UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

KJOLE HER / ØREDOBBER ZARA / SMYKKE SAFIRA / VESKE THAILAND (lignende her)

Har du lyst til å være med på Bloggerne?

Det hadde sikkert vært moro det! Blir jo egentlig litt som jeg gjør nå, at jeg deler av livet mitt, men kanskje enda mer personlig og på en annen måte så dere hadde fått blitt enda litt bedre kjent med meg så ja. Det hadde vært kult!

Hva er de viktigste tingene du pakker med deg på ferie?

Kamera og mobil, sånn helt seriøst, og solkrem hvis jeg skal til varme land.

Spiser du godteri med god samvittighet?

Selvfølgelig, er det noen annen måte å spise det på? Jeg får aldri dårlig samvittighet for noe jeg spiser, det er en greie jeg virkelig ikke forstår meg på. Du kan dø i morgen, spis det du vil 😉

Savner du noen gang å bo alene?

Jeg har faktisk aldri bodd helt alene. Jeg flyttet hjemmefra til et kollektiv med tre venninner og har bodd med noen siden den gang. Det å bo med Morten er definitivt det aller beste, det er nesten som å bo alene fordi vi er så in sync om det aller meste og jeg får som regel gjøre som jeg vil, men samtidig har man alltid noen der og det er utrolig koselig. Sååå vil ikke bytte ut samboerskapet med Morten med noe som helst!

Hvorfor svarer du ikke på spørsmål om Paradise Hotel?

Vel… Det er typ to og et halvt år siden jeg var med så jeg føler meg ganske ferdig med å svare på spørsmål om hvordan det var å være der, hvorfor vi ikke badet mer og hva jeg synes om avgjørelser som ble tatt der inne. Beklager, men jeg har antakeligvis svart på alt tidligere så hvis dere er interessert i det så kan dere bla gjennom arkivet eller spørre noen av de som skriver om det 🙂

Du har vel bursdag snart, hva ønsker du deg?

Yei, takk for at du husker det så utrolig koselig! Jeg klarer aldri å komme på noe jeg ønsker meg når folk spør så nå har jeg skrevet det ned hver gang jeg ser noe jeg vil ha eller kommer på noe jeg trenger. Jeg ønsker meg et par nydelige øredobber fra Gulldia, øredobber fra Angelica Blick x Safira-kolleksjonen, en tynnere krøllstav/wand enn den jeg har nå som blir bedre til kort(ere) hår, opplevelser, kvalitetstid, kokebok for Lavfodmap.

Hva savner du mest hjemme når du er på ferie?

Morten og min egen seng.

Når skal du reise hjem?

I morgen! Jeg føler på en måte at tiden har flydd, men de siste dagene har den gått sakte fordi jeg vet at jeg skal hjem. Det blir helt greit å dra nå fordi jeg savner kjæresten min og kjenner at det blir godt med egne rutiner igjen, men det er så fint her så jeg kunne også blitt lenger. Litt ubesluttsom på det punktet der.

Kunne du tenkt deg å lage din egen kolleksjon med for eksempel klær?

Hm… Kanskje! Da ville jeg i så fall laget ting jeg elsker selv som jakker og kjoler, kanskje strikkagensere. Eller så kunne jeg tenkt meg smykker. Det hadde vært gøy!

Hva er det vanskeligste med å være voksen?

At du selv er ansvarlig for absolutt alt! Man kan ikke ringe noen og bare “hei, fiks dette for meg hjelp”. Man må ordne opp selv, ta avgjørelsene selv, sørge for at man har nok til husleie, mat, regninger og alt som trengs. Det er mye ansvar og når jeg tenker tilbake er det diggeste med å være ung at foreldrene har det ansvaret, haha.

Aldri mer smågodt eller aldri mer reise?

Wæææ så grusomt! Dette er kanskje det vanskeligste dilemmaet jeg har fått noen gang. Jeg elsker smågodt, men jeg kan klare meg uten fordi det er mulig å kjøpe mye av det utenom godterihylla og da teller det ikke lenger som smågodt såååå aldri mer smågodt. Elsker å reise!

Skjer det noe spesielt hos deg fremover?

I oktober skjer det faktisk masse så jeg gleder meg til å ta fatt på den måneden! Det kommer et eget innlegg med hva som skal skje 🙂

Hvis du måtte flyttet, hvor skulle det vært?

Min første tanke er Barcelona! Jeg vet ikke hvor realistisk det er, men jeg forelsket meg i den byen da jeg var der for første gang i fjor høst.

Hvor er den rutete jakken på bildet i høstjakke-innlegget ditt fra?

Den er fra Bershka eller Pull&Bear, nå husker jeg faktisk ikke. Sorry! Jeg heller mot Pull & Bear, kjøpte den faktisk i Barcelona i fjor.

Hvor lang tid tok det å reise til Bali?

Lang tid! Jeg fløy jo fra Kristiansand til Oslo, Oslo Bangkok, Bangkok til Bali. Så er det en time fra flyplassen til campen om trafikken er grei. Jeg tror jeg brukte sånn 26 timer cirka.

Likte du Morten med skjegg?

Ja, han er veldig fin med skjegg!

Hvilken foundation og solpudder bruker du?

Clinique beyond perfecting foundation og Mac matt solpudder. Jeg viser all sminken min og linker til det som kan linkes i dette innlegget 🙂

 

0 kommentarer

Siste innlegg