UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

KJOLE HER / VESKE FRA THAILAND / SKO HER

Ser du ikke på bloggerne?

Nei, jeg så en episode som gikk på tv i går. Det er egentlig ingen der jeg synes er såå interessant å følge med på. Det jeg så der har jeg uansett fått med meg hvis jeg har vært innom bloggen eller om jeg følger de på Instagram, haha. Hadde favorittbloggerne mine vært med så hadde jeg garantert sett på!

Hvilken Nunoo veske er du mest fornøyd med?

Det er den sorte jeg har som jeg kjøpte på salget de hadde nå i sommer. Den heter Ellie new suede w. braiding og er akkurat passe stor så jeg får med det jeg trenger, til og med kameraet.

Hvor mange har du ligget med?

Haha, det er jo absolutt ikke noe jeg skriver på en offentlig blogg. Heisann privatliv.

Skal du møte Sofie når dere begge er i Oslo?

Nei.

Skal du på noen nye TV program?

Nei, det har jeg ingen planer om for øyeblikket.

Hvordan går det med deg nå, du nevnte at du var litt nedfor?

Det går bedre! Helt ærlig så synes jeg det er veldig, veldig vanskelig å finne mat jeg kan spise og i hvert fall på farten! Så jeg har vært mye sulten, spist ting jeg tror jeg kan spise som har vært feil og alt virket bare veldig håpløst og da ble plutselig “alt” annet gærent også. Jeg føler meg mye bedre nå og selv om jeg fortsatt sliter veldig med disse mat- og magegreiene så ser jeg litt lysere på ting!

Hvilke blogger leser du?

Jeg leser sjeldent blogger lenger fordi det er så mye fasade og jeg orker ikke, blir helt svimmel av det. Heldigvis er det noen jeg føler i hvert fall fremstår ganske ekte og som blogger på et ærlig sett om man kan si det sånn, haha. De jeg er innom fra tid til annen er som regel. Angelica Blick, Kenza, Kristina Andersen, Eirin Kristiansen, Janni Delér, Ida Wulff og Maren Erdvik. Følger de på bloglovin så jeg pleier å klikke meg inn når det kommer opp noe nytt og interessant der!

Hvilket land liker du best å reise til?

Hellas! Jeg elsker Hellas. For det første er det så mange fine steder der, maten er fantastisk (hello tzatziki og brød hver eneste dag), det er lett å reise dit og klimaet er perfekt for meg.

Favorittsjokoladen din?

Uhhh, vanskelig. Her må jeg velge tre fordi jeg bytter stadig mellom dem: Freia melkesjokolade, stratosdyr/sjokoladefamilien fra smågodthylla og Nidar sine spragleknas.

Hva synes du om ekte pels?

Jeg synes at pelsen hører til på dyret og ser virkelig ikke poenget med å kle seg i pels når det finnes så mange fine alternativer i fuskepels.

Hvorfor vil du ikke ha barn?

Alt om barn kan dere lese her.

Er det ikke kleint å gå ute og filme/snakke til kameraet foran fremmede folk?

Jo, det er jeg faktisk veldig lite komfortabel med hehe. Bilder går kjempefint, men å gå å snakke til et kamera synes jeg bare er kleint, men noen ganger så må det til.

Har Morten inntekt nå som han har skole, eller er det kun du?

Begge to har inntekt.

Hva synes du bør bli bedre i den nye sesongen av Love Island?

Jeg synes villaen burde bli bedre, større og finere (hello sjekk ut UK sin). Så må de legge inn et villabytte, men det aller viktigste som jeg tror kan gjøre det mer interessant er å separere de nye deltakerne med noen utvalgte som allerede er i villaen. At man som ny får velge to-tre man vil date, så blir de sendt ut på date hvor de møter den nye gutten/jenta mens de andre er igjen i villaen. Da blir det for det første lettere for de nye å bli kjent med personen de er interessert i og det skaper usikkerhet og spenning for de som er igjen i villaen. Det kan både føre til at par går fra hverandre, men også at de blir sterkere fordi de skjønner hvor godt de faktisk liker hverandre. Det er genialt!

Hva er det neste på din bucketlist?

Dar til New York! Jeg håper skikkelig på en tur til våren.

Hvor finner du inspirasjon til mote og interiør?

Godt spørsmål. Det er nok veldig mye på Instagram. Jeg sitter alt for mye på Instagram haha, men det kommer ofte noe godt ut av det. Jeg bruker den søke-funksjonen mye hvor jeg får opp masse bilder fra folk jeg ikke følger. Der finner jeg nye folk å følge, inspirasjon til klær og hjem.

Er Morten sjenert blant familien og vennene dine?

Nei, ikke noe særlig i hvert fall. Det er heller jeg som blir det rundt hans, haha.

Hvem var favoritten din etter Molly-Mae og Tommy i Love Island UK?

Amber og Michael 😭😭😭

 

18 kommentarer
    1. Åhh, nå er jeg snart ferdig med alle 53 episodene av Love Island Uk 😍 jeg har hatt Molly-Mae og Tommy og Curtis og Maura 😭 synes det var litt drama mellom Amber og Michael, men hadde de som favoritt og syntes Amber fortjente Greg 🥰Tusen takk for at du tok med spørsmålet mitt 😍 Andrea stå på med den jobben du har med bloggen og liker å følge Morten og deg. Du virker så hyggelig, jordnær og mye mer. Ha en fin helg

    2. Om du sliter med mat og hva du kan spise pga ibs, så kan jeg anbefale gruppen på Facebook som heter low fodmap norge og for deg som spiser mye vegetar er det også gruppe for det. En del informasjon der og en får kjapt svar fra andre om en lurer på noe rundt dette med hva som er trygg mat. Vil også anbefale deg og dette deg skikkelig inn i low fodmap dietten der du eliminerer ut hva magen din tåler og ikke tåler (Er og virker veldig tungt i starten, men er veldig enkelt når en først kommer seg inn i det) hos fastlegen kan du også få henvendelse til IBS skole som er veldig nyttig og lærerik, og en finner noe veldig kjekke low fodmap bøker som er greie og starte med for og komme seg inn i dette.

        1. Bare hyggelig og dele tips, når en selv vet hvor frustrerende dette med IBS og mat styret er i starten 🙂

      1. Hvordan mener du jeg henger ut Sofie? Å si at man ikke er like gode venner son før, men fortsatt venner og glad i en person er nå ikke å henge ut noen. Det er helt normalt, særlig i den alderen vi er i nå og spesielt når man flytter til to helt forskjellige byer, jeg har forandret meg helt sykt mye de to siste årene, legger ingenting på Sofie her. Så synes den kommentaren din var litt unødvendig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg