UKENS SPØRSMÅL / FLYTTING, SYKDOM & FORHOLD

Hvor mye må dere betale i leie i måneden? Er det sentralt?

Vi betaler 7500 kroner hver med alt inkludert og ja, det er sentralt! Så jeg er superfornøyd 🙂

Ser du på Sofie som en konkurrent i bloggverden?

Hehe nei. Dette er kanskje klisjé å si, men jeg ser ikke på noen som konkurrenter, men mer som kollegaer. Så lenge Sofie og jeg lykkes begge to så er jeg superhappy og det tror jeg hun er også! Hun har heiet masse på meg og støttet meg i de periodene jeg har vurdert å gi opp <3 Selvfølgelig heier jeg litt ekstra på Sofie generelt i bloggverden fordi hun er bestevenninnen min, men jeg unner alle sukessen.

Hvordan kan man se kommentarene på bloggen din? Ser de ikke mer… 

Jeg vet og jeg er så lei for det! Det kommer snart normale kommentarfelt, de jobber med saken på blogg.no <3

Hvem har du minst kontakt med fra Love Island?

Hm… Det er ikke mange jeg har kontakt med. De jeg har litt kontakt med er Ellinor, Cristian, Magnhild, Bruna, Marius, Einar og Arwin. De andre er det ikke så mye annet enn likes på Instagram osv., men sånn er det jo! Man blir ikke automatisk bestevenner selv om man har vært med i samme tv-program. Folk har egne liv, busy timeplaner og bor forskjellige steder i landet så da blir det fort slik.

Hvor finner du inspirasjon?

Jeg finner mye inspirasjon i hverdagen min. Hvis det dukker opp nye situasjoner, eller det skjer noe spesielt. Jeg får inspirasjon bare av å gå langs gata, handle på butikken og ja, være ut blant mennesker. Ellers henter jeg mye inspirasjon fra Angelica Blick, Kenza og litt fra andre bloggere.

Har du lyst til å få barn med Morten, eventuelt når ser du for deg at det kan skje?

Ja, det har jeg faktisk! Men ikke før jeg er typ 30, hehe. Jeg må leve litt først.

Hvor lenge har du og Morten vært sammen?

Vi feirer to måneder i dag, woho!

Hvordan føles det å skulle flytte sammen med kjæresten din?

Veldig, veldig, veldig bra! Jeg er ikke litt stressa en gang.

Hvordan ser desember måned ut for deg?

Jeg jobber lite, men har masse planer for hele måneden. Morten og jeg reiser til Roma, jeg har to julebord, to turer til Sørlandet og skal hjem til jul så det skjer en god del.

Merker du stor forskjell på livet med og uten kjæreste?

Ja og nei. Dette kan jeg faktisk skrive te innlegg om, hihi takk for tips!

Angrer du på at du og Sofie viste puppene på bloggen?

Nei, ikke litt en gang haha. Pupp er ikke så farlig for meg. Jeg soler meg toppløs, vandrer toppløs rundt i leiligheten og det å vise puppene på bloggen bryr meg ganske så lite.

Hva er din største drøm?

Det er så enkelt som å ha et lykkelig liv, en jobb jeg elsker, gode venner og en fin familie. Er ikke langt unna nå!

Fant du ut hvordan syk du er hos legen?

Vi tok masse blodprøver så jeg får svar til uken!

Hvorfor er du aldri med Sofie og Martine Johansen mer?

Vi er busy people. Jeg har vært så mye på farten i det siste og når jeg først er hjemme jobber jeg, men det roer seg heldigvis mye i desember og ikke minst i januar når jeg ikke har klesbutikken i tillegg.

Skal du flytte til Kristiansand?

Kanskje, kanskje ikke. Vi har ikke bestemt oss enda.

Når mistet du jomfrudommen?

Da jeg var 17.

Hvordan ville drømmebryllupet ditt sett ut?

Wow, vanskelig spørsmål. Det skulle ikke vært noe stive greier i hvert fall. Jeg ville hatt et morsomt og vakkert bryllup på en gang. Kanskje på et slott i Sør-Frankrike eller Italia, eller kanskje på en strand eller i en botanisk hage. Familie og venner, ikke alt for stort og god mat og masse prosecco 😉

Skal dere leie eller kjøpe og når bestemmer dere sted?

Vi vet ikke det enda heller, haha. Vi vil jo helst kjøpe, men det spørs jo litt hvor det blir og om vi får til det. Jeg sier ifra når vi vet hvor vi ender opp <3

Kommer du til å klippe håret ditt kortere igjen?

Jeg tenkte faktisk på det akkurat nå!! Det frister litt. Hva synes dere?

Hvor handler du klærne dine?

For det meste på Zara, bukser kjøper jeg ofte på BikBok, Kouture, noe NA-KD også går det mye i Nelly.

Hva likte du best å være med på, PH eller Love Island?

Love Island, definitivt!

 

10 kommentarer

Siste innlegg