SEX, YOUTUBE OG PARADISE HOTEL

Her kommer svarene på alle spørsmål jeg fikk i kommentarfeltet i løpet av forrige uke! Håper dere får svar på det dere lurer på ❤

Kan ikkje du og Sofie Caroline lage en youtube kanal ilag?

Kanskje etter hvert, men akkurat nå er det nok med bloggen for min del. Jeg er skikkelig dårlig på å redigere videoer, men muligens etter hvert!

Føler du noen ganger at du og din gjeng på hotellet ble klippet til og gjort om litt på måten de visste det frem på tven?

Ja, kanskje til tider. De som klipper programmet velger jo akkurat hva de vil ha med og ikke, og med det hvordan de vil fremstille ting. Det er stadig kun to setninger av en lang samtale blir tatt med, og da kommer ofte bare ett perspektiv og en mening frem. For eksempel så klippet de bort hele samtalen vi hadde med Soph da hun kom ned i bungalowen uken hun røk, men samtidig forstår jeg hvorfor de gjør dette. Det skal lages tv og de vil fortelle en historie med programmet. Dette er noe jeg var klar over, men selvfølgelig reagerer jeg på det når ting blir fremstilt på en helt annen måte enn hvordan det egentlig var. 

Kan du ha en spørsmålrunde med Petter?

Jeg kan høre med han om han er gira ❤

Har du ikke kontakt med Joakim? Syns det virket som du ikke likte han…

Jeg har ikke noe særlig kontakt med han, nei. Det er ikke det at jeg ikke liker han, for han er en skikkelig hyggelig og snill gutt, men vi klikket ikke helt. Det er ikke alle man kommer kjempegodt overens med, og han er dessverre en av de jeg har minst kontakt med nå i etterkant. 

Hvilken skole studerte du journalistikk? Er du fornøyd med studiet der? 

Jeg studerte på Høyskolen Kristiania her i Oslo. Det var helt ok, men generelt synes jeg foreleserne var veldig flinke og engasjerte. Det var selvfølgelig noen unntak, og noen emner som ikke var like morsomme, men slik er det med alle studier. 

Hva syns du om at Sofie prøvde å kaste deg under bussen i forrige uke? Da hun sa at du var den eneste grunnen til at hun løp rundt som hun gjorde.

Jeg begynte å le da jeg så det, for det visste jeg ikke at hun hadde sagt! Det er ikke noe stress nå, og det hun sa stemmer ganske godt. Det var ingen som så på meg som en spiller eller en trussel fordi jeg holdt en lav profil og holdt meg i bakgrunnen hennes. Hun var den som løp rundt og ordnet det slik at ting vi planla og kom frem til sammen ble gjennomført, så det stemmer ganske greit at hun løp mye rundt for min del. 

Har ikke sett eller hørt noe til Petter på bloggen din. Henger ikke han med dere?

Jeg ser Petter flere ganger i uken. Han er ofte på besøk her, men han henger ikke så mye med oss når vi finner på ting kanskje. Han er mye ute og ruller, mens vi andre kanskje gjør andre ting. 

Hvor er den svarte/mørkeblå jumpsuiten med glitter fra? SÅ fin 🙂

Tusen takk ❤ Den er fra H&M. 

Tenkte du kanskje ble overrasket over den planen som alle la bak ryggen deres? Virka jo som at dere trodde dere hadde full kontroll, og episoden viste jo det motsatte. Var det ikke overraskende å se hvor mange som var på “den andre siden”?

Vi deltagere hadde snakket om det meste på forhånd, så jeg ble ikke veldig overrasket nå. Da jeg fant ut hvor mange som hadde vært med på det ble jeg veldig overrasket og skuffet. Skrev et lenger innlegg om dette HER

Bor ikke Kevin hos deg?

Kevin bos hos oss når han er i Oslo, så han bodde her mens Sofie og Morten var i Roma, ja. 

Har du kontakt med Petter?

Jeg har veldig god kontakt med Petter, og han er en av de jeg står nærmest i dag ❤

Hvordan får du puppene til å Holde seg så fint på plass da?? Tenker jeg aldri kan gå med sånn topp.

Jeg har ganske små pupper så de pleier å holde seg på plass. Her har jeg strammet stroppene på bodyen skikkelig, haha. 

Hadde du sex med Petter i dagens episode? (mandag forrige uke)

Nei, vi hadde IKKE sex. Det var kun klining. Jeg har skrevet mer om dette HER

Hvorfor klapper du heeele tiden på paradise? 🙂

Godt spørsmål! Det er en (u)vane jeg har, som jeg gjør hele tiden til vanlig også. 

5 kommentarer
    1. Du vet den triana kolleksjonen alle dere 5 jentene på ph fikk i starten av sesongen, var det bare dere heldige som fikk den kolleksjonen hennes, elr fikk de andre jente som kom senere i spillet, også den kolleksjonen??☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg