UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly

SKJORTE HER / VESKE NUNOO / SKJØRTET ER GAMMELT

AKKURAT NÅ: Sitter jeg i sofaen med Trulte hengende over meg. Hun haaaater macen, haha. Det er utrolig festlig. Frokosten står på bordet foran meg. Alt går litt tregt i dag. Jeg er så grusomt trøtt. Det var masse bråk her i går, noen var litt for festglade og holdt på til i dag tidlig så jg var hele tiden ut og inn av søvn 😴

UKENS TANKE: Ahhh, jeg er så glad jeg bor i Norge. Det er så mye rart der ute i verden.

UKENS HØYDEPUNKT: Åh, dette har vært en skikkelig hyggelig uke! Det var utorlig koselig med besøk og særlig turen til Grimstad. Så var det veldig hyggelig å dra en svipptur til Larvik på sommerfest/middag.

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne kjolen! Endelig fikk den komme ut av skapet. Den er fra byTiMo og jeg kjøpte den på Tise ganske så tidlig i vår. Elsker den! Skoene finner dere her, solbrillene er fra Quay og vesken er kjøpt i Thailand.

UKENS TIPS: Før vi dør på NRK. Altså så spennende! Det er en svensk krim/spenningsserie som gjør at jeg sitter med hjertet i halsen i hver eneste episode.

UKENS CRAVING: Jeg craver den desserten jeg spiste på Mercado her i byen… Sjokolade ganache på browniebunn med vaniljeis, crumbles og ekte karamell. ALTSÅ.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg er overraskende lite irritabel om dagen. Er ikke dette andre uken på rad hvor jeg ikke finner noe som har irritert meg ordentlig? Ikke verst! Vel, jeg irriterer meg selv litt fordi jeg sover så lenge om dagen og er så trøtt, men men. Det er sommer.

UKENS POSITIVE: Haha, dette er så teit, men! Jeg har begynt å like rosévin! Det er faktisk veldig hyggelig.

UKENS ØNSKELISTE: Stol her, vase her, lampe her og skål her. Elsker stilen på disse tingene!

UKENS MATRETT: Det blir meget enkelt denne uken! Alt jeg spiste på Smag & Behag i Grimstad. Dere kan se bilde av alle rettene jeg spiste her. Det var helt sykt godt!

MÅL FOR UKEN SOM KOMMER: Få inn begge PT øktene (klarte bare en forrige uke..) og komme frempå med YouTube. Rop ut om dere har noen ønsker!

UKENS FAVORITT-BILDE: Dette med mine fine, fine venner ❤️

Den hvite kjolen er fra FWSS og den rosa er fra Zara 🙂

2 kommentarer
    1. Innan vi dör er så sykt bra ja! Så første sesong i 2017, og så ferdig sesong 2 i går😀 Elsker den🥰 Har dere kommet langt?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg