VÆRE UTRO? VELGE MELLOM MORTEN OG FAMILIEN?

Reklame | annonselenker Nelly / Monki / H&M

T-SKJORTE H&M HER / BUKSE MONKI HER / JAKKE HER / SKO HER

Flere har ønsket seg dilemmaer og dere sendte inn en god del til meg på Instagram, så da gjenstår det bare å svare…. Det var noen veldig vanskelige og noen veldig enkle!

Bare kunne gå i pelsjakker eller bare spise kjøtt?

For et grusomt dilemma! Jeg bruker absolutt ikke pels og spiser egentlig ekstremt sjeldent kjøtt. Jeg synes det er så ekkelt, faen… Jeg tror jeg hadde blitt så dårlig av å bare spise kjøtt, jeg brekker meg av tanken i dette øyeblikk så hvis jeg måtte valgt mellom disse to. Nei, åh jeg vet ikke. Pelsjakker hadde vært mer komfortabelt… Det blir dessverre pelsjakker.

Smågodt fra Candy King eller Nidar?

Wow, denne er vanskelig. Nå snakker vi om et skikkelig luksusdilemma her. Jeg elsker spragleknasen fra Nidar, den er best! De har også Bamsemums og Cripso i sitt smågodt… Candy King har den beste lakrisfudgen, men Nidar har også store heksehyl og Stratosdyr. Sååå det blir Nidar.

Kristiansand eller Oslo?

Den var lett, yei! Det blir Kristiansand. Denne byen er fantastisk og mye koseligere enn Oslo.

Aldri kunne barbere noe på kroppen eller aldri ha sex igjen?

Ehm… Jeg hadde aldri klart å være komfortabel under sex om jeg ikke følte meg bra, og jeg kan ikke føle meg bra med masse langt hår på hele kroppen så aldri ha sex igjen.

Ville du valg at du eller Morten skulle vært utro?

Herregud, så grusomt! Jeg ville ikke valgt noen av delene, hehe. Jeg hadde blitt helt knust om han var utro, og det vet jeg at han også ville blitt om jeg var det. Jeg unner han virkelig ikke den smerten, han er det fineste mennesket jeg vet om i hele verden så derfor ville jeg heller valgt at han var utro selv om det og er helt jævlig. Et umulig dilemma, men ja… Heller at jeg har det vondt enn han.

Aldri se eller aldri hørt?

Uff, denne er kjip. Aldri hørt, jeg er for nysgjerrig til å ikke se ting.

Alltid skikkelig vonde mensensmerter under mensen, eller føde en gang i året?

Lett vonde mensensmerter, jeg vil ikke føde en gang i livet en gang så en gang i året er uaktuelt.

Aldri blogge igjen eller aldri dusje?

Aldri blogge, haha. Jeg dusjer minst en gang om dagen, som regel to så det hadde vært uaktuelt å aldri dusje.

Bli dumpa i Jakten på kjærligheten eller bli drept i Hotel Cæsar?

Haha, bli drept i Hotel Cæsar.

Flytte til Maldivene eller Bora Bora?

Hipp som happ, eller? Jeg aner ikke noe om verken Maldivene eller Bora Bora såååå la oss si Bora Bora da. Jeg aner virkelig ikke.

Alltid ha løkånde eller alltid fett hår?

Æsj, ekkelt! Blææ det må bli fett hår, men uff så ekkelt.

Reise alene til Karibien i 2 måneder og ikke snakke med noen, eller med vennegjengen til Moss en langhelg?

Reise alene til Karibien i to måneder uten å snakke med noen. Jeg liker alenetid!

Bare se film eller bare se serier?

Bare serier, de varer mye lenger hihi.

Morten eller familie?

Hallo, Morten er familie det der er samme greie.

Aldri mer ha Instagram eller aldri mer ha Pepsi Max?

WÆÆÆÆÆÆÆ. Hvordan kan jeg velge det er mine to favoritter? Shit, det må faktisk bli aldri mer Instagram. Jeg klarer ikke å droppe Pepsi Max.

 

8 kommentarer

Siste innlegg