UKENS SPØRSMÅL

Reklame | Annonselenker Nelly / sponset antrekk Kouture

JAKKE HER / T-SKJORTE ZARA

Hvor skal du reise neste gang?

Jeg skal til Thailand i påsken med Morten og familien hans!

Hvilken foundation bruker du og kan du lage sminkevideo?

Jeg bruker Clinique Beyond Perfecting Foundation, elsker den. Kanskje!

Altså du er egentlig veldig flink til å skrive og ordlegge deg! Men når du er på video og starter med den tilgjorte barnestemmen så høres du jo så mye mindre intelligent ut ? Er dette noe du føler promoterer deg på en bra måte egentlig ?

Jeg tenker at jeg er meg og at jeg snakker som jeg alltid har gjort 🙂 Det er ikke noe jeg føler at jeg trenger å endre selv om andre kan finne det irriterende eller unødvendig. Jeg kommer aldri til å endre meg fordi noen andre mener jeg må det. Jeg synes også det er ganske håpløst å sette mennesker i bås og se på dem som dumme ut ifra måten man snakker på.

Hvorfor flytter du ikke midlertidig inn til Morten mens dere er på leilighetsjakt?  Virker veldig slitsomt ut å «pendle» så mye som du gjør.

Jeg har vært innom tanken, men jeg blir bare stressa av tanken på å flytte dit for så å flytte videre igjen. Jeg hadde bodd i et hav av pappesker og nei, det hadde bare blitt kaos. Nå skal vi prøve å heller være litt lenger på vært sted når vi først er der så det ikke blir frem og tilbake flere ganger i uken. Det hender jo det skjer noe som gjør at man må dra hit eller dit, men i utgangspunktet skal vi roe ned litt på pendlingen.

Krangler du og Morten?

Vi hadde vårt første krangel her om dagen faktisk, haha. Og det var egentlig om ingenting, begge hadde bare en dårlig dag, så nei vi krangler ikke noe særlig.

Snakker dere noen gang om at Morten og Viktoria var et par på Love Island?

Haha, ja det dukker stadig opp. Jeg kaller henne bare ekskona.

Hva er vaginisme?

Underlivsplager, du kan lese mer konkret og riktig om hva det er HER.

Ville du kunne levd av bare bloggen uten en annen jobb?

Ja, jeg gjør det nå og er sååå takknemlig!

Har dere funnet leilighet?

Nei, ikke enda dessverre 🙁

Hvor høy er du?

168 cm

Når startet du denne bloggen?

Denne startet jeg i 2014, dere finner faktisk arkivet på bloggen enda haha. Det var litt periodevis i starten ser jeg. Jeg har blogget for fullt på denne bloggen siden 2017. Jeg hadde faktisk en blogg før denne også, men den slettet jeg fordi jeg synes det var så flaut at folk jeg kjenner leste den.

Hvor er antrekket du hadde på deg i går fra?

Det er fra Kouture <3 Dere finner buksen her og jakken her.

Følger du med på VM og synes du det er spennende?

Morten er veldig glad i å se på, så det hender jeg setter meg ned og ser jeg også. Jeg var mer interessert før, men det har dabbet litt av.

Har du noen gang brukt briller?

Nei, men jeg tror faktisk jeg skal bestille meg en time hos øyelegen fordi jeg føler at synes mitt har blitt verre.

Har du og Morten noen spesielle planer for sommeren?

Vi skal på Westlife-konsert i Manchester i juni, mest sannsynlig på Stavernfestivalen og hvis vi har råd vurderer vi enten en avslappende sydentur til Hellas eller roadtrip gjennom Europa.

Liker du at fans kommer bort til deg hvis vi ser deg?

Ja, det er veldig koselig <3

Bruker du sminke hver dag og har du en spesiell hudpleierutine?

Nei, det er sjeldent faktisk. Det varierer litt fra uke til uke ut ifra hva som er planen, men som regel tipper jeg at jeg sminker meg 1-2 ganger i uka. Jeg renser huden hver kveld med en sminkefjerner og rens i ett, etterfulgt av rensevann, øyekrem og fuktighetskrem.

Skal dere ikke reise med Sofie og Morten?

Hvor? Haha. Vi har ingen planer om det foreløpig, nei.

Har du møtte foreldrene til Morten? Hvordan er det i så fall å være med dem?

Ja, flere ganger. De er veldig hyggelige, så det er koselig 🙂

Hvordan vil du beskrive vaginisme og hvordan merket du at du hadde det?

Jeg merket det ved at jeg ikke klarte å ha sex og gikk til legen for å sjekke hva som var galt. Legen min tok en sjekk og sendte meg videre for å få bekreftet at jeg har vaginisme/vestibulitt. Da jeg lærte mer om det ga alt mening. Jeg hadde ofte problemer med å bruke tampong fordi jeg ikke fikk den inn, jeg hadde mye vondt i korsryggen og nederst i magen (en slags brennende følelse), smerter som minnet om mensensmerter, veldig tissetrengt og kramper i underlivet.

Kan du spise kjøtt?

Ja, det hender jeg spiser kjøtt. Det er bare at jeg ikke er så glad i det og blir mindre og mindre glad i det, så derfor spiser jeg det utrolig sjeldent.

Skal du på Palmesus i sommer?

Nei, det har jeg ingen planer om.

Når skal du på neste visning?

Vi skal på mange til uken, både tirsdag og onsdag.

Hvordan får du til frisyren du hadde ute i går? Sykt fin!

Det har jeg laget et innlegg på HER.

Hadde du vanskelige perioder på VGS?

Nei, ikke noe jeg husker i hvert fall så jeg tviler. Jeg hadde det generelt utrolig fint på videregående og tar meg i å savne den tiden stadig. Heldig meg!

Blir du lett gjenkjent på gata, eller er den sjeldent?

Ja, det gjør jeg.

 

13 kommentarer
    1. Hvor er pannebånd/hårbøyle (den gule) som du hadde på deg på Snapchat fra? Du stråler, Andrea❤️

    2. Du sier at Morten og Viktoria dukker stadig opp? I hvilke sammenhenger da? At dere gir stikk til hverandre liksom? Klarte ikke helt å forstå hvorfor det stadig dukker opp:)
      Ellers må jeg si du er knall god til å skrive og jeg titter innom bloggen opptil flere ganger om dagen:)

      1. Haha, nei ikke stikk. Vi har jo en gruppe på Snapchat med Love Island folka og da dukker det fort opp noe, eller når vi får spørsmål om det eller sånt. Folk dukker jo stadig opp, haha. Så hyggelig å høre, Lise! Tusen takk 🙂

    3. Fordi det bare ser dumt ut å gå med en dress jakke som iutgangspunktet er fin men med ingen ting under. Kunne vært en fin bh i det minste. Så skikkelig dumt ut å flashe puppene sånn 🙂 Ellers er den fin

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg