UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

TEDDY GENSER/KJOLE HER

AKKURAT NÅ: Sitter jeg i sofaen hjemme med Trulte. Morten og pappa som har kommet på besøk! Vi har bestilt oss indisk og satt på film, en skikkelig kosekveld ☺️

UKENS TANKE: Måten man tenker på har så sykt mye å si for hvordan man har det. Selvfølgelig er det ikke alltid lett å styre, men når man klarer det er det så sykt å se at det faktisk endrer seg. Når jeg er positiv blir dagen så mye bedre!

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne genseren som dere finner her. Den er sååå fin og samtidig supermyk og god.

UKENS TIPS: Jumanji! Jeg tror jeg har tipset dere om den før, men jeg må gjøre det igjen fordi vi begynte å se på den nå. Den er så teit og morsom på samme tid, haha.

UKENS CRAVING: Skumnisser!

UKENS HØYDEPUNKT: Jeg hadde en veldig hyggelig kveld på lørdag med fire gode venninner. Vi spiste middag og catchet opp. Såååå koselig!

UKENS IRRITASJONSMOMENT: At jeg ikke har sett sola siden jeg flyttet hit… Forhåpentligvis kommer den i jula, men da er ikke jeg her haha. Håper virkelig jeg får snø og sol på Bortelid i jula. Det gjør i så fall opp for alt gråværet her.

UKENS POSITIVE: Jeg har blitt så flink til å løpe og det er så gøy!

UKENS ØNSKELISTE: Genser her, favoritt-selvbruningen her, tights fra Aim’n her og sneakers fra Nike her.

UKENS MATRETT: Jeg lagde så mye god mat forrige uke. Det så dere kanskje i ukens middagsmeny som jeg delte forrige uke? Favoritten var nok indisk gryte med poteter, kikerter og spinat. Den kommer jeg til å lage med jevne mellomrom.

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Få på plass mest mulig jobb før jeg reiser tilbake til sørlandet for jula så jeg kan ta mest mulgi fri da.

UKENS FAVORITT-BILDE: En koselig selfie ❤️

8 kommentarer

Siste innlegg