EN STOR FORANDRING JEG HAR HOLDT SKJULT

Hei fra senga. Jeg er fortsatt syk, synes like synd på meg selv og tar imot medlidenhet med glede. Jeg har fått sett mye Netflix, bestemt meg for å klare å like House of Cards, men først må jeg se ferdig en dokumentar jeg skal tipse dere om i løpet av helgen! Før den tid skal jeg dele noe med dere!

Det er noe jeg har holdt skjult fra dere en god stund, men som jeg er klar for å fortelle nå! Om veldig kort tid skjer den en virkelig stor forandring i livet mitt, og det er både skummelt og moro. Jeg føler at jeg er klar for noe helt nytt etter å ha vært på samme sted i snart tre år.

Det som skjer er at jeg har fått en ny jobb! Jeg har min aller siste dag på min nåværende arbeidsplass allerede på lørdag, og starter i ny jobb fra oktober! Jeg gleder meg veldig til å komme i gang, og selv om jeg er en pingle som alltid synes det er litt skummelt å gjøre noe nytt tror jeg det blir veldig bra. Det er følelsen av å ikke vite noe som helst om hva jeg egentlig skal gjøre som er litt skummelt, men så fort man får en gjennomgang og opplæring pleier det å gå bra! Jeg er bare litt nervevrak når det kommer til ting jeg ikke har gjort før, haha. Ah, nei jeg gleder meg egentlig bare masse og er skikkelig klar for å gjøre noe helt nytt!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Alltid litt skummelt med ting man ikke har gjort før. Men det er jo det som gjør at vi utvikles og lærer mer. Ønsker deg en fin dag og masse lykke til med ny jobb – kommer til å gå så bra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg