UKENS SPØRSMÅL

Reklame | DUO frisører / annonselenke LYKO

Hvor kommer du fra?

Jeg kommer fra Larvik, nærmere bestemt Tjølling og bodde der helt frem til jeg flyttet hjemmefra. Da flyttet jeg til Oslo og bodde sammen med gode venner frem til jeg flyttet sammen med Morten og bosatte meg her i Kristiansand.

Hvor kjøper du mest klær? Elsker stilen din!

Tusen takk! Jeg handler aller mest på Nelly, så liker jeg veldig godt Zara, Retro og Miinto. Da jeg bodde i Oslo var jeg glad i Kouture, så handler jeg innimellom på H&M og Monki.

Hvem passer hunden når du er bortreist?

Enten Morten, eller så pleier pappa som regel å ha henne. Hun har også vært hos broren til Morten og samboeren hans.

Hvor mange timer jobber du om dagen?

Det varierer veldig. Noen dager kan det gå i ett fra morgen til kveld med samarbeid, blogg, stories, bilder, mails, YouTube og alt på en gang, mens andre dager er det ikke så mye utenom stories og blogginnlegg. Så det er vanskelig å gi et konkret svar på det fordi det rett og slett er forskjellig fra dag til dag.

Hva mener du med usunn handel? Du har mange unge følgere, vær forsiktig med hvilke signaler du sender. 

Nå sitter jeg ikke akkurat og koser meg med agurk som snacks i helgene, og jeg viser frem en variert kost både her på bloggen, på YouTube og på stories. Så når jeg legger ut en snap og skriver “blir en meget usunn handel” etterfulgt av en latteremoji  når handlekurven omtrent bare består av snacks og junk så ser jeg ikke på det som noe forderdelig. Det var en usunn handel! Sjokoalde, boller og junk er ikke sunt, men det er heller ikke farlig å kose seg, noe jeg både gjør og viser frem støtt og stadig. Jeg skulle hjem og spise hele denne usunne handelen, noe jeg også viste frem… Så ja, man må være forsiktig med signaler man sender, men jeg har i så fall gitt ut veldig mixed signals om jeg liksom mener det er feil å spise usunt av og til, når jeg går hjem og deler at jeg koser meg med denne usunne handelen 😅 Men for å presisere: det er lov å kose seg med usunn mat akkurat når man vil! Det ser dere meg gjøre uavhengig om det er mandag eller lørdag så det tror jeg kanskje dere vet at jeg mener haha.

Når har du og Morten bursdag?

Jeg har bursdag 26. oktober og Morten har bursdag 11. november.

Hva er favorittmaten din?

Det er lite som kan måle seg med en skikkelig god kremet pasta. Jeg elsker pasta! Men også gløtegratinerte poteter, altsååå det er så godt. Og pizza… Og taco selvfølgelig. Altså jeg elsker all mat.

Kan du si hvilke influensere som sendte dere meldinger?

Regner med du sikter til dette innlegget. Når de har sendt meg en privat melding så må jeg respektere at det var nettopp det, privat. Så får de si, eller ikke si, hva de vil utad.

Hvilken høytid er din favoritt?

Det må bli påske! Har så mange gode minner fra påsken med leting etter påskeegg og i senere tid det å samles med gode venner hjemme i Larvik.

Skal du begynne med munnbind?

Absolutt hvis det blir anbefalt! Jeg kommer uansett til å bruke det om jeg tar kollektivt nå.

Hva heter pulsklokken din og er du fornøyd med den?

Jeg har Polar Ignite og er veldig fornøyd 😀

Hvordan forholder du deg til gjenbruk vs. engangsartikler, for eksempel kjøkkenpapir, hygieneprodukter osv?

Vil si det er en god miks av begge deler. På kjøkkenet har jeg både kjøkkenpapir og gjenbruksbare kluter som jeg vasker i oppvaskmaskinen mener selvfølgelig vaskemaskinen, rett og slett fordi de har hver sine ting de er best å bruke til. Jeg har både pads til å fjerne sminke og vaskbare sminkefjerner-kluter. Det er rett og slett mye både og hos meg. Tar gjerne imot tips til hva jeg kan bytte ut ting med 🙂

Hvordan får du den fine blondfargen din?

Min flinke frisør KS på Duo frisører her i Kristiansand lager den om man kan si det sånn. Hun er sååå flink og jeg har aldri vært mer fornøyd med blondfargen i hele mitt liv. Jeg opprettholder fargen med lillasjampo fra Joico som dere finner her.

 

8 kommentarer
    1. Hei! Blei litt nysgjerrig når du sa du putta kjøkkenkluten i oppvaskmaskin. Aldri prøvd eller tenkt på det før. Jeg er allergisk mot sure kluter og er så lei den haugen som fyller seg opp i løpet av en uke så bare å putte den i oppvaskmaskin hørtes jo genialt ut😅 blir den ordentlig ren av det altså? Som du skulle vaska den i vaskemaskin?

    2. Hei 🙂

      Vet ikke om du har laget noe lignende tidligere, men kunne du skrevet et langt og detaljert innlegg med hvordan du og Morten klarte avstandsforholdet før dere flyttet sammen? Hva var vanskelig? Hva var bra? Hadde dere noen regler? Osv osv.

      Hadde vært veldig til hjelp! Holder selv på med en fra Kristiansand, problemet er at vi bor 5 timer unna hverandre med bil. Og jeg føler han er veldig usikker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg