UKEN SOM GIKK

Reklame | annonselenker Nelly / Royal Design

God morgen! Jeg er tilbake etter en liten annonsert pause i går. Jeg ville bruke hele dagen med vennene mine og bare kose meg uten å tenke på jobb. Er lov å ta seg litt fri på en søndag i ny og ne, eller? Det ble i hvert fall sånn nå og jeg tror faktisk det er første gang på to år eller noe slikt. Digg, men digg å være tilbake. Sååå, la oss oppsummere uken som gikk og dele litt om planene for dagen.

AKKURAT NÅ: Gjengen er fortsatt på besøk, men alle reiser i dag. Vi skal vel egentlig bare få i oss litt frokost og komme oss avgårde. Jentene skal til Larvik, mens Morten og jeg skal på familiebesøk til Porsgrunn.

UKENS TANKE: Neste år skal jeg reise veldig mye mindre. Jeg vil ha nesten hele sommeren fri foruten om en sydentur jeg og Morten har planlagt, samt en festival som jeg alltid er på.

UKENS MATRETT: Mmmm. Vi spiste tapas på Le Monde i går så det blir ukens matrett. Jeg hadde patatas bravas, aspargesbønner, focaccia og pimientos de padron. Kjempegodt!

UKENS FAVORITTPLAGG: Denne søte kjolen som dere finner HER.

UKENS SERIE: Quicksand. Vi så første episode igjen i går kveld og jeg skal absolutt se resten en gang til. Det er kanskje den aller beste serien jeg har sett noen gang. I hvert fall topp tre.

UKENS CRAVING: Softis, men det ødelegger magen min 🙁

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Folk som ikke klarer å oppføre seg mot andre. Folk som føler et behov for å være nedlatende og trykke ned folk rundt seg. Så kvalmt.

UKENS POSITIVE: Jeg hadde det så utrolig gøy på lørdag! Det er faktisk lenge siden jeg har hatt det så moro som det jeg hadde da, til og med ute. Jeg drar jo aldri ut, men dette var overraskende moro.

UKENS ØNSKELISTE: Jeg delte hele ønskelisten min her.

SKITTENTØYSKURV HER / KJØKKENMASKIN HER / VASE HER / LAMPE HER

UKENS SANG: Ed Sheeran/Justin Bieber – I don’t care

UKENS HØYDEPUNKT: Helgen med sommerfesten som det store høydepunktet! Det var utrolig gøy og skikkelig koselig med besøk. Vi ble en god gjeng, hadde masse morsomme leker og dro ut på kvelden. Altså vi hadde pyntet såååå fint og jeg gleder meg allerede til neste års fest.

UKENS FAVORITT-BILDE: Haha, dette er så herlig!

 

8 kommentarer

Siste innlegg