UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly / Gina Tricot

JAKKE HER / BLUSE HER / BUKSE HER / SKO NIKE

Plast eller ekte juletre?

Jeg synes ekte er det koseligste, men jeg er allergisk så hvis jeg vil unngå å nye meg gjennom hele jula så blir det plast haha. Det varer jo i mange år, så ganske kjekt egentlig. De har blitt så fine nå også.

Hvilket kamera bruker du og kan man bytte linser på det?

Canon EOS M50, vanligvis med 50 mm linse. Ja, men det kan være du trenger en adapter.

Tjener du mer eller mindre i år enn hva du gjorde i fjor?

Jeg tjener mer 🙂

Hva bruker du for å ordne underlivet?

Regner med du mener hårfjerning her? Jeg har vokset i mange år og nå har jeg gått over til hårfjerning med sukker og det anbefaler jeg på det varmeste. Det gjør mye mindre vondt, huden blir ikke sår etterpå og jeg har fått mye mindre hår på bare et halvt års tid. Det er helt fantastisk!

Skal du være med på Paradise i 2020?

Hihi, jeg ser at mange får dette spørsmålet faktisk! Nei, absolutt ikke. Det var kjempegøy da jeg var med, men det er snart tre år siden og jeg har forandret meg mye siden den gang. Jeg tror heller ikke det hadde blitt det samme å gjøre det igjen så jeg vil heller sitte igjen med den gode opplevelsen jeg fikk da.

Får du adventskalender av noen?

Nei 🙂

Gir du noen gang bort klær?

Ja, veldig ofte faktisk. Jeg rydder stadig i klesskapet fordi en del av jobben min er å få klær og promotere for dem. Når jeg rydder ut sorterer jeg bort det som begynner å bli litt slitt, eller som jeg vet at vennene mine ikke vil ha og leverer i klescontainere. Resten sparer jeg på så pleier jeg å la vennene mine gå gjennom det om de er på besøk, eller som nå hvor jeg skal kjøre til Oslo og tar med en søppelsekk og en gigantisk papirpose med klær og sko som jeg ikke bruker lenger.

Skal du kjøpe noe på Black Friday?

Jeg hadde en liste over noen ting jeg skulle kjøpe om det var gode tilbud på det. Jeg endte opp med å kjøpe tre julegaver, noen kalendergaver, et duftlys og typisk nok en kjole som ikke var på salg…

Har du tenkt til å bo i Kristiansand lenge?

Ja, jeg ser for meg at jeg kan bo her i veldig mange år. Det er så koselig her!

Hva synes du om Carl Aksel-saken?

Nei, det er selvfølgelig veldig tragisk. Hele situasjonen er tragisk. At man velger å svindle mennesker for å fronte en falsk livsstil i stede for å jobbe hardt og tjene pengene sine på en ordentlig måte. Nei, det er synd på alle i denne situasjonen.

Kommer du noen gang til å få brunt hår?

Nei, det tror jeg ikke. Jeg har hatt det noen ganger før, men trives absolutt best som blond. Hva synes dere jeg kler best? 😉

Hvor går din neste reise?

Det vet jeg faktisk ikke! Jeg har lyst til å være hjemme en del nå og ta en liten pause fra all reisingen, men det sier jeg stadig haha. Vi får se. Jeg har lyst til å reise til New York og sparer faktisk til det for øyeblikket, men når det blir aner jeg ikke. Kanskje neste høst? Så har vi planer om en sydentur i sommer.

Spiser du godteri hver dag?

Haha, nei.

Hvem er din beste venn?

Jeg er heldig som har veldig mange ordentlig gode venner! Det å velge en blir umulig.

Hvorfor var du i Amsterdam egentlig?

Jeg var på jobb, er ikke det gøy? Jeg ble invitert til å være med på et event og det var en så spennende og lærerik opplevelse. Det var to stykker fra land over hele verden og jeg fikk dra fra Norge så det var gøy.

Hvor mye penger bruker du på julegaver i år?

Hm… Jeg har ikke regnet på det, men jeg kommer ikke til å bruke de store summene akkurat. Morten og jeg skal roe kraftig ned på gavesummen etter et år med mye utgifter og ikke minst kjøkkenrenoveringen, så der kommer jeg til å spare inn en del 😂

Hvor ligger hytta deres?

Det er foreldrene til Morten sin og den ligger på Bortelid. Det er sååå koselig der, jeg elsker hyttelivet!

Når vil du at Morten skal fri til deg?

Du, det har jeg ingen plan på. Jeg vet som sagt (tidligere) ikke om jeg vil gifte meg en gang og han føler det vel litt  på samme måte, men vi skal jo være sammen for alltid hihi <3 Han må bare ikke gjøre det foran andre mennesker. Det får jeg panikk av. Hvis han plutselig hadde satt seg ned på kne foran masse fremmede folk midt på gata så hadde jeg fått panikk! Nei, nei, nei. Ikke på typisk nyttårsaften, Valentine’s eller sånne dager heller. Bare oss to på et koselig tidspunkt, det er fint 🙂

5 kommentarer
    1. Fy fillern så fin du var med brunt hår, det burde du få tilbake👌👌
      Men du må gjøre det du selv føler altså 😊

    2. Hva er disse sukkerhårfjerningsgreiene?? Aldri hørt om! Kan du lage et innlegg på det eller en video på hva du gjør og hvordan?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg