UKENS SPØRSMÅL

Reklame | Annonselenker Nelly

Hvordan går det med leilighetsjakten?

Det går greit. Vi sier ifra når det skjer noe konkret vi kan fortelle om 🙂

Hvordan holder du og Morten gnisten i forholdet?

Vel, vi har ikke vært sammen så lenge så jeg føler egentlig ikke at vi trenger å gjøre noe spesielt haha. Det er nok av gnist.

Hva gleder du deg til akkurat nå?

Nå gleder jeg meg til vors med hele gjengen i kveld, til jeg skal på ferie neste gang og til å flytte.

Bor du i Oslo?

Ja, det gjør jeg.

Savner du tiden på Love Island?

Ikke så veldig, nei. Det var utrolig gøy, men på slutten gledet jeg meg bare til å komme hjem og fortsette å utvikle forholdet mitt med Morten 🙂

Har du flyttet ut av leiligheten din i Oslo? Hvor bor du nå?

Nei, men jeg har bodd hos en venninne i to dager. Det har skjedd noe som gjør at jeg ikke lenger føler meg trygg alene i mitt eget hjem.

Har du kontakt med mange av barndomsvennene dine?

Veldig lite.

Hvordan går det med deg?

Det går bra, takk som spør <3 Litt småsyk, men hvem er vel ikke det på denne tiden av året?

Vet Morten hvor mange du har hatt sex med og vet du hvor mange han har?

Han vet mitt tall, men jeg vet ikke hans haha.

Er du og Morten de eneste som er sammen fra Love Island?

Så vidt jeg vet, ja.

Hvilke andre programmer kunne du tenkt deg å være med på?

Hm… Jeg tror jeg hadde blitt med på det meste om jeg hadde fått tilbud (bortsett fra Skal vi danse).

Hvorfor er du aldri med Sofie mer?

Vi er ganske opptatt med vårt begge to, så det er litt vanskeligere å se hverandre nå enn hva det var da vi bodde sammen.

Hva bruker du til å fjerne håret under armene?

En barberhøvel 🙂

Hvordan ble du og Morten forelsket?

Nei, hvordan blir folk forelsket? Vi ble kjent og jo bedre kjent vi ble jo mer forelska ble vi!

Kan du vise noen bikinifavoritter man kan kjøpe på nett?

HVIT HER /GUL HER / GRØNN HER / ORANSJ HER / LEOPARD HER

Hvordan redigerer du bildene dine?

Det har jeg vist dere i et innlegg som dere kan finne her.

Hvor stor leilighet leter du etter og i hvilket område?

To soverom, stue, kjøkken, bad, bod og gjerne veranda, men det er ikke et must. Hvor som helst så lenge det er i nærheten av sentrum i Kristiansand.

Er det vondt å ha sex første gang?

Det er veldig individuelt, noen får kjempevondt og andre får ikke så veldig vondt. Jeg tror det er veldig, veldig viktig å være komfortabel med partneren, omgivelsene og virkelig være klar for det som skal skje. Hvis ikke gjør det kanskje vondere, men dette er bare mine tanker.

Hvor ofte trener du?

Det varierer veldig. I det siste har det vært en til to ganger i uka, men jeg har et mål om fire haha.

Hvor går din neste reise?

Den går til Thailand i april og jeg gleder meg såååå mye til avslappende dager på stranda.

Vil du kjøpe deg dyr når du finner leilighet?

Jeg har plan om å kjøpe meg en hund, men ikke før om et års tid. Først må jeg komme helt på plass i mitt nye hjem, bli litt kjent og få orden i ny leilighet.

 

4 kommentarer
    1. Fint innlegg. Det er hel tforferdelig å lese at du ikke føler deg trygg i ditt eget hjem. Slik skal det ikke være. Håper dere får flyttet sammen snart. Ønsker dere det aller beste.
      Jeg synes at du er den beste bloggeren pr. idag. Gleder meg alltid til innleggene dine. En liten betrakting fra meg bare. Folk skriver om hvordan du snakker av og til. Etter min mening har dette noe med Larviksdialekten å gjøre. Kjenner Larvik godt.
      Ville bare si det, og samtidig ønske deg en flott helg 🙂 Klem fra meg til deg (dere)

      1. Jeg prompet foran Morten i søvne og våknet av mine egen promp, hahaha. Han var våken og spurte “Andrea?”, “Andrea?” og jeg bare latet som jeg sov, wopsi. Så fortalte jeg han det et par dager senere haha. Han promper stadig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg