SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN DEL 1

Kranglet dere ofte på Paradise Hotel og var det en du ikke ble så godt kjent med på paradise Hotel??

Nei, det var generelt lite krangling. Det var litt diskusjoner til tider, men generelt var det god stemning.

Hadde du følelser for Petter inne på hotellet, og hvordan er det nå?

Nei, jeg hadde ikke følelser for Petter inne på hotellet, og heller ikke nå. Jeg har skrevet et lenger innlegg om det HER

Når ble du fan av Harry Styles? Hva synes du om sign of the times, og gleder du deg til albumet hans kommer ut? <33

Åh, jeg ELSKER Harry ❤ Jeg ble fan for ganske mange år siden, da lillesøsteren viste meg dokumentaren om One Direction. Jeg ble så sjarmert av den gutten der. Han er så rar og morsom, samtidig som han virker skikkelig reflektert, smart og snill. Jeg liker Sign of The Times veldig godt. Funfact: jeg begynte faktisk å gråte da jeg hørte den for første gang, haha. Den er veldig Harry! Jeg klarer ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til albumet hans!!! Herregud, det har jeg ventet lenge på.

Har du jobbet på McDonald’s? :))

Ja, det har jeg. Det var min aller første jobb, og jeg trivdes veldig godt til tider. Det var flere av vennene mine som også jobbet der, så det var koselig!

Er du sammen med Kevin eller holder på med han? 🙂

Nei, vi er ikke sammen ❤

Jeg dømmer deg ikke for at du er blond og har barbiestemme, men jeg stiller spørsmål ved din klokskap etter at du svarte så mye feil på kunnskapsspørsmålene som ble stilt inne på PH. Mitt spørsmål: Hva prøver du å gjøre for å ”endre” dette inntrykket? Hvordan gjorde du det på videregående for eksempel? Pleide du å få seksere i fag?

FAKTAFEIL! Jeg svarer ikke mye feil på kunnskapsspørsmålene inne på Paradise. Det eneste jeg har failet litt på hittil er spørsmålet om trell, da jeg tenkte at det hovedsakelig var jenter som fikk trell-navnet selv om gutter også ble brukt som slaver. Hvis du spoler tilbake til uke seks og SKAM-uken hadde vi en prøve i allmennkunnskap (som var på veldig mange fler spørsmål enn det som blir vist på tv), og da fikk jeg rett på absolutt alle bortsett fra gjennomsnittlig penislengde (hehe svarte 12, var 13,2 wopsi) noe som gjorde at jeg vant testen sammen med Kevin. Så her er du litt på bærtur. Videregående svarer jeg på litt senere, men kort oppsummert jeg gjorde det godt i fagene jeg interesserte meg for og litt dårligere i andre fag. Jeg fikk seksere i fag, ja og på flere avsluttende eksamener 😊

Hvordan ble du så glad i Petter inne på hotellet?

Godt spørsmål. Det er vanskelig å svare på, men vi bodde jo sammen over lengre tid og delte rom i ganske lenge. Petter og jeg kom ganske godt overens, og han er en veldig snill gutt som det er lett å bli glad i.

Hvor nært bor du fra de andre Paradise deltakerne?

Vi er litt spredt. Morten og Martine er naboen til Sofie og meg (som bor sammen), Rebecca bor ikke så langt unna. Ellers er det jo en del som bor utenfor Oslo, men vi er flinke til å sees uansett!

Var det noen på hotellet som dro til legen eller sykehuset?

Ja, det var faktisk flere av oss. Jeg måtte til legen allerede før vi sjekket inn. Jeg var syk da jeg dro fra Norge, og det ble bare verre. I tillegg var jeg så uheldig å få forstoppelse, haha så jeg måtte en tur til legen i løpet av de første dagene i Mexico.

Hadde du noen gang lyst til å få ut petter fra hotellet, ettersom du ble irritert av han?

Ja og nei. Det var i perioder jeg tenkte at jeg ikke ville ha han der, som like etter at han byttet meg ut. Samtidig hadde det vært dumt å sende han ut på dette tidspunktet da han angret veldig og ville ha meg tilbake. Det gjorde at jeg hadde et ekstra spillkort om for eksempel Morten eller Kevin skulle ryke, så jeg og Sofie kunne ha en partner der inne.

Hvor ofte går du barbeint? 🙂

Ikke så ofte hjemme, men på PH gikk jeg barbeint typ hele tiden!

Er Sofie og Morten sammen? Eller holder på. Har en flørt? Kall det hva du vil 🙂

Det må du nesten spørre de om  ❤ ❤ ❤

Hvor gammel var den yngste og eldste deltakeren?

Hm.. Jeg tror Sunny var eldst, han var 26 år. Petter var vel yngst.

Var det noe som ble klippet bort, som du ønsket virkelig skulle ha blitt tatt med? og føler du at du har blitt redigert feil eller på en “feil” måte?

Det var mye moro vi gjorde som kanskje kunne blitt tatt med. Vi hadde det veldig gøy på festene selv om det ikke alltid ser sånn ut. Festene i vikinguken var skikkelig morsomme for eksempel! Jeg synes den episoden hvor Soph sjekket ut ble veldig feil fremstilt, og det har jeg skrevet om HER.

Hvorfor startet du å blogge?

Jeg startet å blogge fordi jeg trengte et sted å skrive. Jeg har alltid skrevet dagbok, men det var ikke nok på en måte. Jeg så dette som en måte å eksponere meg selv og mine meninger. Min første blogg startet jeg vel da jeg var 15 år tror jeg, så jeg har holdt på en stund av og på.

Når startet du å blogge?

Da jeg var 15 år startet jeg en blogg, og den gikk det egentlig veldig bra med! Jeg lå på topp 40-listen på blogg.no faktisk! Denne bloggen startet jeg i 2014.

Hvem irriterte deg mest inne på paradise?

Godt spørsmål! Det var til tider Grunde og Petter som irriterte meg mest.

Hva jobber som nå?

Jeg jobber i en undetøysbutikk.

Har du noen gang vurdert silikon?

Ja, det har jeg faktisk. Da jeg var yngre vurderte jeg sterkt å ta silikon. Jeg hadde til og med satt av penger og bestilt konsultasjonstime, men jeg feiget ut og den dag i dag synes jeg det er helt greit. Skal skrive et lenger innlegg om dette senere!

Fikk du følelser for noen inne på hotellet?

Dere får vente og se!

6 kommentarer
    1. Kjære Andrea! Beklager om jeg antok at du var dum. Jeg tror det er mye vi seere ikke ser, og da er det lett å dømme. Det er jo tross alt mange timer som blir klippet til knapt 45 minutter. Godt å høre at du var skoleflink! Håper du skriver mer om det 🙂 Alltid likt deg veldig godt, så aldri misforstå det!

    2. Anonym: Det var mest i begynnelsen før jeg ble kjent med han da jeg følte at han alltid skulle har rett og vite best, på en måte heve seg over andre til enhver tid da. Nå som jeg kjenner han ser jeg på en helt annen måte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg