UKEN SOM GIKK #2 LESERREKORD, SJALUSI OG BITTERHET, GIRLPOWER, OPERASJONER+BLOGGERE

AKKURAT NÅ :

Nå har jeg akkurat kommet inn døren etter en lang kveldstur. Sofie og jeg måtte hente noe på Marienlyst så vi bestemte oss for å gjøre en tur ut av det. Hun tok banen hjem med Celine siden hun fortsatt ikke kan gå for langt etter operasjonen, så jeg vandret hjem med Taylor på øret alene. Det var skikkelig dogg og minte meg på hvor mye jeg elsker denne årstiden. Nå skal jeg skjære opp litt frukt og kose meg med en fin søndagsfilm i sengen. 

UKENS TANKE:

Jeg er skikkelig rastløs og må få gjort noe spennende snart. Gjør en endring eller hva som helst fordi nå føler jeg meg litt stuck i de samme rutinene som jeg begynner å bli ganske lei av. 

UKENS SERIE:

Fortsatt The Good Wife. Jeg har litt over en sesong igjen, så neste uken kan dere få høre om en annen serie, haha. Seriøst, hvis dere ikke har sett den, se den!

UKENS HØYDEPUNKT:

At jeg satt leserrekord på torsdag, woho! + hvor gøy det har vært å ta del i den morsomme puppe-debatten. Jeg har rett og slett kost meg denne uken! Det er så gøy at noe man gjør engasjerer, selv om noen er uenige. Det blir det debatt av, og debatt er alltid moro!​

UKENS IRRITASJONSMOMENT:

Haha, det er definitivt hvordan vi behandler hverandre i bloggverden. Hvorfor skal man alltid dra andre ned? Jeg er absolutt for å diskutere, det er mange personligheter og forskjellige type jenter på blogg.no. Allikevel går man så ofte til et slags angrep på personen og ikke saken. Det er så mye underliggende sjalusi eller bitterhet. Som Martine så fint sa det: hva skjedde med girlpower?

UKENS MATRETT:

Mmm. Denne uken lagde jeg en skikkelig god indisk Tikka-rett! Jeg elsker indisk, nam nam. Det som var så digg var at jeg lagde masse så jeg fikk spist det til lunsj dagen etterpå også! Deilig. 

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Hvorfor sensurerer dere, jenter?

Bloggere som opererer seg 

Ukens spørsmål

UKENS PERSON:

Det blir et familiemedlem denne gangen også​. Forrige uke var det lillesøsteren min, og denne gangen er det pappa ❤  Han er på Island nå, og selv om jeg antakeligvis ikke hadde sett han om han var hjemme i Larvik får det meg til å savne han ekstra, haha. Det er så rart. Pappa er verdens beste, og jeg er superglad i han så derfor fikk han denne posten!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

16 kommentarer
    1. Spørsmål til neste spørsmålsrunde:
      1) Hvordan hadde en drømmedag for deg sett ut?
      2) Hvis du kunne dratt tilbake i tid og gitt tips til 16 (eller en valgfri alder) årige Andrea, hva ville det vært? (som du skulle ønske du visste da, men vet nå)
      3) Hvilke egenskaper setter du pris på hos dine venner?
      4) hvordan syns du det er å være på f.eks bloggevent etc – er det mye fokus på det overfladiske? Føler du at dette påvirker deg mer nå enn tidligere, altså før du ble kjent? Eks. hvordan man kler seg, sminker seg.
      Om du ikke svarer på alle håper jeg du har mulighet til å svare på noen <3
      3)

    2. Herregud , folk skal reagere på alt mulig, hahaha! Så latterlig! Om ikke det ene så det andre … du har faren din og puppene dine i samme innlegg omg så spesielt … -_- ..
      Synes btw at puppene dine er fine og naturlige 🙂

    3. Kan du fortelle litt rundt journalist studiet? Hvordan er det bygd opp og er det hardt og vanskelig? Vurdere å søke etter vgs så hadde blitt veldig gla for svar! <3

    4. Anonym: Jeg gikk på Høyskolen Kristiania her i Oslo 🙂 Det var veldig fint med små klasser og god oppfølging. Jeg synes det var veldig lite utfordrende og savnet mer det universitets-preget da jeg følte det ble litt videregående all over again..

    5. Hei!<3
      Må bare si at du gjør en utrolig bra jobb!
      Du er en jente som virkelig gjør meg glad<3
      Elsker å se deg på youtube å paradise!<3
      Heia på deg!
      Du får meg virkelig i bedre humør selv om ting er litt vanskelig i d siste..
      Elsker å se på deg!
      Fortsett med det gide arbeidet
      Hilsen stor fan
      Jente 12 år!<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg