SNAPCHAT Q&A // PARADISE HOTEL

God morgen! Nå sitter jeg og ser på Friends med havregrøten foran meg. Jeg har egentlig ganke dårlig tid fordi jeg må gå herfra om en liten halvtime, men litt kos må man ta seg tid til på en jobb-lørdag! I går hadde jeg spørsmålsrunde på Snapchat og fordi det kom inn så mange spørsmål deler jeg runden i to. Det blir en runde med Paradise-spørsmål og en med alt mulig annet som kommer senere. Håper dere får svar på det dere lurer på, og hvis ikke så kan dere alltid legge igjen en kommentar! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Angret du noen gang på at du melde deg på PH mens du var inne på hotellet?

Jeg var ganske skeptisk midt i uke en, da vi trodde Kevin kom til å ryke og da ville det bare være Sofie, Petter og meg mot resten. Da tenkte jeg herregud, hva er det jeg har gjort. Heldigvis gikk det bra, og siden det angret jeg ikke et sekund! Det ble så naturlig å være der på en måte. 

Hvem har du minst og mest kontakt med fra PH?

Jeg har veldig lite, eller ingen kontakt med en del av starter-guttene og Soph. Annet enn det har jeg litt kontakt med de fleste, og mest med Sofie, Morten, Martine Johansen og Kevin. Utenom disse har jeg også mye kontakt med André, Petter, Henote og Rebecca. Det er litt mindre med de som er på Rhodos nå, men ellers har vi mye kontakt og det er veldig koselig!

Var det vanskelig å ikke fortelle om vinneren til familie og venner?

Nei, egentlig ikke! Jeg synes de var veldig moro å holde de på pinebenken, haha. Det eneste var at jeg fikk en skikkelig klump i magen hver gang noen trodde jeg hadde vunnet, og jeg ble lei meg fordi jeg følte at jeg skuffet dem.. 🙁

Hva savner du mest med PH?

Jeg savner den gode stemningen og det gode forholdet vi hadde de første ukene! Jeg savner å være med hele gjengen, og det å slappe av, kose oss og nyte den beste opplevelsen ever! Åååh, jeg savner det skikkelig mye faktisk. 

Kjente du og Sofie hverandre før PH?

Haha nei, men det er flere som har spurt om dette siden vi fikk så god kontakt! Jeg hadde aldri møtt Sofie før hun kom inn døren til hotellrommet på Gardermoen, men det virket som om jeg hadde kjent henne for alltid etter veldig kort tid. 

Hva er ditt favoritt-øyeblikk fra PH?

Det er definitivt den kvelden hvor strømmen gikk på hele hotellet og alle samlet seg inne på Fortuna. En del av oss satt oss ute på solsengene og så på stjernehimmelen (som var helt insane). Den fikk vi aldri se ellers på grunn av lyskasterene, så det var skikkelig moro og en utrolig fin kveld. Jeg har skrevet mer om det HER

Hvordan var det å komme hjem til familie etter PH?

Det var veldig moro, men de var så nysgjerrige og jeg kunne liksom ikke si annet enn at jeg hadde hatt det skikkelig bra! 

Hva er det beste med PH?

Det er definitivt opplevelsen, altså helheten. Nå var jeg heldig og havnet der med en utrolig fin gjeng, så for meg er det å sitte igjen med så mange fine venner det aller beste. 

Hadde du sex med Kevin på PH?

Nei, vi hadde ikke sex på PH 🙂

Hvis du måtte velge en PH-deltager fra årets sesong å bli sammen med, hvem hadde du valgt?

Godt spørsmål! Det måtte nok blitt Kevin faktisk. Vi kommer godt overens, og han er så god og snill så jeg tror han hadde vært en kjempefin kjæreste. 

Hvordan reagerte lillesøsteren din på at du skulle være med på PH?

Haha, hun begynte å gråte! Det var ikke gledestårer for å si det slik. Hun var redd jeg kom til å ødelegge livet mitt, men samtidig synes hun det var tøft gjort at jeg turte på tross av alle fordommene folk har mot programmet. Det var faktisk hun som startet det hele med å melde meg på som en spøk i fjor. 

Hvem på hotellet trodde du ikke du kom til å komme overens med?

Martine Johansen faktisk! Jeg synes hun var skikkelig skummel første gang jeg møtte henne, og hun virket skikkelig beinhard. Jeg var sikker på at hun var den sleipe spilleren, litt bitchy og drama. Hun er jo helt motsatt, og det er så gøy! Hun er et av de snilleste menneskene jeg kjenner, og ikke bitchy for en femmer så der tok jeg helt feil. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg