UKENS SPØRSMÅL

Reklame | Chiquelle / L'amourbox

Favoritt treningsøvelse?

Det varierer hele tiden. Jeg har alltid perioder hvor jeg blir hekta på en type trening, så går jeg lei og må gjøre noe helt annet haha. Akkurat nå liker jeg bulgarsk utfall veldig godt. Jeg hadde en box jump periode før det, men skadet meg fordi jeg feilet og hoppet rett i boksen hehe så nå er jeg redd for boksen 🙁

Hva er din favorittmat som ikke er vegansk?

Jeg spiser veldig lite vegansk, så typ alt hehe. Jeg elsker jo taco, skikkelig digg taco med kjøtterstatning (Quorn eller kidneybønner), grove tacolefser, rømme, tacosaus med mango og tacosaus med ananas, fetaost med chili, mais, agurk, guacamole, cherrytomater, nachochips. Sikkert noe jeg har glemt. Er også veldig glad i pizza med masse ost, blomål, fetaost med chili og spinat. Må også nevne typ all kremet pasta! Og pasta i tomatsaus. Egentlig bare all pasta.

Hvilken pulsklokke har du og er du fornøyd?

Jeg har Polar Ignite og er fornøyd med den ja. Den gjør jobben jeg trenger at den gjør ☺️

Hva synes du om Innafor på NRK som handlet om influencere?

Jeg synes den var veldig interessant!

Hvor mye penger tror du at dere bruker på mat i måneden?

Vi bruker veldig mye penger på mat og er det en ting jeg vil bruke mye penger på så er det mat, haha. Jeg har faktisk skrevet ned alt jeg har brukt penger på de siste to månedene og det går ca 8000 -10 000 kroner på mat i måneden. Og dere trenger ikke begynne å ramse opp hvor lite penger dere bruker på mat og hvor sykt mye dette er fordi det bryr meg ikke, hehe. Elsker mat og må kjøpe glutenfritt og laktosefritt som er dyrere enn vanlig. Sånn, der var vi føre var på den haha.

Hva var det som fikk deg til å ha lyst til å bli blogger/influencer?

Da jeg vokste opp var det ikke noe som het influencer. Det store var liksom å være blogger. Jeg har alltid likt å skrive og vært ganske kreativ. Jeg blogget i mange år før bloggen ble så stor som den er nå fordi jeg synes det var gøy. Motivasjonen til å gjøre ne jobb ut av det var å få jobbe med noe jeg likte og noe jeg synes var ordentlig moro!

Når skal du og Morten gifte dere?

I august. Heheh, et eller annet random år. Jeg vet ikke, men jeg har begynt å planlegge 😂 Jeg vil gifte meg i august, men hvilket år kommer an på når han får lyst til å fri. Det er for all del ingen hast, vi skal forhåpentligvis være sammen resten av livet så ting får skje når det skjer.

Velger du Nidar eller Freia?

Freia. Jeg elsker Nidar, men hvis jeg bare kunne spist en sjokolade resten av livet hadde det blitt helt vanlig melkesjokolade fra Freia så da må det nesten bli sånn.

Har du noen aktive rabattkoder nå?

Ja! Koden ANDREA20 gir dere 20% rabatt på Chiquelle (ikke salg/beauty) og koden ANDREA gir 50% rabatt på din første bestilling av L’amourbox ❤️

Hvis du skulle begynt med en idrett nå, hva hadde du valgt?

Jeg er litt ekstra svak for håndball, spilte jo i mange mange år. Det eneste er at jeg tror jeg hadde vært så dårlig nå at jeg ikke vil haha. Jeg har sjekket mulighetene for å starte opp med ridning igjen! Det savner jeg, så kanskje det. Vil også teste ut tennis og paddel. Det ser veldig morsomt ut.

Jeg skjønner ikke om dere skal fortsette å bo i Kristiansand eller om dere skal flytte til Oslo?

Nei, det vet vel ikke vi heller så det er ikek rart du lurer 😅 Vi ser hva som skjer her med leilighetssalg osv. og hva som passer best for oss når den tid kommer.

Hvordan kom dere frem til at dere ville ha sheltie?

Svarte på sykt mange spørsmål om hund, inkludert dette i innlegget her.

10 kommentarer
    1. Ang. Nidar eller Freia; har du smakt den store sjokoladen fra Mjølkeruta?<3 Tror de selger den på Rema. Thank me later!!:)

      Anbefaler også å se dokumentaren "Matvarekrigen" på NRK om Hval sjokolade, og hvordan Nidar og Freia bruker sine millioner på å presse ut små aktører fra markedet. Helt sykt!

    2. Bruker akkurat det samme på mat, og velger heller å spare på andre ting, for mat gidder jeg faktisk ikke spare på når ikke jeg må. I tillegg øker summen dersom vi spiser ute en gang eller to i måneden. Har du regnet med det også?

    3. Elsker deg Andrea!! Følger med på deg på snap og deg og Morten på yt!! Dere er forbildene mine og jeg elsker dere🥺💕✨når jeg blir stor så vil jeg bli meg selv med like god selvtillit og selvsikkerhet som deg!🥺✨💕Love u🩰-Emilia 13 år

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg