UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

TOPP HER / HÅRBØYLE HER / VESKE HER / BUKSE HER

Hvilket kamera bruker du?

Canon Eos M50 med 50 mm linse 🙂

Hvorfor mister du og Morten så mange følgere på Instagram?

Det er nok en blanding av at folk slutter å følge og at algoritmen på Instagram er grusomt irriterende. Når jeg legger ut en post når den ikke alltid halvparten av følgerne mine en gang! Det er utrolig irriterende for oss som jobber med det. Jeg fikk faktisk melding av en følger som fortalte meg at hun måtte følge meg på nytt fordi Instagram hadde fjernet henne som min følger, antakeligvis på grunn av inaktivitet fordi hun ikke har fått opp meg og mine poster lenger. Utrolig irriterende! Så kjøper vi ikke nye følgere for å opprettholde som en god del andre gjøre. Har heller færre, men ekte følgere enn å kjøpe falske for å lure både samarbeidspartnere og føle meg “bedre”.

Har du noen nyttårsforsett?

Nei, egentlig ikke. Jeg skal sette meg noen mål, må bare finne ordentlig gode og oppnåelig mål som kan motivere meg ordentlig. Jeg skal dele de når jeg er ferdig 🙂

Synes du ikke du har blitt litt kjedelig og lite original?

Uff, jo sorry. Skal begynne å poste mer dramatiske historier, clickbaits og operere litt her og der. Eller vent, det er vel det de fleste bloggere gjør så kanskje jeg er den originale som faktisk er naturlig og er meg selv? For å svare seriøst: det kan godt være jeg har blitt kjedelig, men det er nok fordi jeg har vokst opp. Jeg har sluttet å skrive ting fordi jeg tror det er det som gir mest klikk eller gir mest oppmerksomhet. Jeg har begynt å kun poste ting jeg ville lest om selv, min ekte hverdag og ting jeg liker å dele! Så får det heller være litt kjedelig, men jeg kan i hvert fall stå 100% for alt jeg deler og strever ikke lenger etter å opprettholde oppmerksomheten. Forsvinner den så får den heller forsvinne, men jeg er i hvert fall meg selv.

Hva spiser du på nyttårsaften?

Vanligvis kalkun, men nå spiser jeg ikke kalkun mer. Jeg vet faktisk ikke, kanskje jeg bare går for alt det deilige tilbehøret, eller så finner jeg på noe godt kjøttfritt.

Liker du å stå på ski?

Ja når det er sol og fint føre!

Har du noe spesielt du vil gjøre i løpet av livet?

Jeg vil reise til New York og Australia. Jeg kunne tenkt meg en roadtrip i Italia, dra på Safari, vinsmaking i Sør-Frankrike eller Italia, se Taylor Swift live (skjer i sommer yei) og en god del mer. Jeg delte bucketlisten min med dere i høst og den finner dere her.

Savner du å være singel?

Nei, overhodet ikke. Jeg føler jeg på mange måter levde singellivet med filmkveld, tacokveld og kos med venner eller alene haha. Så det er godt å få en ordentlig kjæreste! Jeg savner det faktisk aldri.

Tjener noen bloggere virkelig 100 000 kroner i måneden?

Noen gjør sikkert det, men jeg tviler på at de fleste gjør det. Man kan fakturere for 100 000 kroner, det vil si at foretaket eller firmaet har omsatt for det. Det betyr ikke at man får 100 000 kroner rett i lomma, man må betale både skatt og moms så jeg tror nok en del forteller hva de fakturerer/omsetter for og ikke nødvendigvis hva de faktisk sitter igjen med 😉

Kan dere reagere til Love Island?

Ja!!! Jeg gleder meg sykt mye til den nye sesongen og vi har allerede planlagt å reagere på den første episoden. Hvis dere liker det kan vi reagere på flere 🙂

Hva fikk Morten i gave av deg?

Han fikk et par sko og så skal vi på escape room sammen.

Har du og Morten noen søsken?

Ja, han har en lillebror og jeg har en lillesøster.

Hva blir du tiltrukket av?

Selvtillit (ikke cocky), at man merker at personen er snill, glimt i øyet, pene øyne er et stort pluss og humor.

Hva liker du best og minst med egen personlighet og utseende?

Jeg liker best at jeg er snill, veldig glad i å ta vare på de rundt meg. Jeg liker minst at jeg blir veldig lett irritert og kan klikke litt i øyeblikket hehe. Ved utseendet har jeg ikke noe klart svar egentlig. Det er ingenting jeg misliker noe særlig, men jeg klarer heller ikke peke ut en klar favoritt haha.

Hvor skal du feire nyttårsaften?

Jeg skal feire på Bortelid i år sammen med Morten!

 

18 kommentarer
    1. Digger svaret ditt angående om at du har blitt kjedelig og lite original! Sååå enig med deg. I det lange løp er det virkelig det beste å være seg selv! Og det er du virkelig! Jeg syns ikke du er kjedelig overhode, og ganske original! Klem! ❤️🎅🏻

    2. Virker som du tok deg veldig nær av kommentaren om at du var kjedelig og lite orginal!
      Og det å henge ut å være passiv agressiv mot andre bloggere er bare latterlig…

    3. Digger svaret på spørsmålet om du ikke synes du har blitt kjedelig og lite original 🙌🏼 Du er, etter min mening, en av de som har mest varierte og interessante innlegg – og som man også kan kjenne seg igjen i selv. Fortsett akkurat som du gjør 😃

    4. Veit du nåkka om Vænnæsla utfør Kristiansand ?

      Negativt og Positive ting dær ?

      ❤😀👍

      Håpe på svar !

    5. Haha, hvem tror du at du lurer!! 😂🤷🏼‍♀️ Du bruker ikke clickbates?? **hva gjør jeg hvis Morten slår opp med meg ** JEG SVARER 🙈 Og du,selv om du er naturlig pen betyr ikke at du med bedre grunn har rett til og publisere kjedelige blogginnlegg å miste gløden helt 🙂 du har faktisk, etter å ha sett spørsmålet blitt ganske kjedelig… Original er du, men kjedelig, ja..🤷🏼‍♀️ Godt nyttår, Andrea!

      1. Hei Liv Leilah 🙂 Det var svar på en kommentar, overhodet ikke clickbait så der har du nok misforstått litt hva clickbait er. Du fikk svar på alt som ble skrevet i den storien ved å sveipe opp 🙂 Helt fair at du synes det, men koselig at du enda klikker deg inn og bryr deg nok til å legge igjen kommentarer selv om du synes jeg har mistet gløden og er kjedelig <3 Hvis jeg synes ting er kjedelig pleier jeg å unngå dem, men du har en morsom innstilling til kjedelige ting. Bra for deg 😀

    6. Jeg elsker hvordan du kommenterer tilbake på kommentarer og svarer på spørsmålene du får i disse innleggende! Du er så sykt selvsikker og du skriver som om du ikke bryr deg om hva folk synes om det, og det understreker du enda mer når du svarer på kommentarene du får i kommentarfeltet! Digger det. Fortsett som du gjør, er enig i det du skriver om clickbaits og sånt;))))

    7. Hei. Jeg er den bloggleseren som så og si aldri kommenterer noen blogger, vet ikke hvorfor, men sånn er det blitt. Jeg ville hvertfall ønske deg et riktig godt nyttår og samtidig si at jeg virkelig føler at du er ekte. Du virker som er fantastisk fint menneske! Kjør på videre, akkurat som du har gjort hittil! Elsker å følge deg, rett og slett for at du er «ekte». Du er deg selv. Håper resten av 2019 blir en fin tid for deg og at 2020 blir et fint år! ✨

      1. Hei Guro <3 Så utrolig hyggelig at du bestemte deg for å legge igjen en kommentar! Det blir jeg sååå glad for. Tusen takk, det er skikkelig hyggelig at du synes det 😀 Håper du får et fantastisk 2020! Stor klem <3

    8. Dere er så utrolig selvopptatte, dere såkalte influencere. Det eneste er meg, meg og meg og klær og sminke til meg. Å, hvor har du kjøpt den toppen? Herregud. Skaff deg et liv. Les, reis, ta utdanning, få en jobb. Kom ut av egoismebobla,!

      1. Uff, ja det er jo utrolig synd at vi finnes egentlig 🙁 Hm… Har reist ekstremt mye i år, så det skal jeg faktisk kunne ned på med tanke på miljøet! Så det er en merkelig oppfordring. Lese gjør jeg stadig, elsker å lese <3 Og hvis du ikke la merke til det så tar du faktisk del i jobben min nå så det er også på plass, gitt. Hva med å slutte å være et nettroll? Der har du et mål for 2020, ønsker deg lykke til med det 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg