VIDEO / SLIK REDIGERER JEG BILDER

Jeg får daglig spørsmål om hvordan jeg redigerer bildene mine og det synes jeg er kjempekoselig! Det betyr vel at dere liker hvordan de ser ut? 🙂 Jeg har prøvd å vise det steg for steg i et innlegg, men jeg tenkte at det kanskje er lettere å se med en film av skjermen når jeg redigerer. Hvis dere lurer på noe mer så spør gjerne i kommentarfeltet så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan. Klikk HER eller på bildet for å komme til videoen!

Presets jeg bruker er fra Pilotmadeleine. Jeg har Morocco-pakken og du finner alle presets HER. I tillegg bruker jeg ofte et preset som heter “Cold fact” og det kan du laste ned gratis HER. Jeg har spart så mye tid på å bruke dette og personlig synes jeg bildene mine har blitt veldig mye bedre etter at jeg investerte i dette i sommer.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg