UKENS SPØRSMÅL

Reklame | Annonselenke Nelly / sponset behandling Browsbylaila

JAKKE, BUKSE, GENSER BERSHKA / SKO HER

Hvorfor har du gjort instagram kontoen din privat?

Helt ærlig fordi jeg ville teste ut litt om det gjør noen forskjell på følgertallene. Jeg fikk over 70 følgere den første dagen så det var veldig interessant å se hvor mange som følger deg uten å følge deg. Nå er den offentlig igjen 🙂

Angående leilighet og overtakelse, er det ikke bra om det er litt lenger frem i tiden? Med tanke på oppsigelse av gamle leiligheten. Jeg regner jo med at du ikke kan flytte på dagen liksom.

Alt er i orden med leiligheten jeg har hjemme så jeg kan flytte ut når jeg vil 🙂

Hvor fiksa du brynene i Kristiansand? Fornøyd der eller?

Hos Laila (@browsbylaila) i Skippergata. Jeg ble superfornøyd! Hun er kjempeflink så det er definitivt der jeg kommer til å fikse både bryn og vipper fremover.

Angrer du på at du var med på Paradise?

Nei, absolutt ikke. Da hadde jeg antakeligvis enda levd et kjedelig A4 liv og vært evig singel. Jeg fikk så mye godt ut av Paradise. Jeg ble bedre kjent med meg selv, jeg fikk fantastisk gode venner, jeg hadde aldri meldt meg på Love Island og aldri møtt Morten.

Hva hadde du sagt om Morten klipte håret sitt kort?

Jeg tror ikke jeg hadde sagt noe spesielt, haha. Han er fin med kort hår også.

Hvordan går det med vaginismen?

Mye bedre! Jeg har hatt to gode timer hos osteopat og skal ha i hvert fall en til, men det er veldig mye bedre igjen.

Hva liker du best med Kristiansand?

At det virker som en utrolig koselig by og de har sykt mange gode restauranter!! Perfekt for en matelsker som meg.

Når tenker du at det passer å bli gravid?

Jeg vil helst aldri bli gravid. Det er i hvert fall følelsen min rundt det nå, men jeg tenker det passer å få barn om tidligst fem-seks år.

Har du merket mye rykter og sånt om forholdet ditt siden det er offentlig?

Nei, her har jeg blitt veldig overrasket! Jeg har jo hørt flere offentlige personer si at de aldri vil ha et offentlig forhold igjen på grunn av rykter om utroskap osv., men jeg har heldigvis ikke merket noe slikt. Kanskje folk rett og slett under oss å ha det bra sammen, hehe.

Hvor ofte er det mulig for deg å få rabattkoder på Nelly?

Det vet jeg faktisk ikke. Jeg får som regel beskjed når jeg kan få det 🙂

Hvilken by tror du at du kommer til å ende opp med å bo i?

Det er helt umulig å si! Jeg har ikke et sted jeg  bo når jeg blir voksen og skal slå meg til ro med familie osv., så det kan faktisk bli hvor som helst.

Står du opp likt hver dag eller varierer det?

Nei, det varierer. I det siste har det vært mellom syv og åtte, men de siste dagene har jeg ikke vært helt i form og sovet litt lenger. Hvis jeg kommer meg opp og er i gang med dagen før ni er jeg egentlig ganske fornøyd.

Må du legge ut så mange spons innlegg som du gjør fordi du ikke har noen annen jobb?

Hehe, altså jeg lever jo av sosiale medier og hvordan man lever av sosiale medier er å få betalt for annonser. Nå skal det sies at det virker mye mer enn hva det er fordi hvis jeg har på meg en sponset genser så må jeg skrive annonse. Hvis jeg linker til et plagg jeg har på meg må det skrives annonse. Derfor står det annonse på nesten alle innlegg selv om få av de faktisk er betalt.

Når tror du at dere går fra leilighet til hus?

Når vi er 50, haha. Neida, jeg aner ikke. Nå fokuserer vi på leilighet.

Hvor bor dere nå?

Morten bor i Lindesnes og jeg bor i Oslo.

Kan du ha en housetour?

Jeg kan ha det når vi får leilighet og har kommet i orden der! Hvordan det ser ut der jeg bor nå kan dere se HER.

Har du hatt noen form for spiseforstyrrelse eller slitt med noe mat og kropp tidligere?

Ingen spiseforstyrrelse, men jeg hadde en periode på cirka et år hvor jeg var ekstremt opptatt av trening og hva jeg fikk i meg. Ikke noe kritisk, men jeg trives bedre sånn jeg har det nå 🙂

Hvordan får du spons og sånt til bloggen?

Jeg har ikke så mye spons egentlig, av den enkle grunn at jeg må skatte av alt jeg får så det blir noe jeg betaler for og ikke noe jeg tjener penger på. Annonser får jeg både ved å kontakte interessante samarbeidspartnere og ved at de kontakter meg.

Hvor mye penger bruker du på klær i måneden?

Det varierer veldig, noen måneder handler jeg mer og andre måneder handler jeg ikke i det hele tatt. Det er uansett sjelden mye. Denne måneden har jeg kjøpt meg en bukse, så måtte jeg kjøpe noen klær fordi jeg skulle bli her lenger og Morten ikke har vaskemaskin haha. Kjøpte riktignok på salg og fikk to gensere, en varm jakke, 7 par sokker og tre truser for 440 kroner. Veldig fornøyd! Sååå foreløpig 800 kroner og har ingen planer om å handle noe mer.

Hvordan går det med livet?

Det går veldig bra, takk som spør <3

Hva er dine beste tips til ren hud?

Drikk mye vann, beskytt huden i solen og vær flink til å rense den samt bruke produkter som er tilpasset din hudtype. Jeg kan gjerne lage et innlegg med mine hudpleierutiner om det er interessant? 🙂

Hvis du skulle valgt ett dyr å ha som kjæledyr, hva hadde du valgt?

HUND!

Burger King eller McDonald’s?

Det må bli McDonald’s. Jobbet der i fire år så er muligens litt inhabil, haha. Men hallo, ingenting slår McFlurry.

 

 

16 kommentarer
    1. Hva mener du med at du hadde levd et kjedelig A4 liv? Mener du da at vi som ikke blogger lever et kjedelig A4 liv?

      1. Nei, hvordan du lever livet ditt vet ikke jeg noen ting om 🙂 Men jeg hadde et dritkjedelig liv hvor alt bestod av det samme dag inn og dag ut og det er jeg glad for at jeg røsket meg ut fra.

    2. Jeg lever et utrolig bra A4 liv, ville ikke bytte det mot noen ting faktisk. Men for meg så virket det svare ditt som at vi andre lever et kjedelig A4 liv forde vi ikke blogger, sikker meg som tolket det feil 😅
      Syns du er ei fantastisk jente, så spørsmål mitt hva ikke ‘frekt’ ment om du tolket det sånn😉

      1. Det er jo helt supert! Det er ikke sikkert du hadde trivdes med min litt uforutsigbare og usikre hverdag, men det gjør jo jeg 🙂 Nei, er lett å mistolke hverandre når det kun er tekst så skal innrømme at jeg trodde den var litt frekk haha, men så bra at det ikke var det <3 Beklager om mitt svar var litt krast!

    3. A4-liv er ikke for alle, og det er jo opp til hver enkelt å velge hvordan man vil leve livet sitt. For min del elsker jeg A4-livet og forutsigbarheten jeg her med en jobb fra åtte til fire hver dag. Den tryggheten trenger jeg. Men vi mennesker er forskjellige, så synes bare det et så rått at du tør å gå din egen vei! <3 stå på videre!

    4. hvordan klarer morten seg uten vaskemaskin? hvor vasker han klærene sine når han ikke har vaskemasin?

    5. Hei! Jeg lurer på en ting 😂 Hvorfor kommenterer Morten på mange bilder «Hvor kjøpte du så mange followers?» ????? Jeg har sett at han har kommentert på forskjellige brukere på instagram😂

    6. Vet du,jeg ble så positivt overrasket når du skrev hva du handlet på salg, og hva det kostet! Jeg trodde ærlig talt at du handlet for flere tusen per mnd, men nå ser jeg at du er et vanlig menneske du også! Du har føttene dine godt plantet på jorden selv om du er kjendis, og du er så folkelig, trivelig og hyggelig!

      1. Så hyggelig å høre 😀 Nei, du det skjer nok ekstremt sjeldent i så fall haha. Jeg har masse klær i skapet som er flere år gamle jeg 🙂 Tusen takk, Silje! Det var koselig å høre <3

    7. Jeg så deg på nordahl bruns gata busstasjon. Jeg ville hilse på deg men du bare gikk forbi. Du var ikke alene da. Men det var forrige uke da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg