ØNSKELISTE TIL LEILIGHETEN

Reklame | annonselenker Royal Design

Her om dagen begynte jeg å ommøblere litt i leiligheten. Det var ingen store ting, men jeg flyttet på en kommode, byttet ut litt pynteting og planter. Det ble ganske kult og jeg fikk en bedre oversikt over hva jeg kommer til å trenge etter at vi har pusset opp. Jeg må ha en benk i gangen og jeg har veldig lyst på en eller to puffer som kan brukes til å sitte på og til å hvile beina på. I tillegg ønsker jeg meg noe pynt til den ene vinduskarmen og har veldig lyst på en lampe som kan henge over spisebordet såååå. Nå har jeg funnet noen alternativer og deler ønskelisten min med dere! Alt er fra Royal Design.

 

MERAKI DUFTLYS HER / VOLUSPA LYS HER / MERAKI LYS HER / DUFTPINNER HER

BADEKÅPE HER / HÅNDKLÆR HER / PLEDD HER / SERVERINGSBRETT HER

SKJENK HER / KNAGGER HER / BENK HER / TREBENK HER

LYKT 1 HER / LYKT 2 HER / LYKT 3 HER / LYKT 4 HER

TREKRAKK HER / PUFF HER / TREFARGET PUFF HER / SKINNPUFF HER

SKITTENTØYSKURV HER / KJØKKENMASKIN HER / VASE HER / LAMPE HER

 

8 kommentarer

Siste innlegg