UKENS SPØRSMÅL

Reklame | annonselenker Nelly / H&M

Øredobber her / kjole NA-KD (kjøpt i fjor) / bikini her / Birkenstocks her / veske H&M her

Når reiser du hjem fra Thailand?

Vi reiser hjem søndag 28. april, så om litt over en uke.

Hvordan ble du og kjæresten din kjent?

Vi var med på et realityprogram som heter Love Island. Utrolig merkelig, men veldig gøy!

Har du kontakt med Petter fra Paradise?

Nei, det har jeg ikke.

Hvilken linje gikk du på videregående?

Jeg gikk studiespesialiserende med sosiologi, sosialkunnskap, foto og medier- og kommunikasjon som valgfag.

Har du og Morten laget planer for fremtiden, 10 års perspektiv?

Ingen konkrete planer, men vi snakker løst og fast om mye vi vil gjøre! Vi skal i hvert fall skaffe oss en hund om ikke så alt for mange år (så lenge ingen av oss er allergiske), vi vil reise til Tanzania på safari og bestige Kilimanjaro også har vi jo snakket om forlovelse, et hus på sikt og slike ting uten at det er noe veldig seriøst bak den praten. Vi tar ting som det kommer 🙂

Hvor mye kostet Thailand-turen?

Jeg vet ikke, vi ble invitert med av foreldrene til Morten som generøst nok spanderte.

Hvor er den korte, søte blondekjolen du la ut på snap fra?

Den er fra Kiss The Sky, kjøpt på Nelly! Dere finner den her.

Når vil du ha barn?

Kanskje aldri.

Hvor i Thailand er dere?

I Phuket et eller annet sted, er litt usikker faktisk haha.

Har du naturlige krøller? Hvis ikke, hvordan styler du det?

Jeg får krøller i saltvann, men vanligvis så pleier jeg å krølle det litt med rettetang! Kan kanskje legge ut en mini-tutorial på story.

Tenker du å gifte deg?

Kanskje, kanskje ikke. Det vet jeg faktisk ikke.

Hvor lenge har du og Morten vært sammen?

I snart syv måneder <3

Hvor kjøper du helst klær?

Jeg liker best å netthsoppe fordi jeg slipper folk og da er Nelly favoritten. Ellers liker jeg Zara og Kouture veldig godt.

Får du alle klær fra Nelly sponset eller betaler du noe?

Nei, ikke alt. Det er en ganske god miks av begge deler. Jeg får noe og jeg kjøper noe. Det er også en del som er kjøpt i butikk, men som jeg linker til fordi det finnes på Nelly sin hjemmeside.

Skal du feire 17. mai i Kristiansand og har du bunad?

Jeg skal feire 17. mai i Oslo! JA, jeg har Vestfoldbunad og gleder meg masse til å bruke den på 17. mai.

Har du lappen?

Jepp, fikk den da jeg var 18.

Hva var det første du gjorde da du fylte 18?

Du, jeg gjorde ikke noe spesielt. Jeg dro på polet da, det er vel ganske standard.

Leser du bloggen til Isabelle?

Jeg er innom innimellom, men jeg leser den ikke fast.

Hvor mye koser du deg på en skala fra 1-10?

9! Hadde jeg hatt stratosdyr hadde det blitt 10, haha.

Røyker eller snuser du eller Morten?

Nei, heldigvis ikke!

Hva er favorittgodteriet ditt?

Stratosdyr og vanlig melkesjokolade fra Freia.

Hva synes du om at de nye Paradise-deltakerne kommer og tar plasseringer på topplisten?

Jeg var en av de for bare et par år siden og tenker at det er plass til oss alle her i bloggverden. Det var riktignok mange i vår sesong og før oss som blogget under Paradise og i noen måneder etterpå før de ga seg, så vi får se hvem som holder ut og ikke. Det er fort mer jobb enn hva man ser for seg når man ikke er på skjermen lenger.

Fikk du påskeegg av noen?

Nei, det gjorde jeg ikke. Jeg har ikke gitt noen heller, wopsi.

Hvem synes du var bitch på Love Island?

Altså for et spørsmål! Jeg synes ikke vi skal kalle hverandre for bitch og alle jentene på Love Island var veldig fine jenter <3

Er det rart å ha samboer?

Det føles faktisk veldig naturlig! Jeg er nesten overrasket over hvor bra det fungerer og hvor naturlig det føles å bo sammen. Så yei!

Hva liker du best med påsken?

At butikkene senker prisen på smågodt og at det er fridager haha.

Hva synes Morten om at du ikke vil ha barn og vil han ha barn selv?

Sitat Morten “at det er bra du ikke bidrar til jordens undergang #overbefolkning”. Og ja det vil han, så takk for svaret dobbeltmoralske Morten 😉

 

13 kommentarer
    1. Var jeg deg ville jeg ha feiret 17 mai i Kristiansand👍😊 Har feiret både der og i Oslo, selv bor jeg i Trøndelag. Aldri opplevd finere 17 mai enn den vi feiret i Kristiansand. For et program de hadde for dagen, fra kl. 7 om morgenen til kl. 23 på kvelden. Datteren vår har flyttet dit, så vi kommer til å feire 17 mai der flere ganger. Oslo hadde ikke noe å by på i forhold.

    2. Hvilken etasje bor dere i? Dere har såååå fin utsikt, men er det ikke litt skummelt å bo så høyt oppe? 😘

    3. Til det Morten skrev: Norge er i en fase hvor vi har et svært lavt fruktbarhetstall, og det går bare nedover. Det fører til at vi blir en god del flere eldre enn yngre, og det vil si at vi blir færre til å betale de eldres trygdeavgift. Det at vi føder færre barn utfordrer kort sagt velferdssystemet vårt på en negativ måte. Pluss at vi har noe som kalles for den demografiske overgangen, en overgang som beskriver hvilke faser et land går igjennom fra å ha høye døds- og fødselsrater til lave døds- og fødselsrater. Når alle land i verden mest sannsynlig har fullført den innen 2100, vil befolkningstallet i verden faktisk etterhvert synke, som følge av at vi føder for få barn. Det er absolutt ikke positivt, for, som nevnt, andelen eldre vil bli betydelig større enn andelen yngre og vi vil komme i en krise.

      Jeg liker både deg og Morten, don’t get me wrong, men håper du tenker på dette når du skal ta en avgjørelse om å få barn eller ikke.

      1. Det var mest ment som en spør fra hand side 🙂 Når det gjelder det siste du skrev… Jeg tenker faktisk kun på meg selv og hva jeg ønsker når det gjelder avgjørelsen om å få barn eller ikke. Jeg kommer ikke til å tenke på verden. Jeg synes ikke man skal sette barn til verden fordi man føler man må hjelpe til eller føler at man må. Det er dårlig gjort mot barnet og mot seg selv.

        1. Veldig enig med deg her Andrea! Eg er selv 34 år og frivillig barnløs. Skal man få barn til verden når man egentlig ikke vil ha barn, vil ikke det barnet få det noe bra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg