UKENS SPØRSMÅL

Reklame | Annonselenker Nelly

T-SKJORTE ZARA / JAKKE HER / BUKSE FLOYD / SKO HER

Har du åpen Snapchat der vi lesere kan kontakte deg for spørsmål og tilbakemeldinger, eller svarer du mest på mail?

Nei. Jeg pleide å åpne den hver fredag for å svare på spørsmål, men måtte slutte fordi jeg alltid fikk penisbilder og det er ikke så kult. Nå kan dere nå meg på DM på Instagram som jeg sjekker jevnlig, eller her i kommentarfeltet!

Kan du lage en video hvor du viser hvordan du redigerer bildene dine? Leste at du brukte lightroom:)

Det har jeg laget HER <3

Har du sett alle episodene av Love Island?

Nei, hehe wopsi. Jeg har nesten ikke sett noen fordi jeg var ganske lei, men nå skal jeg begynne å se!

Hvilken mobil har du?

iPhone 8.

Har du noen fobier?

EDDERKOPPER! Fyyyyfaen, det er så ekkelt.

Hva er drømmene dine fremover?

Å finne drømmeleiligheten er drøm nummer 1 akkurat nå!

Jobber Morten? Eventuelt med hva?

Han jobber litt når han er hjemme og har fri. Da jobber han i pappaen sitt firma med landmåling 🙂

Hvor har du kjøpt pelsjakken du har brukt de siste dagene?

Det er en fuskepels fra Nelly som du finner HER.

Ble det ikke sykt dårlig luft/lukt i sovesalen på Love Island?

Hahah, morsomt spørsmål! Litt dårlig luft til tider ja, men i koffertrommet var det en dør ut som stod åpen innimellom.

Kan du melde deg på Skal vi danse?

Jeg tror ikke man kan melde seg på, men aldri haha. Jeg HATER å danse, får helt angst av tanken på det der.

 Hvordan lager du tacoen? Ønsker å prøve veganske/vegetarianske retter og trenger innspill for å få det best mulig.

Helt vanlig, men erstatter kjøtt med bønner som jeg varmer i stekepannen med tacokrydder og litt vann 🙂 Superdigg!

Hva var det beste med Sri Lanka og kunne du tenkt deg å dra dit igjen?

Det beste var at det var varmt!!! Okei, sånn seriøst. Utrolig god mat og veldig hyggelig befolkning. Absolutt!

Hvem av Love Island deltakerne har du mest kontakt med?

Den jeg har mest kontakt med er Marius <3 Vi sees jevnlig.

Synes du det er trist med morsdag siden du ikke har kontakt med moren din?

Nei, dere må huske at jeg har valgt å ikke ha kontakt med moren min så det synes jeg ikke er trist i det hele tatt.

Hvor mange timer i uken jobber du med bloggen?

Det er ikke et enkelt spørsmål, hehe. Jeg fører jo ikke timer, men kanskje jeg skal begynne? Det varierer også veldig fra dag til dag og noen ganger uke til uke. Noen dager kan jeg jobbe i ett sett fra morgen til kveld, mens andre dager bruker jeg kanskje noen timer. Jeg har dessverre ikke et konkret tall, men jeg skal prøve å føre timer en uke og se 😉

Skal du snart legge ut mer på Tise? Stilen din!

Åå, fine <3 Nå har jeg blitt helt hekta på byttekvelder, så de gangene jeg rydder i skapet samler jeg opp til det. Så har jeg gitt en del til søsteren min også, men om jeg finner noen skatter så kanskje!

Hvor mye av premien fra Love Island har dere igjen?

Det er vanskelig å svare på fordi jeg er ikke 100% sikker. Nå går jo noe til egenkapital, men det er vel sånn 180 000 kanskje.

Har Morten noen uvaner?

Ikke noen jeg kommer på akkurat nå… Jeg vet at han har noen og jeg tror til og med jeg har svart på det før, men nå står det helt stille.

Savner du ikke å ha kollegaer?

Nå er jeg som regel rundt folk hele tiden og når jeg jobber så liker jeg å ha ro. Hadde jeg drevet en butikk så hadde det jo vært ganske ensomt alene. Nå har jeg jo kollegaer i form av andre bloggere og da særlig Sofie. Vi kan jo snakke om alt bloggmessig og sender hverandre stadig innlegg vi leser gjennom for hverandre og slikt, så egentlig har jeg en veldig god kollega i henne.

Holdt du på med noen form for idrett da du var yngre?

Jepp! Jeg spilte håndball i mange år (elsket det), prøvde meg på fotball (elendig), drev med ridning og prøvde meg på dans (hahaha elendig der også).

Hva synes du om at Sofie og Morten har kjøpt bolig? Vet du hvor de skal flytte?

Det er sååå koselig! Jeg er skikkelig glad på deres vegne. Jaa, men hvis ikke hun har skrevet det så skal ikke jeg røpe noe haha.

Har du tenkt å studere til høsten?

Jeg har gått mye frem og tilbake med meg selv når det kommer til studier. Nå har jeg bestemt meg for å ikke tenke på studier til høsten. Dette blir det første året jeg kun har mitt lille foretak å tenke på, så jeg vil gå all inn og kun fokusere på én ting nå. Det er jo tross alt derfor jeg sluttet i den andre jobben.

Handler du mye på Nelly i måneden?

Nei, ikke mye. Jeg tror jeg handler mest graviditetstester der haha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg