MIN NYE JOBB

Det er så utrolig mange som spør meg om min nye jobb! Hva er den egentlig? Jeg skrev et innlegg hvor jeg fortalte at jeg hadde sagt opp jobben min og skulle starte i ny jobb allerede uken etterpå. Jeg skrev ikke noe om hva eller hvor den nye jobben min er. Nå skal jeg fortelle dere hvorfor!

Den nye jobben min er ikke så alt for ulik min gamle. Jeg skal ikke blogge på heltid som mange trodde, og det er fordi jeg ikke har mulighet til å leve av bloggen min. Hadde jeg bodd hjemme ville det ikke vært et problem, men nå husleien min alene er på nesten 8000 kroner trenger man god inntekt for å kunne leve. Jeg har altså fått meg en ny butikkjobb! Det trives jeg veldig godt med, og foreløpig har det bare vært positivt. Jeg har fått superfine kollegaer og selv om alt er nytt akkurat nå tror jeg det blir veldig bra når jeg har kommet ordentlig inn i ting. 

Jeg kommer ikke til å skrive hvilken butikk jeg jobber i eller hvor den ligger. Det er rett og slett av respekt for arbeidsgiveren min, og fordi jeg er på jobb når jeg er på jobb. Det er veldig koselig når dere tilfeldigvis er der og kommer bort for å si hei eller ta bilde! Virkelig, jeg blir kjempeglad og det mener jeg. Allikevel var det noen situasjoner i den gamle jobben min som var litt upassende, og derfor velger jeg å ikke dele mer om denne jobben enn hva jeg har gjort nå. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

22 kommentarer
    1. Det er alltid hyggelig å ha en arbeidsplass hvor man finner seg til rette i med en gang.
      Var like heldig jeg og, og det gjør alltid arbeidsdagene bedre.

    2. Veldig respekt av deg å tenke på arbeidsgiveren din, med tanke på at du er kjendis og har en del fans som sikkert hadde stormet butikken din. Det er ikke alle kjendiser som tenker sånn dessverre, så veldig fint gjort av deg Andrea 😊

    3. Ikke vits å bare leve av en blogg, så det er kult at du har en vanlig deltidsjobb i tillegg til bloggen! Stå på videre=)

    4. Hvorfor vil du bare leve av en blogg? Kan du ikke studere og få en annen jobb en bare en klesbutikk nå som du er voksen. De andre store bloggerne får bare hate hver gang det nevnes i f.eks. VG. Skjønner at man tjene mye penger på og ikke gjøre noe, men det er ikke som YouTube der man har 80% fans og 20 haters. Dere bloggere har 90% haters og fansa er jenter yngre en 13 år virker det som. Er bare utifra det jeg har lest og oppfattet, men det er mulig at dere ser det anderledes. Var bare ment som et syn og ikke hvordan jeg oppfattter din Blogg. Synes du er ærlig og skriver gode innlegg i motsetning til andre bloggere!

    5. Anonym: Fordi jeg elsker å skrive, og om jeg klarer å leve av den kan jeg legge så mye mer tid og energi inn i det! Det er en perfekt jobb for meg akkurat nå 🙂 Nå har det seg slik at jeg skal fortsette på journalistikkutdannelsen min ved siden av etter hvert, og da hadde det vært fint å kun konsentrere meg om de to tingene i stede for å måtte ha to jobber + studier! Jeg skjønner ikke hvordan du kan si at man “tjener mye penger på og* å ikke gjøre noe” når blogg tar så utrolig mye tid som hva det faktisk gjør! Ikke uttal deg om ting du ikke vet noe om 🙂 Dette blir som at jeg skal si til deg “Hvorfor vil du jobbe med det du gjør når du kan gjøre så mye annet?”. Folk er forskjellige og dette er noe jeg synes er gøy, og elsker å gjøre så selvfølgelig vil jeg jobbe med det!

    6. tja, bra svar der=) Jeg tenkte ikke over at du elsket det, men heller at du ville få penger raskt. Det tenkte jeg ikke på hehe. Samt det med at man kan gjøre masse annet. Stå på videre=)!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg