SMINKEPRODUKTENE JEG BRUKER NÅ

Reklame | sponsede produkter / annonselenker

I det siste har jeg fått så mange komplimenter for, og spørsmål om sminken min. Det er jo så hyggelig for da regner jeg med at dere synes den er fin, haha. Jeg sminker meg sjeldent ordentlig. Ofte går jeg helt uten, noen ganger sminker jeg kun bryn og tar på litt pudder, men når jeg først sminker meg ordentlig så føler jeg meg som regel skikkelig fin. Jeg tenkte å vise dere produktene jeg bruker for min vanlige sminkelook når jeg faktisk gjør det ordentlig.

Leppestift fra Mac i fargen Teddy HER, Liquid Lipstick fra Frøya i fargen Julia, bryn i fargen medieum fra MakeupMekka, Primer fra NYX, Hoola bronzer, Mac Bronzer matte HER, Clinique foundation HER, concealer fra MakeupMekka, øyenskyggepalette fra MakeupMekka, highlighter og bronzer palette fra NYX HER, maskara fra Loreal HER, settingspray fra Clarins HER.

Jeg elsker denne paletten fra MakeupMekka. Fargene er så fine og de blir utrolig fine og sterke nå man får de på. Jeg har så lyst til å teste ut den blå, men har ikke turt enda. Den jeg bruker aller mest er den oransje øverst til høyre, eller så bruker jeg ofte de forskjellige brunfargene.

Denne har jeg aldri hatt før nå, men jeg liker den ganske godt! Den funker og smiken sitter alltid veldig bra.

Foundationen min er fantastisk! Jeg elsker den og kommer sikkert ikke til å bytte før om mange år, kanskje ikke da en gang. Den dekker så fint, samtidig som den blender godt inn i huden. Den er nydelig. Jeg har fargen ivory, men de skal visst nytte navn på den (om de ikke allerede har gjort det) så spør hvis du handler i butikk.

Concealeren fra MakeupMekka har også blitt en favoritt! Tidligere brukte jeg en fra Frøya som også er ganske bra, men nå er jeg helt hekta på denne. Digg fordi den er også ganske rimelig.

Denne har jeg vist dere mye på story. Jeg liker den veldig godt. Det er en primer fra Nyx og den er veldig god, noe man merker med en gang man påfører den.

Denne paletten er amazing! Her bruker jeg alle bortsett fra den hvite. Som regel bruker jeg å blande de to mørke på/under kinnbeina for å fremheve, og noen ganger har jeg på litt av de rosa også før en søtere look. Den gullfargede (som jeg liker å kalle den) bruker jeg som highlighter. Jeg synes det er mye finere med den enn med en hvitere hvis dere skjønner hva jeg mener 🙂

Sååå, dette er mine favoritter akkurat nå! Dere vet jo hvordan det er, ofte så tester man nye produkter, bytter ut enkelte og slikt skjer stadig så om noen måneder er det kanskje andre produkter.

Nå som det forhåpentligvis blir varmt og sommer kommer jeg nok til å bruke mye mindre sminke, selv de gangene jeg skal sminke meg ordentlig. Det er så varmt og jeg føler meg bare ekkel hvis jeg får med for mye sminke i sola. Kanskje bare bryn, highlight, bronzer og muligens øyenskygge. Hvem vet?

 

6 kommentarer
    1. Bruker du den concealeren hvis du har kviser o.l? Isåfall, hvordan syns du den funker da? Jeg har en annen concealer fra makeup mekka men den dekker ikke kviser eller urenheter.

    2. Hvilken hudtype har du? Har vurder foundation tidligere, men har hørt så mye forskjellig om den ut i fra om man har tørr eller fet hud

    3. Kan du legge ut et innlegg/video om makeup mekka? Der du forklarer positive ting ved det og negative ting. Har brukt merket en del ganger, men er aldri fornøyd. Så tenker jeg enten påfører det feil eller om det er produkter som er bedre enn andre.

      På forhånd takk:)

      1. Hm… Jeg tror egentlig ikke det 🙂 Jeg har ikke så mye derfra, egentlig kun det på bildet her og det er jeg fornøyd med såå er ikke så mye annet å si om akkurat denne, men flott at du kommer med ønsker og tips 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg