NAKENBADING OG SENGEKOS

What the hell happend last night? Det er hva jeg tenkte da jeg våknet opp i Mexico etter festen dere fikk se i gårsdagens episode. Jeg hadde vage minner av hva som hadde skjedd kvelden før, og det var ikke lite. Fylleangsten tok meg med en gang jeg åpnet øynene. Se for deg at du våkner opp i sengen din hjemme med fylleangst. Ille, ikke sant? Så dere kan jo tenke dere hvordan det er å våkne opp med fylleangst i Mexico når du vet at alt du har gjort er filmet og muligens blir vist på TV hjemme i Norge! Hei, angsten

Heldigvis er ting ofte ikke så ille som det man forestiller seg, og jeg hadde nok bygd opp gårsdagens episode litt verre enn hva den egentlig var. Hvis jeg skal være helt ærlig så er det å hoppe ut i bassenget i bare trusa ikke så veldig ille, og litt klining er vel bare hyggelig. Den sengekosen kunne jeg derimot vært foruten. Det var virkelig ikke planen, og jeg skjønner ikke helt hva som skjedde. Hvordan endte jeg opp med å ligge og kline med Petter i sengen liksom? Petter som egentlig er så langt inne i friendzone som man kan komme, haha. Ikke misforstå meg, han er en kjempefin gutt! Jeg bare ser ikke på han på den måten, så det ble rett og slett veldig rart. Jeg har hatt angst for dette helt siden det skjedde, så nå er jeg egentlig bare glad det er over. Bare sånn for å oppklare: Nei, vi hadde ikke sex og det skjedde ikke noe mer enn litt klining. Sånn, da legger vi den død. 

Nå gjenstår det bare å se hva som skjer resten av uken. Det er presidentvalg, og noen av jentene begynner å legge skumle planer… Klarer de å kuppe valget?Fortsetter jeg med nakenbading og sengekos? Hvem blir president og hvem ryker på torsdag? Dere må følge med, for nå begynner det virkelig å skje ting!

22 kommentarer

Siste innlegg