UKEN SOM GIKK / REALITY

Reklame | Annonselenker Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERAGENSER HER / KJOLE HER / SKO HER

AKKURAT NÅ: Nå er jeg ferdig på jobb og har akkurat møtt Emilia! Vi skal gjøre noe koselig og catche up litt <3

UKENS TANKE: Det er uforståelig og irriterende hvorfor noen mennesker alltid vil trykke andre ned. Er det fordi du føler deg så dårlig med deg selv? Er det fordi du ikke får til noe selv eller bare fordi du ikke unner andre å oppnå noe? Sånt har jeg aldri forstått. Kan vi ikke heller begynne å heie på hverandre og hylle de som faktisk får det til? Takk!

UKENS SERIE: Dynastiet! Herregud, så spennende og så utrolig dramatisk. Jeg prøver å ha den i bakgrunnen mens jeg jobber, men det blir ikke mye jobb gjort for å si det sånn. Jeg brukte nesten hele gårsdagen på å ligge i sengen og se på den. Jeg satt den til og med på mens Sofie så på en film på tv, haha. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS CRAVING: Bønnetaco! Helt hekta. Jeg lagde det i begynnelsen av uken, spiste restene dagen etterpå og spiste det igjen på søndag. 

UKENS HØYDEPUNKT: At jeg endelig fikk dele Love Island-deltakelsen min! Wiii og enda bedre ble det etter å ha lest alle de fine kommentarene og meldingene deres. Det varmer hjertet mitt at dere ønsker meg så mye godt her i livet <3

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At døgnet ikke har flere timer, hehe. Jeg kunne gjerne tenk meg sånn 10 våkne timer til, jeg! Det er så kjedelig når hele dagen går til jobb og man ikke har mer tid verken før eller etter. Jeg vil ha masse tid til alt jeg vil gjøre… 

OLYMPUS DIGITAL CAMERALIGNENDE KJOLE HER

UKENS SEIER: Det er såååå treningsøkta Marte og jeg hadde på fredag. Jeg svetta og svetta. Det var så bra og så moro! Jeg elsker å være tilbake etter både ferie og sykdom.

UKENS MEST LESTE INNLEGG:

Jeg skal være med i et nytt realityprogram

12 ting som skjedde på festival

Spørsmålsrunde // Kjendiser, forhold, vaginisme

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

UKENS MATRETT: Selv om jeg er totalt hekta på bønnetaco så må dette punktet gå til maten jeg spiste på lørdag. Vi var hos en kollega av meg og hun disket opp med sykt digg mat! Noe Fajita-lignende tror jeg kanskje? Uansett utrolig godt. 

UKENS SANG: Vi er fortsatt på Clara Mae med I’m not her altså, liker den 🙂

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette <3 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAGENSER HER / KJOLE HER / SKO HER

 

ACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Jeg vil bare fortelle deg hvor imponert jeg er over bloggingen din. Det er alltid gøy å klikke seg inn her for litt inspirasjon og tekst. Så mye kreative innlegg, fine bilder og gode formuleringer.
      kjente jeg ble så glad når du lå langt oppe på listene i dag – det er så fortjent!
      Stor klem og takk for hverdagsgleden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg