UKEN SOM GIKK

AKKURAT NÅ: Først: Hvor kult var ikke antrekket og håret mitt på lørdag? Hello Eurovision. Sånn, over til punktet haha: Jeg skal få i meg litt frokost før jeg starter dagen. Morten skal jobbe i dag så jeg har hele dagen for meg selv. Planen er å jobbe på morgenen før jeg har en veiledningstime med personlig trener klokken ett. Jeg trenger et spark i ræva og da jeg meldte meg inn fulgte det med en veiledningstime så da tenker jeg å benytte meg av den for å se om jeg vil begynne med personlig trener igjen. En ting jeg aldri kommer til å angre på er å ha investert i egen helse, så vi får se!

UKENS TANKE: Jeg er så ufattelig heldig. Jeg er heldig som er født og oppvokst i Norge, jeg er heldig som er frisk, jeg er heldig som har verdens beste venner (på ordentlig), verdens fineste kjæreste, drømmejobben som gir meg så mye fleksibilitet og som lærer meg nye ting hele tiden. Jeg er bare så heldig og noen ganger må man bare sette seg ned og tenke litt på det.

UKENS SERIE: Jeg har faktisk sett på Vendela og Petter sin serie, noe jeg egentlig ikke trodde jeg kom til å like, men den er kjempemorsom! Finnes på Sumo.

UKENS FAVORITTPLAGG: Selvfølgelig bunaden min! Tenk at jeg vurderte å ta på kjole i stede.

UKENS IRRITASJONSMOMENT: Jeg har vært merkelig lite irritert denne uken, haha. Det er litt ulikt meg. Så da får vi gravet litt i arkivet… Hva er irriterende mon tro? Jo, en ting jeg synes er ekstremt irriterende er mennesker som viser null respekt for andres tid.

UKENS POSITIVE: Jeg kjente at det var godt med en bekreftelse på at jeg tok rett valg da jeg valgte å flytte fra Oslo. Det var veldig hyggelig å være tilbake, men jeg merket med en gang at jeg ikke har lyst til å flytte tilbake, så det var jo egentlig en positiv greie! Jeg trives her jeg er <3

UKENS ØNSKELISTE: Den delte jeg faktisk i går kveld og den består av en god del kult interiør. Dere finner listen her eller ved å bla ned til forrige innlegg.

UKENS HØYDEPUNKT: Torsdag, fredag og lørdag. Helgen min var helt fantastisk! Jeg har kost meg maks og jeg kan faktisk ikke velge et høydepunkt. Middag og fotballkamp med Morten og pappa, hele 17. mai feiringen med mine nærmeste og ikke minst Eurovision-festen på lørdag.

UKENS MATRETT: Jeg har hatt så lite matlyst denne uken. Jeg er sulten, men det er ingen mat som frister så jeg har liksom ikke hatt noe matglede når jeg har spist. Det er utrolig trist fordi jeg elsker mat… Men ja, det gjør dette punktet litt vanskelig. Skal vi se, potetsalaten på champagnefrokosten var veldig god da så jeg får velge den.

UKENS CRAVING: En pinneis fra Hennig Olsen, Créme cookie dough og sjokolade. Vi hadde den med i filmen hvor vi testet matnyheter og den er altså så god! Kanksje den beste pinneisen jeg har smakt i hele mitt liv og akkurat nå skulle jeg ønske at jeg kunne leve på den.

UKENS SANG: SOLDI!!!!!!!! Dere må høre den asap, gjerne se finaleopptreden fra Eurovision på også. Mahmood – Soldi.

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg så for meg et slikt bilde i det jeg kom inn på hotellrommet. Det badet var så kult og jeg elsker jo badekar, haha. Såååå dette er definitivt mitt favorittbilde fra uken som gikk, elsker det!

 

8 kommentarer

Siste innlegg