VELKOMMEN HJEM TIL MEG

Reklame | Annonselenker Ellos

Nå har jeg endelig fått såpass ordning her hjemme at jeg kan vise dere leiligehten! Jeg er superfornøyd med både leilighet og beliggenhet, så sånn sett er det jo litt synd at jeg ikke kommer til å bo her så alt for lenge. Men, men, sånn er det. Det er uansett koselig å ha det fint så lenge man bor her. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg har skrevet opp det jeg vet hvor er kjøpt, så det betyr at hvis ikke det står under bildet hvor ting er fra så vet jeg det dessverre ikke 🙂

– STUE – 

OLYMPUS DIGITAL CAMERASofa ? / Pynteputer Kremmerhuset og H&M Home / Lampe IKEAOLYMPUS DIGITAL CAMERASpeil IKEAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERALykter IKEAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

– BADET –

OLYMPUS DIGITAL CAMERADuftlys fra H&M HomeOLYMPUS DIGITAL CAMERALysholdere fra Lagerhaus / Aloe Vera-plante fra IKEAOLYMPUS DIGITAL CAMERASkittentøyskurv H&M Home / Hylle IKEA / Vase Søstrene GreneOLYMPUS DIGITAL CAMERAHåndsåpe Normal

– GANGEN – 

OLYMPUS DIGITAL CAMERATrillebord Ellos HER / Høyttaler Komplett / Lysholdere Lagerhaus og H&M Home / Potte Kremmerhuset / Plante IKEAOLYMPUS DIGITAL CAMERAVase Lagerhaus / Fjær Kremmerhuset /  Bøker Ark / Lys H&M Home OLYMPUS DIGITAL CAMERASkohylle ? / Potte, duftpinner og plante Kremmerhuset / Ramme, lys og bilde IKEAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

– SOVEROM – 

OLYMPUS DIGITAL CAMERASengetøy IKEA / Puter KremmerhusetOLYMPUS DIGITAL CAMERASmykkeboks ? / Sminkebord IKEA / Sminkeholder NormalOLYMPUS DIGITAL CAMERAKommode IKEAOLYMPUS DIGITAL CAMERALykt og lysholder LagerhausOLYMPUS DIGITAL CAMERAStor lysholder og cotton-lys H&M Home / Lysholder LagerhausOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAKlesstativ Ellos HEROLYMPUS DIGITAL CAMERA

– KJØKKEN – 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dere kan også se videoen jeg lagde, men på grunn av dårlig lys ble det et bildeinnlegg!

 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer

Siste innlegg