UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly

PLAYSUIT HER / VESKE HER / SKO HER

Hva tenker du at Morten gjør narr av andre folk ang følgerne osv?

Jeg tenker at han lar meg skrive om og legge ut det jeg vil på mine sosiale medier, og jeg gir han det samme tilbake. Jeg legger meg ikke noe særlig opp i hva han deler så lenge det ikke er noe stygt om andre. Det at han tuller litt med folk som kjøper følgere, med nettopp det å kjøpe følgere som fokus bryr jeg meg fint lite om. Det er gjort med glimt i øyet og på en morsom måte 🙂

Hvem hadde stått på scena på din drømmekonsert btw?  hvem er din favorittartist/gruppe?

Taylor Swift, Ed Sheeran og Harry Styles!

Har du et par favorittsneakers?

Ikke et sånt “jeg MÅ ha dette paret”, men jeg har to jeg bruker mest og det ene finner du her og det andre her.

Meldte du deg på Love Island selv?

Ja, det gjorde jeg.

Hva vil du beskrive som en perfekt ferie for deg?

En perfekt ferie for meg akkurat nå hadde vært å reise til Hellas med kjæresten min, bo på et nydelig hotell typ som de man finner mange av på Mykonos og i Santorini, gjerne med et infinity pool og lite folk. En ferie med avslapning, gode bøker, sol, saltvann og god gresk mat.

Har du flyttet til Kristiansand, i så fall hvorfor?

Ja, jeg flyttet dit 1. april. Kjæresten min og jeg ville flytte sammen og han studerer i Kristiansand. Jeg var litt lei av Oslo og på grunn av jobben min var det lettere for meg å flytte, samt at boligprisene er mye lavere så vi fikk kjøpt en kjempefin leilighet 😀

Har du noen tips til hvordan ungdom kan tjene penger?

Du har steder som Meningstorget for eksempel hvor man tjener penger på å svare på undersøkelser. Eller så kan du søke sommerjobb som er en veldig fin måte å komme inn i arbeidslivet på. Kanskje du kjenner noen som driver en bedrift og trenger ekstrahjelp? Eller så ligger det ofte mange jobber ute på Finn.no!

Liker du å gå på fjellturer?

Ja, men nå begynner det å bli alt for lenge siden sist.

Hvilket kamera bruker du og hvilke presets fra Lightroom?

Jeg bruker presets fra Pilotmadeleine.com (Marokko og City). Alt om kameraet mitt kan dere lese her.

Skal du på Palmesus?

Nei, det skal jeg ikke. Skal på Stavernfestivalen uken etter så synes det blir dyrt med to når jeg skal så mye annet i sommer også.

Som blogger/influencer blir det jo mye fly, får du ikke dårlig samvittighet?

Mine flyturer har ingenting med jobben min å gjøre foreløpig i hvert fall, så det er jeg som privatperson som flyr. Jeg føler det er helt naturlig å fly i sommer når jeg skal til Manchester og London. Når jeg skal til Oslo flyr jeg hvis jeg har knapt med tid, men 17. mai helgen tok jeg tog inn og buss hjem, denne gangen tar jeg også buss hjem. Jeg får helt ærlig ikke dårlig samvittighet. Jeg flyr når jeg må fly, jeg flyr for å oppleve verden og det har jeg lyst til å fortsette med. Selvfølgelig, hvis jeg kan ta buss eller tog så gjør jeg ofte det og ellers prøver jeg heller å være miljøvennlig på andre måter. Jeg går som regel over alt hvor jeg skal hjemme i Kristiansand, hvis ikke tar jeg kollektivt og en sjelden gang bruker jeg bilen. Jeg spiser omtrent aldri kjøtt, jeg kildesorterer og gjør det jeg kan i hverdagen for å leve en normal, miljøvennlig livsstil.

Når møttes du og Sofie?

Vi møttes i januar 2017 da begge deltok på Paradise Hotel. Vi ble raskt gode venner og har holdt sammen siden.

Hvorfor har du et islandsk etternavn?

Fordi pappa er islandsk 🙂

Hvordan er forholdet ditt til mat, kropp og vekt?

Ganske normalt. Jeg veier meg aldri, ser ikke poenget med det. Jeg spiser som regel normal sunn mat, men skeier ut med et ekstra digg måltid av og til. Godis er jeg fæl på og skeier ut med alt for ofte, men jeg skal skjerpe meg der. Jeg prøver å leve en ganske aktiv livsstil og liker å trene for å holde meg i form.

Lever du av bloggingen?

Ja, og det er så moro! Skikkelig stolt av meg selv.

Hvor ofte farger du håret og hva heter behandlingen?

Jeg striper kun etterveksten når jeg er hos frisøren og det gjør jeg kanskje hver 3. eller 4. måned.

Har du lyst på barn?

Akkurat nå så vil jeg ikke ha barn i fremtiden, men ting kan endre seg med årene så jeg skal aldri si aldri. Jeg kommer ikke til å få barn med mindre jeg får skikkelig lyst på det fordi jeg synes det er urettferdig mot barnet å få det uten å egentlig ha lyst på det.

Hvordan fant du og Morten hverandre og fant ut at det ble dere?

Vi møttes også på reality tv, haha. Vi var med i Love Island hvor vi etter hvert falt for hverandre, ble kjærester og vant faktisk programmet. Siden da har det vært oss to <3

Hvilken contouring og highlighter bruker du?

Jeg bruker bare pudder til å markere og da bruker jeg et som heter Hoola. Jeg bruker en highlighter som kommer i et sett fra NYX, born to glow.

Tenker du på hva du spiser når du trener?

Ja, jeg tenker at jeg må få i meg ordentlig næring så jeg får effekt av treningen.

Fikk dere ha telefon på Love Island?

Vi hadde en mobil, men det eneste vi kunne gjøre med den var å ta bilder. Vi hadde ikke tilgang på vår egen og kunne ikke bruke sosiale medier eller kontakte noen via den vi hadde.

Skal du og Morten besøke Sofie og Morten i Trondheim?

Ja, men det blir nok ikke før etter sommeren. Tett program!

Hadde du takket ja til Skal vi danse eller Farmen kjendis?

Ikke til Skal vi danse. Det er min største frykt, haha. Farmen kjendis kunne vært spennende!

Hvem av jentene på Love Island likte du best?

Jeg kom nærmest Magnhild og Ellinor inne i villaen, men alle var kjempefine jenter!

Hvor stor er leiligheten deres?

Jeg tror den er 75 kvadrat uten balkongen.

Har du møtt noen av eksene til Morten?

Haha, nei det har jeg ikke.

6 kommentarer
    1. Mener å huske at jeg leste et sted at du kommentere noe om kjærstekiloene i forhold til deg selv og din kropp, og jeg må bare si at det er ikke noe mitt øye ser. Du ser så fantastisk godt ut om dagen! 😍 Vakker og flott!

      1. Det kom nok da jeg prøvde klær fra i fjor sommer og de ikke passet, haha. Fikk en liten eye opener der, dessverre! Åå takk fine deg <3 Det er rart for jeg har ikke merket det selv før jeg prøvde de klærne, haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg