UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

Kunne du vært vegeterianer?

Ja absolutt. Jeg spiser veldig sjeldent kjøtt, men spiser fisk. Hadde riktignok klart å kutte ut fisken, men spiser det så lenge jeg liker det 🙂

Kunne du noen gang tenkt deg å være i militæret?

Nei, absolutt ikke! Heder og ære til de som kjemper for landet vårt, men det er ikke noe for meg haha. Det er litt gøy fordi søsteren min har vært i militæret og ville jobbe i militæret, mens jeg er helt motsatt. Kunne ikke tenkt meg det i det hele tatt! Det virker grusomt, men igjen – veldig bra ta noen gjør det!

Kan du lede Love Island sesong 3?

Hahah, jaaaa!!! Tenk så moro. Tenk så mange fine kjoler jeg kunne hatt! Herregud, det hadde vært gøy. Bra forslag, men det er dessverre ikke jeg som tar den avgjørelsen. Send inn ønske til TV2, hehe 😉

Har du tips til noen gode spisesteder i Kristiansand?

Ja! Mother India for indisk, Le Monde for Tapas, La Famiglia for italiensk, Panda Panda, Will I Juice og Spiren kafe for lunsj. Jeg har enda en del igjen å teste ut, men disse er jeg veldig glad i.

Skal du være med på noe TV-program?

Nei, det er ikke planen.

Hvor og hvordan redigerer du bildene dine?

Jeg redigerer i Lightroom, som oftest med presets fra @pilotmadeleine. Jeg har laget en video som dere kan se her, men jeg kan kanskje lage en ny og litt bedre hehe.

Hvordan type stil skal dere ha på kjøkkenet?

Noe slikt som dette! Gleder meg så til å vise dere det ferdige resultatet 😀

Hva synes du om at influencere/bloggere tjener mer enn bra utdanna yrker?

Først vil jeg bare presisere at selv om noen bloggere tjener veldig bra så betyr ikke det at alle bloggere og influensere har kjempelønn 🙂 Det er jo merkelig at man kan tjene så mye på det, men det er jo reklamebransjen og der tjener man ofte godt, gjør man ikke det da? Det er jo den yrkesveien på en måte, men man er selvlært. Det er mange som har gjort det veldig bra og tjener godt som aldri tok noen utdannelse, men fikk det til fordi de var skikkelig gode på det de dreiv med. Jeg sier ikke at man ikke skal ta utdanning, men at det ikke er et must for å gjøre det bra i livet eller for å tjene godt. Jeg synes jo hele samfunnet er litt skrudd når det kommer til lønn og yrker. Jeg synes for eksempel sykepleiere, lærere og de som jobber i barnehage burde tjene mye bedre. De tar vare på mennesker og er med på å forme barn til å bli den de blir når de vokser opp, mens meglere som jobber med tall tjener millioner. Det er jo rart, men sånn er det for øyeblikket.

Vurderer du å flytte tilbake til Oslo?

Nei, ikke sånn som ting er nå. Jeg liker Kristiansand veldig godt og synes det er så koselig her!

Du virker så hodestups forelsket i Morten, er du det?

Ååå, for et koselig formulert spørsmål! JA, det er jeg <3

Hvor er de to kjolene fra (blå og grønn) som du la ut på story fra?

Den blå er fra ASOS og den grønne finner dere her.

Hvorfor var du hos osteopat igjen?

Fordi jeg har plager både med mage og bekkenbunn og når jeg først er i Oslo vil jeg benytte meg av (i mine øyne) verdens flinkeste osteopat, Charlotte på Helsefabrikken. Så da booket jeg meg en time og dro rett fra bussen i går 🙂 Hun er så flink!

Hvem heier du på i Skal vi danse?

Jeg synes alle er så sykt flinke, men jeg har falt skikkelig for Viktor! Synes han er så flink og den Løvenes Konge-dansen gjorde susen for meg altså.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT 

 

3 kommentarer
    1. Jeg har ikke hatt de utfordringene, men jeg opplever at hun fikser alt man kommer med, så jeg ville ringt eller sendt hun en Mail:) hun er kjempe behagelig og har virkelig en trygg utstråling!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg