UKEN SOM GIKK #13

AKKURAT NÅ: Sitter jeg på en restaurant med Martine, Rebecca og flere av Martine sine venner. Hun inviterte oss ut med på middag, noe som passer perfekt med tanke på at hun reise bort i morgen. Jeg gleder meg sååå mye til å spise! Haha, jeg elsker jo mat og elsker å teste ny steder så dette blir moro. 

UKENS TANKE: Jeg har blitt inspirert av Sofie og hennes prosjekt og tenkt over hvor mye innstillingen din har å si. Hvis man tenker at “dette er en drittdag” så blir ikke dagen noe bedre av den grunn! I stede for å fokusere på alt om går galt kan man snu det ved å se på det positive. Jeg er ekstremt god til å klage, noe som er en av mine verste egenskaper. Derfor skal jeg slenge meg på prosjektet hennes og starte en ny hverdag hvor jeg skal være mer positiv.

UKENS SERIE: Wiiii! Den siste sesongen av Homeland er endelig på Netflix igjen. Den serien er helt rå! Jeg elsker serier som har rot i virkeligheten noe denne virkelig har. Jeg synes også det er superinteressant med alt som har med nasjonal sikkerhet, spioner og terror å gjøre så denne serien er helt perfekt for meg. Den er egentlig ganske skummelt fordi alt er så virkelig og skikkelig i tiden på en måte. Jeg kom ikke på det ordet man vanligvis bruker, haha. Se den!

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At jeg er helt idiot noen ganger og gjør ting som å dra på fest når jeg har feber og er syk. Er det rart jeg aldri blir frisk liksom? Normale mennesker holder seg hjemme og i det minste edru, men jeg prøver å kurere sykdommen med en fest. Da jeg våknet på søndag hadde jeg ikke stemme og det brenner i hele brystet mitt. Jippi… Så jeg er vel ukens irritasjonsmoment, haha. 

UKENS CRAVING: Jeg har hatt en helt syk craving på dobbel cheeseburger fra McDonald´s i det siste. Det er helt insane hvor lyst jeg har på det, men heldigvis klarer jeg å holde meg unna. Nå spiste jeg det forrige søndag, men da hadde jeg allerede cravet det siden i sommer. Jeg trodde det skulle gi seg litt nå, men neida… Åh, jeg skal IKKE kjøpe det. 

UKENS SEIER: Jeg klarte å holde absolutt alle avtaler denne uken. Det var en kamp altså. Nå er jeg i en periode hvor jeg ikke orker å være så sosial. Det holder liksom med det sosiale på jobb og her hjemme, men jeg presset meg ut og angrer ikke et sekund. 

UKENS HØYDEPUNKT: Julebordet på lørdag! Eller festen på tirsdag… Haha, det var en veldig morsom uke faktisk. Hele to fester, hva skjer med meg? Jeg er vanligvis ute maks en gang i måneden. Sånt skjer i desember. Begge gangene var med folk fra Paradise og jeg hadde helt glemt hvor gøy vi har det sammen! Jeg kan vel si at festen på tirsdag var morsomst, rett og slett fordi vi var ganske så beruset og hadde det veldig gøy med å være rare sammen. Lørdagen var enda koseligere og det var så hyggelig at så mange kom! Selv Morten S som bor på Jæren liksom. Det er hyggelig det. Ååh, jeg føler vi gjør dette til en tradisjon det var så hyggelig 

UKENS MEST LESTE INNLEGG: Det dummeste mennesket på jord, Å være seksuelt frustrert med sexforbud og Nå er jeg klar for Paradise Hotel reunion

UKENS MATRETT: Mmmmm, det blir absolutt friesen jeg spiste på lørdag! Da vi var på julebord bestilte jeg fries med parmesan og persille. Det er så sinssykt godt sammen med aioli. Det trenger ikke være så fancy for min del, haha. Kjempegodt!

UKENS SANG: Dress- Taylor Swift (Det blir nok mye av Reputation-albumet her fremover)

UKENS FAVORITT-BILDE: Ååå, bildet av Sofie, Martine og meg 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg