TANKER AKKURAT NÅ

Reklame | annonselenker Nelly

TOPP HER / BUKSE NELLY (utsolgt) / VESKE FRA THAILAND

💭 Jeg tror jaggu jeg har blitt allergisk mot burot også jeg. Jeg var fin så lenge og ikke merket noe til pollen. For en stund siden våknet jeg opp og var like ille som da gress var ganske ille. Jeg måtte hjem og legge meg etter å ha vært ute i noen timer fordi jeg var helt kjørt og da jeg våknet sjekket jeg pollenvarselet. Burot… Virkelig? Holder det ikke med bjørk og gress liksom 😂

💭 Aaaaah, jeg får så vondt i sjela av å se på bildene til alle influenserne fra utlandet jeg følger som er i varmere strøk. Nei, ikke fordi de er grusomme mennesker, men fordi det ser så sykt digg ut haha. Om det er lurt, nei, men det må da være lov å innrømme at man gjerne skulle ligget på en solseng og slikket sol i Hellas om ting var som vanlig?

💭 Dere.. Jeg har falt så sykt for Grimstad. For en koselig by! Nå har jeg bare vært der på sommeren, men det er ikke så mange norske byer som er veldig spennende på høsten og vinteren uansett eller? 

💭 Jeg er så for positiv energi og si ifra når noen gjør en bra jobb, men jeg velger å ikke gjøre det til de som juker. Er ikke det greit så vet ikke jeg. Jeg er så lei av at alle skal gå rundt og smile, late som ingenting og si ting som “vi må heie på hverandre”. Ja, selvfølgelig må vi heie på hverandre, men vi heier ikke på Lance Armstrong gjør vi vel? Nei, nettopp…

💭 Jeg er litt misunnelig på de som har bursdag på sommeren og kan feire bursdagen sin med sommerfest! Jeg elsker sommerfest med grilling, hageparty og sommerleker som kubb!

💭 Apropos bursdag… Jeg føler meg nesten litt gal som har begynt å planlegge bursdagefeiringen min allerede. Jeg har bursdag 26. oktober så jeg er meget tidlig ute, haha. Men det er så gøy og jeg gleder meg så mye! Så føler jeg at det blir billigere om jeg kjøper litt og litt av pynt og sånt, bare fordi jeg fordeler det over flere ganger. Jeg er ekspert på å lure meg selv sånn.

💭 Jeg tror jeg har sagt dette veldig mye, men hjertet mitt verker fordi jeg elsker Trulte så mye. Jeg sitter her og ser på henne strekke seg på gulvet og smatte litt i søvne haha. Hun er så søt og jeg dør for henne, virkelig.

💭 Jeg har begynt med en ny greie. Hver gang jeg får lyst på noe, for eksempel en ny kjole, så skriver jeg det opp på et notat. I stede for å kjøpe det så sparer jeg det til bursdagsønsker! Smart, ikke sant? Og når bursdagen nærmer sge åpner jeg notatet. Kanskje jeg ikke husker hvilken kjole det var snakk om en gang og da var det åpenbart ikke så viktig.

💭 Det jeg synes har vært litt festlig er at det har dukket opp en del DMs i innboksen min på Instagram fra godt kjente influensere som applauderer og støtter. Ikke like my utad, men forståelig at man ikke ønsker å blande seg på en måte.. Samtidig synes jeg at vi alle burde si klart ifra, uten å peke på noen spesifikke, at vi er imot det å kjøpe følgere.

💭 Jeg synes det er så spennende å følge utviklingen de siste dagene! Det virker som vi beveger oss mot litt mer åpenhet og det synes jeg er moro. Jeg synes også det er spennende å dele mer av selve jobben jeg gjør og yrket med dere på Snapchat. Jeg har skjønt at mange ikke helt forstår hva jobben innebærer og hvordan ting fungerer, så nå har heg bestemt meg for å dele mer og svare så godt jeg kan på spørsmål om hvordan dette yrket fungerer. Følg gjerne med på Snapchat (andreasveinsdot) hvor jeg kommer til å fortsette litt med dette fremover.

💭 Okei, jeg har en stappfull bod i kjelleren og et kontor/bod her inne i leiligheten. I disse to rommene er det ekstremt mye ting, men akkurat nå kan jeg kanskje plukke ut fem ting jeg vet ligger der. Hva er alt sammen?? Hvorfor trenger jeg å ha det liggende? Jeg tror nesten jeg må ta en skikkelig opprydning og kvitte meg med masse. Det er ikke noe vits å ha masse ting man ikke bruker liggende.

8 kommentarer
    1. Jeg også elsker å heie på de som gjør en god jobb på ekte, og ikke juks og fanteri! Ja, som du sier, vi skal så absolutt heie på hverandre, men ikke på alle. Og det er så kleint med den falske venne greia til tider… Usj! Syns dere gjør en så bra jobb, og fint å høre at flere heier på dere! Det er så fortjent! Dere er ekte og dyktige! Digger at du viser mer av jobben på snap! Det gir en bedre forståelse av jobben du gjør! Ha en god dag, skjønne deg! Du er GULL! <3

    2. Morten på Debatten på NRK ♥️ Det hadde jeg sett på. For han kan snakke for seg. Det han tar opp er saklig. De andre som har kommet med ting tilbake har ikke akkurat holdt seg til saken. Det er på tide de svarer for seg og holder seg til saken. Og svarer på hvorfor de gjør det de gjør. Håper det skjer.

    3. Haha, jeg kjenner meg sååå igjen av å “dø” av hunden sin fordi den er så søt. Har hatt min i fem år, men kan fortsatt bare sitte å stirre på han i lang tid. Å få de rundt meg til å se på hann når han er ekstremt søt(som å klø seg i ansiktet med labben, ligger i en spesiell stilling, eller hva som helst nesten). Haha. Enn at man kan få så fysisk vondt fordi noe er så søtt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg