UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly / Ellos

KJOLE HER

Topp ti ting å gjøre i Kristiansand?

Lunsj på Panda Panda, tur i Ravnedalen, spille curling i Idda arena, handletur i sentrum på butikker som Hansen & Co, Retro og Zara, spise middag på Le Monde Tapas, ta en tur innom Aquarama som har badeland, spa og treningssenter for å nevne noe, fiskebrygg, dra til verdens beste sted aka Dyreparken, gå ned til bystranda og havna mens du spiser en is eller noe annet godt og til slutt Odderøya.

Hvordan går det med kjøkkenplanleggingen og hvilken leverandør skal dere bruke?

Veldig bra! Skal bare gjør et par forandringer før vi bestiller, woho. Vi har bestemt oss for å gå for IKEA. Det ble så bra, vi fikk kjempegod hjelp og prisen var veldig bra.

Kan du islandsk?

Nei, dessverre.

Hva har du gjort i dag?

Hentet opp vinterjakker fra boden, stekt eggerøre, dusjet, skrubbet kroppen og tatt hårkur. Nå venter jeg på at Morten skal bli klar så vi kan komme oss avgårde til hytta, woho!

Hvorfor reklamerer du for klær og mottar masse gratisprodukter når det er sykt dårlig for miljøet?

Fordi jeg elsker klær, elsker å handle og elsker gode tilbud så da er det helt naturlig for meg å reklamere for det. Hvis man uansett skal handle er det mye bedre å handle med en god rabattkode 😉 Så er det faktisk slik at jeg må fortelle hvor alle klær jeg legger ut bilde med er fra fordi hvis ikke jeg gjør det får jeg alltid en haug av spørsmål, så da slår jeg to fluer i en smekk ved å reklamere 🙂 Jeg tar faktisk ikke imot så veldig mange gratisprodukter, som regel kun i forbindelse med en annonse.  Når det kommer til miljø så kutter jeg heller ned på andre ting enn klær, det er noe jeg elsker!

Hvor er spisebordet deres fra?

Det er fra Ellos Home, men jeg tror ikke de har det på nett for øyeblikket.

Hvis du skal kjøpe hund, er det en spesiell rase du vil ha?

Nei, jeg tror jeg kunne hatt hvilken som helst rase! Jeg har egentlig skikkelig lyst til å adoptere en hund, men vi får se hvordan ting er når den tid kommer. Det blir nok ikke før om noen år.

Hvilken egenskap mener du er Morten sin beste?

At han er snill. Det er den beste egenskapen jeg kan tenke meg egentlig! Det gjør at han er ærlig og en veldig trygg person å ha i livet sitt <3

Tror du på noe overnaturlig?

Egentlig ikke, men det hender jeg leser horoskop. Det synes jeg er ganske moro.

Hvordan går det med dietten du går på for magen?

Jeg holder meg som regel unna det aller verste, men jeg går ikke ordentlig på den for øyeblikket. Jeg har fått henvisning til sykehuset og skal dit om et par uker for å få hjelp, så jeg starter litt på nytt da. Jeg klarer ikke dette alene, det er for vanskelig.

Hvordan synes du det er å være mindre med venner enn hva du var før?

Det er selvfølgelig kjedelig å bo fem timer unna vennene mine. Jeg savner å kunne stikke innom en tur eller å slenge meg med når de finner på noe spontant og gøy. Det å bare samles og lage mat sammen eller å se på en film. Så for å svare på spørsmålet så er det ikke optimalt, men jeg ser de forholdsvis ofte og i oktober skal jeg tre turer til Oslo så da kommer det seg 🙂

Kan du lage en eBay/wish haul?

Gøy at du spør fordi Morten og jeg spilte inn en slik i vinter en gang, men glemte det bort og mistet opptaket. Det vil si at jeg antakeligvis slettet det fordi jeg er allergisk mot å ha ting på minnekortet, men ja! Det har vi på sliten vår, husk å abonner på YouTube-kanalen vår forresten!

Hvordan ser hudpleierutinen din ut?

Det laget jeg et innlegg om i sommer som dere finner her.

Kan du fortelle hvilke steder du ønsker å reise til?

New York er nummer en på listen! Så vil jeg veldig gjerne til Australia, sør-Frankrike og Italia står på listen, gjerne Positano og Amalfikysten, kanskje en vingård eller en liten italiensk landsby. Det er det jeg kommer på akkurat nå og alt dette er steder jeg har ønsket å besøke lenge.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

2 kommentarer
    1. Seriøst? Hvor lite opplyst er du? Likte deg frem til det svarer om klær. Så forstå meg riktig: om jeg vil drepe en person,så er det greit fordi jeg liker det?blir faktisk det samme. Den verden du lever i dør. Og du synes det et greit?

      1. Seriøst? Hvis ett svar får deg til å mislike en person så er vel det litt ekstremt igjen? 🙂 Jeg kommer ikke til å kutte ned på akkurat det, men jeg gjør heller andre forandringer. Det er en del av jobben min så det blir liksom litt vanskelig. Så kan du ikke sammenligne det å drepe et menneske med å ikke gjøre absolutt alle klimavennlige tiltak og endre hele livet sitt. Er det ikke bra at alle gjør noe? Jeg er så lei av det ekstreme. Hvis alle prøver å gjøre noe så er vel det fint? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg