret mitt befinner seg i. Hvis jeg har en periode hvor det er veldig tørt bytter jeg fra min vanlige Extreme shampoo som mykner og styrker håret til All soft  som gjør det supermykt en liten stund. Akkurat nå har jeg Extreme shampooen og bruker All soft balsamen. Dette fungerer veldig fint, og det er det jeg vanligvis bruker for da får jeg litt av begge deler!

Jeg bruker alltid olje tuppene, men unngår å ta det i resten av håret både fordi det an bli fett og fordi olje løsner festene i extensionet mitt. Nå har jeg tre forskjellige oljer. Den ene er ganske tykk, og de bruker jeg i vått hår. Den er overraskende nok fra Redken den også, men den er egentlig veldig gammel så jeg vet ikke hvor jeg får tak i ny. Nå er jeg redd for å bruke den opp, men jeg finner vel en god erstatning. I tillegg til den fra Redken har jeg to lettere oljer fra Matrix som gjør samme jobb, og er perfekt å ha i tuppene etter det er tørket for å mykne opp litt. 

Varmebeskyttende er et must have, og nå har jeg en fra Lee Stafford. Den er helt ok, men jeg tror jeg skal kjøpe en annen neste gang. Den er litt tyngende på håret, og er derfor fin når det skal rettes eller fønes. Det som er kjedelig er at det drar håret ganske mye, og gjør at det er vanskelig å holde på krøllene når jeg krøller det. Da trenger jeg en litt lettere spray, noen tips?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

5 kommentarer
    1. Andbefaler virkelig varmebeskyttende spray fra Sebastian!
      Sliter ikke på håret i det hele tatt, og gjør håret mykt etter du har brukt rettetang f.eks 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg