UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

TOPP SHEIN / SKJØRT HER / VESKE BALI (lignende her)

Du har sååå mange fine kjoler, hvor er de fleste fra?

Tusen takk! Det er mye forskjellig. Jeg har en god del fra Zara og Nelly, men også Neo Noir, Dry Lake, Na-KD, Monki og ASOS.

Har du slekt fra Island?

Ja, pappa er islandsk 🙂

Når begynte du å drikke alkohol?

Hm.. Jeg husker at jeg ville vente til jeg ble 18, men jeg ble omtrent fryst ut av alle vennene mine på den tiden som ikke klarte å respektere at ikke alle var gira på å drikke seg drita hver helg så det ble tidligere. Jeg tror det var samme år som jeg begynte på videregående.

Har du lyst til å være med på mer reality?

Jeg kjenner at jeg egentlig ikke har noe stort behov for det og jeg må innrømme at det ikke er så mye som frister, haha. Samtidig så har begge mine realityopplevelser vært veldig bra, så jeg skal aldri si aldri.

Hvilke undersøkelser har du vært gjennom for å få vite at du har irritabel tarm?

Helt ærlig, jeg husker ikke helt. Jeg var så mange turer inn og ut av legekontoret og tok masse forskjellig før de gikk tom for ting og sjekke og derav konstaterte at det er irritabel tarm. Nå skal jeg heldigvis til sykehuset i Kristiansand og få hjelp med lavfodmap så jeg kanskje blir bedre.

Føler du kroppspress? Hva gjør du for å unngå det?

Altså nei, kanskje noen ganger uten at jeg egentlig tenker over det, men det er i så fall veldig sjeldent. Jeg har aldri kjent på noe særlig kroppspress, men jeg har alltid vært glad i å trene og vært aktiv siden barndommen, fått normale sunne vaner og et normalt sunt kosthold fra barndommen av. Kanskje det har noe med det å gjøre? Jeg er ikke så opptatt av utseendet egentlig, selv om mange tror det fordi jeg er blogger. Jeg bryr meg ikke så mye om hvordan kroppen min ser ut så lenge den fungerer bra og at jeg føler meg bra. Det er det viktigste for meg, særlig hvordan jeg føler meg. Nå kan jeg ærlig innrømme at jeg føler meg som dritt fordi jeg har kommet inn i et spor hvor jeg spiser mye som ikke er bra for kroppen min og jeg får lite energi, så det ønsker jeg å gjøre noe med, men det har faktisk ingenting å gjøre med hvordan kroppen ser ut. Såååå nei og jeg skjønner ikke hvordan alle kan bli så forbanna påvirket som enkelte skal ha det til. Da må man faktisk jobbe litt med psyken sin på egenhånd og ikke bare legge skylda på alle andre.

Har du lyst på dyr?

Ja! Det har jeg veldig lyst på, men ikke før vi bor et sted meg egen hage så vår fremtidige hund kan være ute så mye han eller hun vil.

Hva synes du om at mange influensere legger ut mye lettkledde bilder?

Jeg bryr meg ikke, la folk legge ut det de vil. Men jeg synes jo det ser merkelig ut å legge ut bilde av at man poserer med bikini i speilet inne i stua på høsten eller vinteren, haha, det må jeg jo innrømme. Hvorfor har du på deg bikini i stua på en regnværsdag? Det er bare rart, men så er det kun min mening da. Det er sikkert mange som synes det jeg legger ut er rart også.

Hvor tenker dere å kjøpe kjøkken?

Vi vet ikke enda! Planen er å sjekke ut flere leverandører. Vi har vært innom Epoc, Svane køkken, så skal vi se på IKEA, Strai og Sørlandskjøkken tror jeg.

Spiser du godteri ofte?

Uff, alt for ofte. Det er ikke så mye hver gang, men jeg liker egentlig å begrense det til helgen for å få litt rutine på ting så her må det strammes inn.

Hvordan har du det?

Bortsett fra at jeg er syk så har jeg det veldig fint! Jeg håper jeg blir frisk snart fordi det er like før jeg går på veggen, blir så sykt rastløs.

Hva skal du i høstferien?

Når er høstferien? Har ikke høstferie, så aner ikke, sikkert det vanlige 🙂

 

6 kommentarer
    1. Jeg lurer litt på når du drar og tar voksing! Så skulle ønske du kunne skrive ett innlegg om din erfaring og hva man skal gjøre før man kan vokse. F eks underlivet 😅

    2. Vil ikke anbefale Epoq! Vi kjøpte epoq kjøkken i år og det var så mye feil. Hundrevis av skruer og diverse deler kom ikke. Det var hakk i benkeplatene. Skapene får stygge merker kjempelett.

    3. Hei, vi har kvikk-kjøkken! Fint og ikke så kostbart, anbefaler å ta en titt dersom dere har kvikk i nærheten 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg